Informacja z fb profilu Linii Kolejowej 117, potwierdzona zresztą przez przewoźnika i zarządcę infrastruktury kolejowej. Też mi si wydawało, że pociągi będą korzystały z rozjazdów (nie do końca byłem pewien czy tam są).yosujiro pisze:cezik- nie do końca mnie przekonuje Twoja teoria, bo nawet dla upewnienia się rzuciłem okiem na google maps i przed stacją jest "komplet" rozjazdów i wygląda jakby można było z każdego toru przejechać na każdy inny.
Koleje Małopolskie
Moderator: Moderatorzy
Koleje Małopolskie
Koleje Małopolskie
https://www.facebook.com/KolejeMalopols ... 1368844590
Przewozy Regionalne. Nic więcej nie trzeba mówić...
Przewozy Regionalne. Nic więcej nie trzeba mówić...
Koleje Małopolskie
Wszystko po staremu ruch pociągów pasażerskich jak i towarowych wciąż odbywa się obok peronu 1.yosujiro pisze:cezik- nie do końca mnie przekonuje Twoja teoria, bo nawet dla upewnienia się rzuciłem okiem na google maps i przed stacją jest "komplet" rozjazdów i wygląda jakby można było z każdego toru przejechać na każdy inny.
Koleje Małopolskie
NIE USTAJE WIELKI SPÓR NA MAŁOPOLSKICH TORACH
http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/ak ... ionalnymi/
http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/ak ... ionalnymi/
Przewozy Regionalne ponad miesiąc zwlekały z podpisaniem aneksu do obowiązującej z Urzędem Marszałkowskim umowy na przewozy. Władzom POLREGIO nie spodobały się zapisy aneksu zaproponowane przez Urząd Marszałkowski. Andrzej Siemieński, dyrektor krakowskiego oddziału spółki stwierdził, że ta przedstawiła konkurencyjną dla oferty marszałka propozycję. Kolejnym problemem jest kwestia budowy nowego zaplecza technicznego dla pociągów w Krakowie. Ponadto osią sporu ciągle jest kwestia korzystania przez Koleje Małopolskie z krakowskiej bocznicy.
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Koleje Małopolskie
Konflikt na torach. Stawowy: Nie widzę zbytnio szans na dogadanie się
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... danie.html
Cyrk jak nie przymierzając. Oczywiście ucierpią na tym pasażerowie. Dopóki w regio będzie PiS to ja nie wyobrażam sobie szans na dogadanie się, a nawet wielki wykop regio z naszego województwa. Nawet powiedziałbym, że Trzmiel w tym momencie blokuje integrację SKA z KMK, aby miasto nie było stroną w konflikcie - znowu cierpią na tym pasażerowie.
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... danie.html
Cyrk jak nie przymierzając. Oczywiście ucierpią na tym pasażerowie. Dopóki w regio będzie PiS to ja nie wyobrażam sobie szans na dogadanie się, a nawet wielki wykop regio z naszego województwa. Nawet powiedziałbym, że Trzmiel w tym momencie blokuje integrację SKA z KMK, aby miasto nie było stroną w konflikcie - znowu cierpią na tym pasażerowie.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Koleje Małopolskie
Jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć po co w ogóle zamawia się składy z utrzymaniem skoro nikt nie ma zamiaru tego zapisu SIWZ egzekwować?
Przecież jak ktoś by wyegzekwował ten zapis od Newagu to żadnych płaczów i hućpy politycznej by nie było.
Przecież jak ktoś by wyegzekwował ten zapis od Newagu to żadnych płaczów i hućpy politycznej by nie było.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Koleje Małopolskie
Pierwszy kurs z Nowego Targu do Zakopanego. Startuje Podhalańska Kolej Regionalna
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... anska.html
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... anska.html
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Koleje Małopolskie
Egzekwuje się to, co jest w umowie. Zapisy o pełnym utrzymaniu są dopiero w ostatniej.Sgriffin pisze:Jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć po co w ogóle zamawia się składy z utrzymaniem skoro nikt nie ma zamiaru tego zapisu SIWZ egzekwować?
Koleje Małopolskie
To, że Wykonawca jest odpowiedzialny za zaplecze techniczne?
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
Koleje Małopolskie
^^^ Owszem
__________________
Tutaj zapis transmisji na żywo z przejazdu w pierwszym dniu kursowania https://www.facebook.com/OkazjePodrozni ... 838421198/
Szok, na stacji Zakopane pojawili się ludzie https://www.facebook.com/pociagautobusg ... =3&theater
__________________
I zaczyna być niezła frekwencja.Mistrzejowiczanin pisze:Pierwszy kurs z Nowego Targu do Zakopanego. Startuje Podhalańska Kolej Regionalna
Tutaj zapis transmisji na żywo z przejazdu w pierwszym dniu kursowania https://www.facebook.com/OkazjePodrozni ... 838421198/
Szok, na stacji Zakopane pojawili się ludzie https://www.facebook.com/pociagautobusg ... =3&theater
Koleje Małopolskie
Że niby MPK Kraków jest drogim przewoźnikiem?
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
- pasazer_mobilisu
- Administrator Techniczny
- Posty: 1685
- Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19
Koleje Małopolskie
A nie wynika to z tego że ów zastępcza komunikacja ma jeździć stosunkowo krótko? Nie wiem czy można to porównywać z przetargiem na wiele lat ze znacznie większą ilością wzkm.
Koleje Małopolskie
Wynika z tego, że ogłoszono go bardzo późno (otwarcie ofert 6 czerwca - start 10 czerwca). A po co wstrzymywano postępowanie?
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
Koleje Małopolskie
https://bip.malopolska.pl/api/files/1853155
W przetargu na 4 EZT dla Kolei Małopolskich złożył ofertę (całe szczęście) tylko Newag. Jednak oferta przekracza budżet o niecałe 2 miliony. Myślę jednak, że te 2 miliony się znajdą i w 2019 powitamy kolejne Impulsy, lub pierwsze Impulsy II na małopolskich torach.
W przetargu na 4 EZT dla Kolei Małopolskich złożył ofertę (całe szczęście) tylko Newag. Jednak oferta przekracza budżet o niecałe 2 miliony. Myślę jednak, że te 2 miliony się znajdą i w 2019 powitamy kolejne Impulsy, lub pierwsze Impulsy II na małopolskich torach.
Koleje Małopolskie
To nie jest przetarg na EZT dla Kolei Małopolskich, a dla UMWM
To jest jedno zamówienie, przekroczenie jest większe.
To jest jedno zamówienie, przekroczenie jest większe.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"