19.01.2018
Moderator: Moderatorzy
19.01.2018
Na linię 13 wyjedzie co najmniej 6 składów 105 Na. Stan na 5.20 z TTSS.
19.01.2018
Zaś na linii 1 są wozy GT8S, więc pewnie dokonano wymiany wagonów między obiema liniami.
19.01.2018
RF302 na "50" estakada>KG.
8:57
HW151+551 zjeżdża przez Grzegórzecką jako PT z "52".
8:57
HW151+551 zjeżdża przez Grzegórzecką jako PT z "52".
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"
Więc o co ci chodzi?"
19.01.2018
Czyli Bieżanów P+R jest bastionem 105Na.
A tak na marginesie. To do godziny 6 rano odbywały się próbne jazdy składu 2 x GT8S na mieście.
Niestety są problemy z mieszczeniem się składu 54 metrowego na krakowskich przystankach.
A tak na marginesie. To do godziny 6 rano odbywały się próbne jazdy składu 2 x GT8S na mieście.
Niestety są problemy z mieszczeniem się składu 54 metrowego na krakowskich przystankach.
19.01.2018
Na razie spięli wagony GT8S RF317+RF315 kablem przez okna i na zwykłym sprzęgu. Czyli będą dorabiać gniazda lub tak jak 105-ch kabel pójdzie z dachu.kucyk pisze:Czyli Bieżanów P+R jest bastionem 105Na.
A tak na marginesie. To do godziny 6 rano odbywały się próbne jazdy składu 2 x GT8S na mieście.
Niestety są problemy z mieszczeniem się składu 54 metrowego na krakowskich przystankach.
19.01.2018
Jaki problem po prostu nie otwierać np. ostatnich drzwi na przystankach, gdzie taki skład się nie mieści? Czy to problem "niedasizmu" w głowach decydentów?
Oficjalna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.
19.01.2018
Wagony GT8S nie mają ostatnich drzwi.Castaway pisze:Jaki problem po prostu nie otwierać np. ostatnich drzwi na przystankach, gdzie taki skład się nie mieści? Czy to problem "niedasizmu" w głowach decydentów?
19.01.2018
Jak to nie mają ostatnich drzwi? Zawsze któreś są ostatnie, tylko nie na końcu wagonu
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
19.01.2018
A wystarczyło nie kasować oryginalnych sprzęgów...Impuls pisze:Czyli będą dorabiać gniazda lub tak jak 105-ch kabel pójdzie z dachu.
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
19.01.2018
Jak dla mnie większy problem może być z tym, że na wielu przystankach taki skład będzie wystawał poza peron, blokując np. skrzyżowanie albo jakieś przejście. Przykładem jest to zdjęcie z Placu Inwalidów, gdzie po zatrzymaniu tył drugiego wagonu zasłania przejście dla pieszychCastaway pisze:Jaki problem po prostu nie otwierać np. ostatnich drzwi na przystankach, gdzie taki skład się nie mieści? Czy to problem "niedasizmu" w głowach decydentów?
https://www.facebook.com/mpkkrakow/phot ... =3&theater
Oczywiście samo rozwiązanie z nieotwieraniem ostatnich drzwi nie jest najgorsze, funkcjonuje choćby w metrze londyńskim. Trzeba mieć jednak na uwadze, że w GT8S w ostatnim członie są tylko jedne drzwi. Jeśli i one się nie zmieszczą na niektórych peronach, to cały ostatni człon będzie musiał przechodzić do środka wagonu by wysiąść, a to już raczej nie wchodzi w grę.
Ogólnie, nie nakręcałbym się jakoś bardzo na te składy GT8S. Testy były już w 2010, były wczoraj i w obu przypadkach wniosek jest taki sam: na sporej części peronów się totalnie nie mieszczą. Być może ZIKiT coś wykombinuje i np. puści je przy remoncie trasy do Bronowic na jakąś tymczasową linię "7x" o krótkiej trasie, lecz tyle i nic więcej. W szczególności nie spodziewam się puszczania ich na normalne, długie trasy bo tak jak pisałem - trzeba by przerabiać perony w całym mieście.
-
- Miłośnik
- Posty: 117
- Rejestracja: 5 wrz 2014, o 10:59
- Lokalizacja: Ruczaj
19.01.2018
Na 18-13 pod ICE w stronę Maków minął mnie właśnie RF305.
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
19.01.2018
Pół godziny temu tablice pisały o wznowionym ruchu na Długiej w stronę Starego Kleparza. Prawdopodobnie miało tam miejsce to co zwykle...
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
19.01.2018
Tak:Mistrzejowiczanin pisze:Pół godziny temu tablice pisały o wznowionym ruchu na Długiej w stronę Starego Kleparza. Prawdopodobnie miało tam miejsce to co zwykle...
https://www.facebook.com/PKKinfo/photos ... =3&theater#utrudnienia_pkk (12:20)
Klasyczne zatrzymanie na Długiej w stronę Starego Kleparza. Info - Dawid.
Ed. (12:49) Ruch wznowiony. Auto zabrała laweta. Info - Łukasz.
19.01.2018
HZ246+247 na "18".
-
- Miłośnik
- Posty: 65
- Rejestracja: 4 wrz 2017, o 17:23
19.01.2018
Jako R-53lukaszpdg pisze:HZ246+247 na "18".