Modernizacja linii E30 Kraków Główny Towarowy - Rudzice
Moderator: Moderatorzy
-
- Moderator fb pkk
- Posty: 3543
- Rejestracja: 15 mar 2014, o 21:03
- Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta
Modernizacja linii E30 Kraków Główny Towarowy - Rudzice
Krakowska kolej do remontu. Są chętni…
http://krknews.pl/krakowska-kolej-do-remontu-sa-chetni/
http://krknews.pl/krakowska-kolej-do-remontu-sa-chetni/
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Krakowski Węzeł Kolejowy
Może jeszcze trochę zdołają zmienić projekt, bo jeżeli zamierzają dobudować kolejne dwa tory kosztem tego iż zostanie zniszczony wygląd przepustu na Miodowej, Wiaduktu na Grzegórzkach i wiaduktu na Kopernika, to ja dziękuję za taką przepustowość szlaku. Powinno się te obiekty umiejętnie przebudować, a nie odwalać taki szmelc jaki jest przedstawiony na wizualizacji przepustu na Miodowej w artykule powyżej.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Krakowski Węzeł Kolejowy
Przebudowa zacznie się jeszcze w tym roku. Za pewne nie zdążą już zmienić projekt..
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Krakowski Węzeł Kolejowy
No cóż, szkoda. Ostatnia nadzieja jest w konserwatorze zabytków.dominik07317 pisze:Przebudowa zacznie się jeszcze w tym roku. Za pewne nie zdążą już zmienić projekt..
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Krakowski Węzeł Kolejowy
Czy wtedy tory kolejowe nie będą przebiegały zbyt blisko zabudowań?
Rozwinięte miasto to nie takie, w którym biedni jeżdżą samochodami. W rozwiniętym mieście bogaci podróżują komunikacją publiczną - Enrique Penalosa.
-
- Moderator fb pkk
- Posty: 3543
- Rejestracja: 15 mar 2014, o 21:03
- Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta
Krakowski Węzeł Kolejowy
Ta inwestycja zmieni centrum Krakowa. Najpierw czekają nas jednak ogromne utrudnienia
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... ednak.html
Po budowie łącznicy w Podgórzu szykuje się nam kolejna wielka kolejowa budowa
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... ednak.html
Po budowie łącznicy w Podgórzu szykuje się nam kolejna wielka kolejowa budowa
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7982
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Krakowski Węzeł Kolejowy
Trzymiesięczne wstrzymanie ruchu tramwajów na ul. Grzegórzeckiej, przystanek kolejowy Hala Targowa, który z estetycznego punktu widzenia będzie „inżyniersko poprawny”, znaczne ograniczenia ruchu kolejowego do Tarnowa i Wieliczki trwające miesiącami czy wręcz latami... No pięknie się to zapowiada, pięknie...
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
- tarantulaw2
- Dyrektor
- Posty: 1078
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 10:37
Krakowski Węzeł Kolejowy
Ale jeden tor ma być cały czas czynny, także utrudnienia w prowadzeniu ruchu kolejowego nie powinny być większe niż dotychczas.
Krakowski Węzeł Kolejowy
Tylko weź pod uwagę, że od grudnia wchodzi SKA3 do Tarnowa, więc pociągów będzie znacznie więcej niż dotychczas. Jednak, jeśli KMŁ z PLK dobrze zorganizują przesiadki drzwi w drzwi z SKA1 do SKA3 w Płaszowie, to nie powinno być dużej tragedii.tarantulaw2 pisze:Ale jeden tor ma być cały czas czynny, także utrudnienia w prowadzeniu ruchu kolejowego nie powinny być większe niż dotychczas.
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Krakowski Węzeł Kolejowy
Miliardowa inwestycja kolejowa w Krakowie coraz bliżej
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,10782398/
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,10782398/
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Krakowski Węzeł Kolejowy
Kto i jak urządzi przestrzeń pod linią kolejową? [KOMENTARZ]
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... z4OCH8G6YF
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... z4OCH8G6YF
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Krakowski Węzeł Kolejowy
Krakowianie, przygotujcie się na utrudnienia przy Grzegórzeckiej
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... ckiej.html
Zapowiada się ciekawie... Ponad miesiąc bez pociągów między Głównym a Płaszowem, Grzegórzecka zamknięta na 3 miesiące - może ją przy okazji generalnie wyremontują między Halą Targową a Rondem Grzegórzeckim. No cóż, ale mówią, że aby było lepiej najpierw musi być gorzej.
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... ckiej.html
Zapowiada się ciekawie... Ponad miesiąc bez pociągów między Głównym a Płaszowem, Grzegórzecka zamknięta na 3 miesiące - może ją przy okazji generalnie wyremontują między Halą Targową a Rondem Grzegórzeckim. No cóż, ale mówią, że aby było lepiej najpierw musi być gorzej.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Krakowski Węzeł Kolejowy
Wygląda to bardzo nieciekawie, bo najbliższa alternatywa dla Grzegórzeckiej, czyli Lubicz, już obecnie jest na skraju swej przepustowości. A trzeba tam będzie upchnąć przynajmniej "1" i "22". "12" na upartego będzie można np. skrócić od Łagiewnik do Dajworu, natomiast "19" również na upartego można by puścić przez Estakadę i Zabłocie.
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Krakowski Węzeł Kolejowy
Kraków. Gigantyczna inwestycja kolejowa wzbudza kontrowersje
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,11430441/
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,11430441/
Raczej przez Lubicz pojechałyby 1 i 22, 12 byłaby zawieszona, 19 ze Starowiślnej na wprost przez Pawią do Dworca Towarowego i jakaś 72 na trasie Kopiec Wandy-Al. Pokoju-Tunel-Dworzec Towarowy, która zastąpiłaby 12 na Al. Pokoju do Kopca Wandy i 19-stkę w tunelu. Ale do tego jak to będzie docelowo wszystko wyglądać, mamy jeszcze wiele czasu.Cukier pisze:Wygląda to bardzo nieciekawie, bo najbliższa alternatywa dla Grzegórzeckiej, czyli Lubicz, już obecnie jest na skraju swej przepustowości. A trzeba tam będzie upchnąć przynajmniej "1" i "22". "12" na upartego będzie można np. skrócić od Łagiewnik do Dajworu, natomiast "19" również na upartego można by puścić przez Estakadę i Zabłocie.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Krakowski Węzeł Kolejowy
Choćby nawet, to +9 kursów/h na Lubicz może się skończyć bardzo źle. Choć może w końcu będzie to dobry pretekst by wywalić z przekopu Talowskiego blachosmrodziarzy. Wówczas być może udałoby się zaimprowizować jakiś przystanek podwójny przy Dworcu oraz przy Rakowickiej i przy kierowaniu ruchem przez inspektorów MPK pod Dworcem, przy Rakowickiej i na R. Mogilskim jako tako dałoby radę.