Linia kolejowa 95
Moderator: Moderatorzy
Linia kolejowa 95
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/zue ... 76723.html
PKP PLK chce przywrócić prędkości projektowe na lini kolejowej nr. 95, czyli dużej obwodnicy towarowej Krakowa, Kraków Mydlniki-Kraków Batowice-Kraków Nowa Huta-Podłęże. Ma to związek z remontem średnicy kolejowej w Krakowie. Prawdopodobnie kontrakt otrzyma ZUE.
PKP PLK chce przywrócić prędkości projektowe na lini kolejowej nr. 95, czyli dużej obwodnicy towarowej Krakowa, Kraków Mydlniki-Kraków Batowice-Kraków Nowa Huta-Podłęże. Ma to związek z remontem średnicy kolejowej w Krakowie. Prawdopodobnie kontrakt otrzyma ZUE.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.
Linia kolejowa 95
Właśnie widziałem między Stokami a Luboczą odgrzebane dookoła podkłady toru w kierunku Batowic. Fajnie by było gdyby tą linię wyremontować i przywrócić ruch pasażerski jako SKA obwodowe.
Linia kolejowa 95
Reanimacja trupa toru celem przywrócenia prędkości z 30km/h na 50/60km/hCukier pisze:Właśnie widziałem między Stokami a Luboczą odgrzebane dookoła podkłady toru w kierunku Batowic. Fajnie by było gdyby tą linię wyremontować i przywrócić ruch pasażerski jako SKA obwodowe.
Linia kolejowa 95
Przeczytaj artykuł!Dawid krk pisze:Reanimacja trupa toru celem przywrócenia prędkości z 30km/h na 50/60km/hCukier pisze:Właśnie widziałem między Stokami a Luboczą odgrzebane dookoła podkłady toru w kierunku Batowic. Fajnie by było gdyby tą linię wyremontować i przywrócić ruch pasażerski jako SKA obwodowe.
80 km/h dla towarowych, 100 km/h dla pasażerskich.
Linia kolejowa 95
Tak zapytam. Czemu tor północny na tej linii nie jest używany?
Linia kolejowa 95
Obawiam się, że za SKA do Nowej Huty, Kraków by musiał zapłacić (w całości na terenie Krakowa), a na razie to niemal udaje, że kolej nie istnieje...Cukier pisze:Właśnie widziałem między Stokami a Luboczą odgrzebane dookoła podkłady toru w kierunku Batowic. Fajnie by było gdyby tą linię wyremontować i przywrócić ruch pasażerski jako SKA obwodowe.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.
Linia kolejowa 95
No przecież napisałem - odgrzebali go, odsłonili podkłady, a na przejeździe kolejowym przez Blokową niemal codziennie krzątają się przy tym torze jakieś pojazdy techniczne czy dostawczaki firmy "Spaw-Tor".tomek_m pisze:Tak zapytam. Czemu tor północny na tej linii nie jest używany?
Swoją drogą sam go dopiero teraz przeczytałem, no i trochę mnie rozczarowała informacja, że chodzi o odcinek z Kościelnik do Podłęża - w moim odczuciu zdecydowanie istotniejszy byłby ten drugi, czyli z Kościelnik przez Luboczę do Batowic. Dla rejonów na północ od terenów kombinatu oraz Wzgórz i Stoków byłby to istny skok cywilizacyjny - na Dworcu Głównym by się było w kilkanaście do dwudziestu-paru minut, a do stacji można by dojeżdżać rowerem.krawiec pisze:Przeczytaj artykuł!
80 km/h dla towarowych, 100 km/h dla pasażerskich.
Już mówiłem kiedyś, że jak dla mnie SKA powinno być organizowane nie przez województwo, lecz przez ZIKiT na tej samej zasadzie co autobusy i tramwaje - rozwiązałoby to wiele problemów.Lw25 pisze:Obawiam się, że za SKA do Nowej Huty, Kraków by musiał zapłacić (w całości na terenie Krakowa), a na razie to niemal udaje, że kolej nie istnieje...
Linia kolejowa 95
No właśnie przeczytałem 80-100km/h dotyczy odcinka Kościelniki-Podłęże. Natomiast reanimacja o której pisał @Cukier i Ja jest tylko celem przywrócenia prędkości do 50/60km/h. Na odcinku Batowice-Nowa HutaPrzeczytaj artykuł!
80 km/h dla towarowych, 100 km/h dla pasażerskich.