Koleje Małopolskie

Moderator: Moderatorzy

cezik
Miłośnik
Posty: 117
Rejestracja: 2 gru 2016, o 01:09

Koleje Małopolskie

#871 Post autor: cezik » 10 gru 2017, o 11:45

yosujiro pisze:cezik- nie do końca mnie przekonuje Twoja teoria, bo nawet dla upewnienia się rzuciłem okiem na google maps i przed stacją jest "komplet" rozjazdów i wygląda jakby można było z każdego toru przejechać na każdy inny.
Informacja z fb profilu Linii Kolejowej 117, potwierdzona zresztą przez przewoźnika i zarządcę infrastruktury kolejowej. Też mi si wydawało, że pociągi będą korzystały z rozjazdów (nie do końca byłem pewien czy tam są).

Awatar użytkownika
Zenek
Dyspozytor
Posty: 560
Rejestracja: 31 gru 2015, o 21:07
Lokalizacja: Niepołomice

Koleje Małopolskie

#872 Post autor: Zenek » 10 gru 2017, o 20:40

https://www.facebook.com/KolejeMalopols ... 1368844590

Przewozy Regionalne. Nic więcej nie trzeba mówić...

krakus
Kierownik
Posty: 794
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Koleje Małopolskie

#873 Post autor: krakus » 11 gru 2017, o 19:56

yosujiro pisze:cezik- nie do końca mnie przekonuje Twoja teoria, bo nawet dla upewnienia się rzuciłem okiem na google maps i przed stacją jest "komplet" rozjazdów i wygląda jakby można było z każdego toru przejechać na każdy inny.
Wszystko po staremu ruch pociągów pasażerskich jak i towarowych wciąż odbywa się obok peronu 1.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Koleje Małopolskie

#874 Post autor: Kaszmir » 11 sty 2018, o 14:24

NIE USTAJE WIELKI SPÓR NA MAŁOPOLSKICH TORACH
http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/ak ... ionalnymi/
Przewozy Regionalne ponad miesiąc zwlekały z podpisaniem aneksu do obowiązującej z Urzędem Marszałkowskim umowy na przewozy. Władzom POLREGIO nie spodobały się zapisy aneksu zaproponowane przez Urząd Marszałkowski. Andrzej Siemieński, dyrektor krakowskiego oddziału spółki stwierdził, że ta przedstawiła konkurencyjną dla oferty marszałka propozycję. Kolejnym problemem jest kwestia budowy nowego zaplecza technicznego dla pociągów w Krakowie. Ponadto osią sporu ciągle jest kwestia korzystania przez Koleje Małopolskie z krakowskiej bocznicy.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Koleje Małopolskie

#875 Post autor: Mistrzejowiczanin » 3 lut 2018, o 10:58

Konflikt na torach. Stawowy: Nie widzę zbytnio szans na dogadanie się
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... danie.html

Cyrk jak nie przymierzając. Oczywiście ucierpią na tym pasażerowie. Dopóki w regio będzie PiS to ja nie wyobrażam sobie szans na dogadanie się, a nawet wielki wykop regio z naszego województwa. Nawet powiedziałbym, że Trzmiel w tym momencie blokuje integrację SKA z KMK, aby miasto nie było stroną w konflikcie - znowu cierpią na tym pasażerowie.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2039
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Koleje Małopolskie

#876 Post autor: Sgriffin » 21 kwie 2018, o 14:03

Jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć po co w ogóle zamawia się składy z utrzymaniem skoro nikt nie ma zamiaru tego zapisu SIWZ egzekwować?

Przecież jak ktoś by wyegzekwował ten zapis od Newagu to żadnych płaczów i hućpy politycznej by nie było.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Koleje Małopolskie

#877 Post autor: Mistrzejowiczanin » 21 kwie 2018, o 17:29

Pierwszy kurs z Nowego Targu do Zakopanego. Startuje Podhalańska Kolej Regionalna
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... anska.html
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
gagacek
Kierownik
Posty: 755
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Koleje Małopolskie

#878 Post autor: gagacek » 25 kwie 2018, o 07:30

Sgriffin pisze:Jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć po co w ogóle zamawia się składy z utrzymaniem skoro nikt nie ma zamiaru tego zapisu SIWZ egzekwować?
Egzekwuje się to, co jest w umowie. Zapisy o pełnym utrzymaniu są dopiero w ostatniej.

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2039
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Koleje Małopolskie

#879 Post autor: Sgriffin » 25 kwie 2018, o 08:42

To, że Wykonawca jest odpowiedzialny za zaplecze techniczne? ;)
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Awatar użytkownika
gagacek
Kierownik
Posty: 755
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Koleje Małopolskie

#880 Post autor: gagacek » 29 kwie 2018, o 11:04

^^^ Owszem :)
__________________
Mistrzejowiczanin pisze:Pierwszy kurs z Nowego Targu do Zakopanego. Startuje Podhalańska Kolej Regionalna
I zaczyna być niezła frekwencja.
Tutaj zapis transmisji na żywo z przejazdu w pierwszym dniu kursowania https://www.facebook.com/OkazjePodrozni ... 838421198/
Szok, na stacji Zakopane pojawili się ludzie https://www.facebook.com/pociagautobusg ... =3&theater

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2039
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Koleje Małopolskie

#881 Post autor: Sgriffin » 7 cze 2018, o 21:59

Że niby MPK Kraków jest drogim przewoźnikiem? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Obrazek
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1685
Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19

Koleje Małopolskie

#882 Post autor: pasazer_mobilisu » 8 cze 2018, o 07:29

A nie wynika to z tego że ów zastępcza komunikacja ma jeździć stosunkowo krótko? Nie wiem czy można to porównywać z przetargiem na wiele lat ze znacznie większą ilością wzkm.

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2039
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Koleje Małopolskie

#883 Post autor: Sgriffin » 8 cze 2018, o 09:20

Wynika z tego, że ogłoszono go bardzo późno (otwarcie ofert 6 czerwca - start 10 czerwca). A po co wstrzymywano postępowanie?
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Awatar użytkownika
Zenek
Dyspozytor
Posty: 560
Rejestracja: 31 gru 2015, o 21:07
Lokalizacja: Niepołomice

Koleje Małopolskie

#884 Post autor: Zenek » 26 cze 2018, o 00:34

https://bip.malopolska.pl/api/files/1853155

W przetargu na 4 EZT dla Kolei Małopolskich złożył ofertę (całe szczęście) tylko Newag. Jednak oferta przekracza budżet o niecałe 2 miliony. Myślę jednak, że te 2 miliony się znajdą i w 2019 powitamy kolejne Impulsy, lub pierwsze Impulsy II na małopolskich torach.

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2039
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Koleje Małopolskie

#885 Post autor: Sgriffin » 26 cze 2018, o 11:00

To nie jest przetarg na EZT dla Kolei Małopolskich, a dla UMWM :)

To jest jedno zamówienie, przekroczenie jest większe.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. Kolej w Małopolsce”