Locutus pisze:
Jednocześnie w żadnym wcześniejszym przetargu specyfikacja nie była ustawiona tak, by dać Mercedesowi aż tak dużą przewagę...
...a przecież Mercedes już też wygrywał w Krakowie. Mamy przecież 31 Citaro G oraz 8 Citaro dwunastometrowych...
To jak to jest? Mógł wygrywać w sytuacji, gdy SIWZ faworyzowała go o wiele mniej, a w sytuacji, gdy SIWZ była napisana jak pod niego, to już nie mógł? Coś się tu nie klei...
Nawet jeśli to była pozorowana ustawka, to bardzo dobrze, ogromnie z tego powodu się cieszę
Mam nadzieję, że z obecnym przetargiem będzie tak samo
A jeszcze bardziej zadowala mnie fakt, że wszyscy myśleli a zwłaszcza fanboy'e, iż zamówienie zgarnie Mercedes, bo w momencie pojawienia się SIWZ, wszystko wskazywało na C2G. Cieszyli japę jak szczerbaty na widok sucharów, a tu "benc". Solaris wygrywa, więc wypowiedzi typu "pozorowana ustawka" albo "przetarg ustawiony pod Solarisa" z ust osób takich jak niektórzy wyżej, są po prostu absurdalne.
Sądzę, że Mercedes mógł nie lecieć w kulki z Conecto, tylko najzwyczajniej w świecie wystawić swój flagowy produkt. Wtedy byśmy mieli odpowiedź, a nie domysły lub "opinie ludzi z branży". Właśnie, tylko opinie, tak więc bazujmy na stanie faktycznym, nie na czyichś wywodach.
A tak już w ogóle od rzeczy... A co jeśli pozorowaną ustawkę pod Citaro wygrałby Citaro? Wtedy nagle przetarg stałby się faworyzowaniem Urbino czy byłby już faktyczną ustawką pod Citaro?