Dolny śląsk
Moderator: Moderatorzy
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Dolny śląsk
Trzeba przyznać że Wrocław, będzie miał ładnego tego Twista. Oby Krakowiak okazał się podobny, a może nawet lepszy.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Dolny śląsk
Oby u nas nie było podobnie? To byłaby masakra.Kaszmir pisze:We Wrocławiu się nie nudzą.
Wielka wpadka MPK. Nowy tramwaj za miliony złotych nie mieści się na przystankach (ZDJĘCIA)
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ ... ,id,t.htmlZ informacji Gazety Wrocławskiej wynika, że w Pesach jest problem z tzw. skrajnią, pojazd jest za szeroki i za mało skrętny i ociera się o niektóre przystanki.
Dolny śląsk
Przyznam że ładne te tramwaje z wyglądu podobne do naszych NGT8 zwłaszcza ściany czołowe.
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Dolny śląsk
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Dolny śląsk
Wcześniej odbyła się oficjalna prezentacja.Mistrzejowiczanin pisze:Tramwaj Pesa Twist na razie nie będzie przewoził pasażerów
Przyznam szczerze. Oprócz tej wpadki ze skrajnią to jest najładniejszy tramwaj zrobiony przez PESĘ. Według mnie ładniejszy od Krakowiaka.
Dolny śląsk
Zwłaszcza pięknie wyglądają te osłony wózkówrafaello pisze:Przyznam szczerze. Oprócz tej wpadki ze skrajnią to jest najładniejszy tramwaj zrobiony przez PESĘ
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Dolny śląsk
Krakowiaka jeszcze nie ma. To się jeszcze okaże, aczkolwiek robi wrażenie i faktycznie dotąd jest to najładniejszy tramwaj Pesy.rafaello pisze:Przyznam szczerze. Oprócz tej wpadki ze skrajnią to jest najładniejszy tramwaj zrobiony przez PESĘ. Według mnie ładniejszy od Krakowiaka.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Dolny śląsk
Już gdzieś zdjęcia Krakowiaka wypłynęły, nawet tutaj na forum ktoś do nich linka zapodał, jak stoi na torze doświadczalnym Pesy.
Dolny śląsk
Na http://kmk.krakow.pl są...
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7982
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Dolny śląsk
Z tą skrajnią to Wrocław dał ciała na całego... No cóż, nikt nie pomyślał, że wagon o krótkich członach opartych na wózkach sztywnych z członami wiszącymi oraz wagon o długich członach opartych na wózkach skrętnych nie zachowują się tak samo... Straszne...
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
Dolny śląsk
Wciąż jest szansa na nowe tramwaje dla Wrocławia
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 49848.html
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 49848.html
Dolny śląsk
https://www.youtube.com/watch?v=VmZha87nfKU
W pierwszym członie to jest totalny bydłowóz, gdzie siedzenia są tylko nad pierwszym wózkiem, a tak kompletna pustka.
W pierwszym członie to jest totalny bydłowóz, gdzie siedzenia są tylko nad pierwszym wózkiem, a tak kompletna pustka.
Dolny śląsk
Nie usprawniono. To znaczy niby tak, bo samochodów jest 2 razy więcej na drogach, ale korki takie same - drogi wypełniły się do takiego poziomu, jaki był wcześniej. Czyli standardowy scenariusz...
Komunikacja miejska za to zwolniła, bo tak faworyzują samochody, że KM ma krótsze niż kiedyś otwarte siemensy czy inne pionowe krechy...
A z wymiernych rzeczy to tablice dla pasażerów, tablice dla kierowców pokazujące czasy przelotów na głównych trasach co do minuty (o takiej dokładności podsystem dla tablic na przystankach może pomarzyć) oraz tablice pokazujące liczbę wolnych miejsc na parkingach - przystali do tego programu nawet właściciele centrów handlowych w centrum i oczywiście centrum zarządzania ruchem.
Myślę, że fajną rzeczą będzie to (już zaczęło się przyuczanie ludzi) powiązane z umieszczaniem na Twiterze, Facebooku itp (tj. wspólnie zarządzane, a nie osobno przez MPK i innych, jak to jest teraz, oprogramowanie przygotowane) i w przyszłości powiązanie tego z Dolnośląskim Centrum Zarządzania Kryzysowego z tamtejszą infrastrukturą (paski w programach TV lokalnej, system SMSowy dla WSZYSTKICH telefonów znajdujących się w zasięgu itp.).
Środki fajne, ale filiozofia i cele bez sensu.
Komunikacja miejska za to zwolniła, bo tak faworyzują samochody, że KM ma krótsze niż kiedyś otwarte siemensy czy inne pionowe krechy...
A z wymiernych rzeczy to tablice dla pasażerów, tablice dla kierowców pokazujące czasy przelotów na głównych trasach co do minuty (o takiej dokładności podsystem dla tablic na przystankach może pomarzyć) oraz tablice pokazujące liczbę wolnych miejsc na parkingach - przystali do tego programu nawet właściciele centrów handlowych w centrum i oczywiście centrum zarządzania ruchem.
Myślę, że fajną rzeczą będzie to (już zaczęło się przyuczanie ludzi) powiązane z umieszczaniem na Twiterze, Facebooku itp (tj. wspólnie zarządzane, a nie osobno przez MPK i innych, jak to jest teraz, oprogramowanie przygotowane) i w przyszłości powiązanie tego z Dolnośląskim Centrum Zarządzania Kryzysowego z tamtejszą infrastrukturą (paski w programach TV lokalnej, system SMSowy dla WSZYSTKICH telefonów znajdujących się w zasięgu itp.).
Środki fajne, ale filiozofia i cele bez sensu.
MKM-owie to jednak wielkie:
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Dolny śląsk
Podczas mojego niedawnego wyjazdu do Wrocławia zadowoliło mnie oznaczenie tramwaju niskopodłogowego w zwyczajnym rozkładzie jazdy na przystanku. W Krakowie jest to tylko zgeneralizowane, że w przypadku wszystkich kursów niskopodłogowych jest wielki nadruk człowieka na wózku, a we Wrocławiu - konkretne kursy. Prezentuje się to tak:
Tu są wszystkie kursy zaznaczone niskopodłogowe, i prawidłowo, bo jest to rozkład linii 33. Inaczej jest np. w przypadku linii 11, gdzie nie wszystkie kursy są niskie. Bardzo to ułatwia życie i sądzę, że jakby coś takowego wprowadzili w Krakowie, to zaznaczyłoby to na pewno miły oddźwięk.
Tu są wszystkie kursy zaznaczone niskopodłogowe, i prawidłowo, bo jest to rozkład linii 33. Inaczej jest np. w przypadku linii 11, gdzie nie wszystkie kursy są niskie. Bardzo to ułatwia życie i sądzę, że jakby coś takowego wprowadzili w Krakowie, to zaznaczyłoby to na pewno miły oddźwięk.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!