Lohner/SGP E1+c3
Moderator: Moderatorzy
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
W ogóle, w porównaniu z innymi wideńczykami, w tym kierunkowskazy, są za nisko...jopek36 pisze:światła kierunku nie są dobrze dograne z paskiem.
A numer taborowy mogli dać większy i na środku, ale nad reflektorami. Szkoda, że wymienili okna (dzięki oryginalnym był dużo lepszy przewiew) i nie dostał bocznego wyświetlacza...
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
- czatowiec
- Dyrektor
- Posty: 2574
- Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków Łobzów
- Kontakt:
Tia, tylko to są właśnie nowe barwy zakładowe, w które malują cały szrot jak jest okazja (NB itd.). Mi w tym wiedeńcu brakuje standardowego już w szrocie systemu informacji pasażerskiej (choinki + zapowiedzi), mogli mu wsadzić jak go już tak tuningowali. Do tego szkoda, że schemat nie został zrobiony tak, by "wąsy" miał po środku białego pasa. Co do okien, to akurat wiedeńce oryginalnie miały bardzo fajne i dające ogromny przewiew okna, zawsze czułem się w nich jak w pociągach. Sporo GT8S z chęcią przyjęło by takie okna...EU8N pisze:Wygląda okropnie... Te eksperymenty z malowaniem są zupełnie niepotrzebne.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, o 10:07 przez czatowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
EU8N jakoś tego wzoru malowania nie mają. A nowe NGT8 też będą je mieć? Mam nadzieję, że MPK się jeszcze z tego wycofa, przynajmniej w przypadku E1. Bo jeśli chodzi o N8S, to mi wszystko jedno, jak będą pomalowane, byleby wszystkie tak samo.czatowiec pisze:Tia, tylko to są właśnie nowe barwy zakładowe, w które malują cały szrot jak jest okazja (NB itd.).
Wreszcie na odpowiedniej linii...
Jak ten schemat podobał mi się - nawet bardzo - na GT8 i N8 to ten skład E1+C3 to jest moim zdaniem żenada... Taki wygląda jak zrobiony na siłę. Z boku to jeszcze jest jako tako ale przód to po prostu obrzydliwy jest. Poza tym "wąsy" powinny bardziej zachodzić na boki a biały pas powinien być węższy. Także jak dla mnie porażka kompletna. A na wizualizacji Czatowca wyglądał bardzo dobrze
- czatowiec
- Dyrektor
- Posty: 2574
- Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków Łobzów
- Kontakt:
Nie, podobnie z EU8N. Ten wzór malowania nie pasuje do plastikowych ryjków. NGT8 sądzę, że będą mieć takie malowanie jak na wizualizacji. Co do "wąsów", to problemem jest różna wysokość świateł w różnych E1 - na innych wozach "wąsy" razem ze światłami będą wyżej lub niżej niż ten...EU8N pisze: A nowe NGT8 też będą je mieć?
Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, o 11:01 przez czatowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
- czatowiec
- Dyrektor
- Posty: 2574
- Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków Łobzów
- Kontakt:
Tak, nie wiem po co, ale ma wąsy.jopek36 pisze:Czy przyczepa c3 ma również wąsy?
Tylko jest w tym problem, że malowania nowych tramwajów średnio pasują do używańców, a malowanie "Dusseldorfskie" nawet na siłę nie pasuje do jakiejkolwiek plastikowej mordy.jopek36 pisze:Szkoda, że MPK nie chce malować używańców na wzór skunsów albo EU8N,
Wystarczyło, żeby malowanie było całe niebieskie (drzwi również) oprócz czarnego paska wzdłuż wszystkich okien.czatowiec pisze:Tylko jest w tym problem, że malowania nowych tramwajów średnio pasują do używańców, a malowanie "Dusseldorfskie" nawet na siłę nie pasuje do jakiejkolwiek plastikowej mordy.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7983
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Już gdzieś tu na forum o tym pisałem – ten brak jednorodności malowania jest kompletną porażką… Już nawet nie można powiedzieć „co typ taboru to malowanie” – raczej poprawną diagnozą jest „co wagon to malowanie”... Najbardziej żałosnym tego przykładem są N8S-NF – osiem wozów, pięć wersji malowania... Normalnie kpina... Panowie z MPK mogliby sobie kupić sztalugi, pędzle i farby i swoje niewyżyte aspiracje artystyczne wyładowywać malując obrazy, zamiast pastwić się nad taborem własnej firmy...
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
I to kolejna porażka powinien być malowany jak #3006. Już bym pomyślał, że Huta maluje inaczej Podgórze inaczej, ale #104+564 zaprzecza tej teorii.piotr102n pisze:Akurat wóz 3005 jest obecnie przemalowywany w pierwszy wzór z wozów 3001-3004.Locutus pisze:Najbardziej żałosnym tego przykładem są N8S-NF – osiem wozów, pięć wersji malowania...
Pozdrawiam!
LOKI
Ostatnio zmieniony 25 lip 2010, o 20:10 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7983
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Widzę, że mają nadmiar kasy na przemalowywanie po dziesięć razy tych samych wozów, które już mają barwy miejskie – a tymczasem shreki jak jeździły zielone, tak jeżdżą i na ich przemalowanie kasy nie ma…piotr102n pisze:Akurat wóz 3005 jest obecnie przemalowywany w pierwszy wzór z wozów 3001-3004.
Źle się dzieje w państwie duńskim...
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.