W jakim sensie?Sgriffin pisze:Po drugie jest stronniczy jeśli chodzi o ŚDM
Nowy przystanek w krakowskich Łagiewnikach
Moderator: Moderatorzy
Nowy przystanek w krakowskich Łagiewnikach
Nowy przystanek w krakowskich Łagiewnikach
A to już niestety inna kwestia. Może udało by się do tego czasu znaleźć jakieś rozwiązanie (nawet tymczasowe, które można by potem zmienić), ale znając krakowskie "nie da się" nie ma raczej na to szans. Inna sprawa, że moim zdaniem już dawno bilety strefowe ważne w aglomeracji krakowskiej (2, 4 i 6 godzinne) powinny być ważne także w pojazdach krakowskiej Komunikacji Miejskiej. Wówczas moglibyśmy już mówić o jakiejś sensownej taryfie. A jako częsty pasażer, a zarazem miłośnik kolei jestem przekonany, że byłoby to świetnym pomysłem, bo tacy pasażerowie pociągów ze/do Skawiny, czy Bochni nie korzystają raczej z niczego innego jak tylko z tych biletów.Locutus pisze:Problemem jednak będzie brak integracji taryfowej...
Zresztą pielgrzymi pewnie na d***e siądą z wrażenia jak się zorientują, że w Krakowie integracji taryfowej pomiędzy SKA a KM brak...
Pozdrawiam!
LOKI
Nowy przystanek w krakowskich Łagiewnikach
Radny Stawowy podczas konsultacji co do tramwaju na Azory stwierdził, że dwa wspólne bilety to integracja... chyba trzeba zakazać radnym dojazdu na obrady samochodem...omega pisze:A to już niestety inna kwestia. Może udało by się do tego czasu znaleźć jakieś rozwiązanie (nawet tymczasowe, które można by potem zmienić), ale znając krakowskie "nie da się" nie ma raczej na to szans. Inna sprawa, że moim zdaniem już dawno bilety strefowe ważne w aglomeracji krakowskiej (2, 4 i 6 godzinne) powinny być ważne także w pojazdach krakowskiej Komunikacji Miejskiej. Wówczas moglibyśmy już mówić o jakiejś sensownej taryfie. A jako częsty pasażer, a zarazem miłośnik kolei jestem przekonany, że byłoby to świetnym pomysłem, bo tacy pasażerowie pociągów ze/do Skawiny, czy Bochni nie korzystają raczej z niczego innego jak tylko z tych biletów.Locutus pisze:Problemem jednak będzie brak integracji taryfowej...
Zresztą pielgrzymi pewnie na d***e siądą z wrażenia jak się zorientują, że w Krakowie integracji taryfowej pomiędzy SKA a KM brak...
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7982
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Nowy przystanek w krakowskich Łagiewnikach
Ja tylko nie kumam, czemu w Warszawie da się, we Wrocławiu da się, a w Krakowie nie da się. Krakowskie niedasię produktem regionalnym czy jak?
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Nowy przystanek w krakowskich Łagiewnikach
Jest zwolennikiem ŚDM. Dla mnie ta opinia to trochę jakby miał wypowiadać się o lokalizacji nowej stacji metra w Krakowie. Niby wiesz, że jest ekspertem ale coś tu nie pasujeaislinnek pisze:W jakim sensie?Sgriffin pisze:Po drugie jest stronniczy jeśli chodzi o ŚDM
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
Nowy przystanek w krakowskich Łagiewnikach
Pewnie coś przeoczyłem, ale nie znalazłem nic, po czym można wywnioskować, że jest zwolennikiem.Sgriffin pisze:Jest zwolennikiem ŚDM. Dla mnie ta opinia to trochę jakby miał wypowiadać się o lokalizacji nowej stacji metra w Krakowie. Niby wiesz, że jest ekspertem ale coś tu nie pasuje
Natomiast na pewno widzi pewne szanse - i je też powinniśmy dostrzec (abstrahując na moment od tegoż przystanku, bo sam nie jestem pewien czy powinien powstać czy też nie) - szanse na pozostawienie pewnych korekt w zakresie inżynierii ruchu, korytarzy transportu zbiorowego, które będą wprowadzone jako tymczasowe, a mam nadzieję, że się sprawdzą i zostaną na stałe.
Natomiast, podobnie jak pewnie większość z nas, pewnie zdaje sobie sprawę, że logistycznie to ŚDM jednak jest zbyt duże wydarzenie dla Krakowa.
Wracając do samego przystanku - nie sądzę, żeby (przyjmując) jego pełne poparcie dla ŚDM miał pod to wydarzenie naciągać tezę o - jego zdaniem - potrzebie budowy tego przystanku. Szczególnie, że przy takiej ilości pielgrzymów kolej może pełnić rolę raczej uzupełniającą aniżeli ratować wydarzenie pod względem przemieszczania się i logistyki