Dworce kolejowe w Małopolsce
Moderator: Moderatorzy
Jest monitoring i są ludzie a mimo to złodzieje dalej kradną:
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/aktua ... radna.html
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/aktua ... radna.html
Kto przebuduje dworzec kolejowy w Nowym Sączu?
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425, ... aczu_.html
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425, ... aczu_.html
Toalety za dwa lata:
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... -lata.html
Jak dla mnie SKANDAL !!!
Ręce odpadają. Od tylu lat słyszy się o fatalnych warunkach i stanie budynku tego Dworca.
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... -lata.html
Jak dla mnie SKANDAL !!!
Ręce odpadają. Od tylu lat słyszy się o fatalnych warunkach i stanie budynku tego Dworca.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2013, o 09:34 przez rafaello, łącznie zmieniany 1 raz.
Dworzec popada w ruinę:
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425, ... ruine.html
Wstyd. Taki widok widzi tylu turystów.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425, ... ruine.html
Wstyd. Taki widok widzi tylu turystów.
Będzie wreszcie ład i porządek na dworcu w Kłaju ?:
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... zadek.html
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... zadek.html
-
- Dyrektor
- Posty: 7016
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
Małopolska
Dębica. Rozprawią się z paskudnym dworcem PKP
http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3 ... ,id,t.htmlW ramach prac, które potrwają do przyszłego roku, wymieniona zostanie m.in. cała stolarka okienna i drzwiowa oraz podłogi. Sam budynek, przypominający swoim wyglądem relikt poprzedniej epoki, zyska dodatkowo nową elewację. Według wstępnych ustaleń między władzami miasta a PKP, na parterze budynku, po lewej stronie tuż przy wejściu głównym, zlokalizowany zostanie punkt informacyjny o powierzchni kilkudziesięciu metrów.
- tarantulaw2
- Dyrektor
- Posty: 1078
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 10:37
Dworce kolejowe w Małopolsce
Ale przecież Dębica to już podkarpacie..
-
- Specjalista
- Posty: 278
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 11:47
- Lokalizacja: Kraków, górny koniec Na Kozłówce
Dworce kolejowe w Małopolsce
Wyremontują Płaszów, a po zbudowaniu łącznicy Zabłocie-Krzemionki ilość pociągów zmaleje...
Pozdrawiam,
PA
PA
Dworce kolejowe w Małopolsce
Się nie bój, dzisiaj RK donosi, że łącznica nie wcześniej niż w 2017.
Busiarze tak łatwo nie oddadzą pola
Busiarze tak łatwo nie oddadzą pola
Oficjalna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
-
- Specjalista
- Posty: 278
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 11:47
- Lokalizacja: Kraków, górny koniec Na Kozłówce
Dworce kolejowe w Małopolsce
Ano zgoda, więc i na trasie do Tarnowa pociągów nie będzie dużo...Castaway pisze:Się nie bój, dzisiaj RK donosi, że łącznica nie wcześniej niż w 2017.
Busiarze tak łatwo nie oddadzą pola
Pozdrawiam,
PA
PA
Dworce kolejowe w Małopolsce
Pisze o tym również Gazeta Krakowska.PitekAntrop pisze:a po zbudowaniu łącznicy Zabłocie-Krzemionki ilość pociągów zmaleje...
Łącznica rok później - niestety:
http://www.strefabiznesu.gazetakrakowsk ... ok-pozniej
Zdążą na ŚDM 2016?
Dworce kolejowe w Małopolsce
Co do linii Kraków - Tarnów, to po zakończeniu modernizacji i wprowadzeniu tam szlakowej 160km/h można potencjał pasażerski odbudować, tylko trzeba dobrze pomyśleć. Jeśli linię przejmą Koleje Małopolskie jeżdżące Acatusami / Impulsami 160/h, to żaden Voyager, czy inny busiarz nie ma najmniejszych szans czasowych. Tą inię można będzie porównać do dolnośląskiej Wrocław - Legnica - Węgliniec. Tam po wprowadzeniu nowoczesnych Impulsów jeżdżących 160/h nikt na busa nawet nie spojrzy, natomiast pociągi pękają w szwach. Mówi się nawet że Koleje Dolnośląskie padły ofiarą własnego sukcesu, gdyż ze względu na braki taborowe nie mają jak wzmacniać swoich składów i w pociągach w szczycie ludzie jeżdżą na glonojada. To samo można stworzyć u nas na linii Kraków - Tarnów, tylko trzeba odrobinę dobrych chęci i pomysłu. Można też dołożyć szybkie szczytowe pociągi przyśpieszone (z postojami Główny, Płaszów, Bochnia i Brzesko) które śmiało do Tarnowa by docierały w czasie poniżej godziny, do tego atrakcyjna oferta taryfowa i sukces mamy murowanyPitekAntrop pisze:Ano zgoda, więc i na trasie do Tarnowa pociągów nie będzie dużo...Castaway pisze:Się nie bój, dzisiaj RK donosi, że łącznica nie wcześniej niż w 2017.
Busiarze tak łatwo nie oddadzą pola
Dworce kolejowe w Małopolsce
Pomysł dobry, tylko co z przepustowością szlaku?Adams pisze:Można też dołożyć szybkie szczytowe pociągi przyśpieszone (z postojami Główny, Płaszów, Bochnia i Brzesko) które śmiało do Tarnowa by docierały w czasie poniżej godziny, do tego atrakcyjna oferta taryfowa i sukces mamy murowany
KMŁ kursy zwykłe do Tarnowa co 30 min (rzadziej nie ma to sensu) + kursy przyspieszone (jaki takt?)+regio na Rzeszów i na linię 96+IC na Przemyśl i mam nadzieję na Krynicę (globalnie pewnie nie więcej niż 1 skład IC na godzinę, ale zawsze)+brutta...
może i linia jakoś da radę, są możliwości mijanek w kilku miejscach po drodze, ale czy da się radę utrzymać np. równy półgodzinny takt KMŁ Kraków-Tarnów? Do tego dojdzie problem na odcinku Kraków Gł-Płaszów (ja osobiście nawet oczami wyobraźni nie widzę tych planowanych za miliardy wiaduktów itd), gdzie są jeszcze KMŁ do Wieliczki co pół godzin... będzie trzeba wszystkie te połączenia upychać na dwutorze.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2015, o 20:17 przez Castaway, łącznie zmieniany 1 raz.
Oficjalna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
-
- Specjalista
- Posty: 278
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 11:47
- Lokalizacja: Kraków, górny koniec Na Kozłówce
Dworce kolejowe w Małopolsce
Tylko kiedy ta modernizacja, Adams, się skończy, co prawda nie jest z nią tak źle jak linią do Katowic, ale ślimaczy się też...
A jak Koleje Małopolskie zrealizują kiedyś Twój plan, to powinni Ci wypłacić jakąś kasę za autorstwo, chyba że ktoś inny będzie wtedy jego "twórcą" ...
A jak Koleje Małopolskie zrealizują kiedyś Twój plan, to powinni Ci wypłacić jakąś kasę za autorstwo, chyba że ktoś inny będzie wtedy jego "twórcą" ...
Pozdrawiam,
PA
PA