01.09.2020
Moderator: Moderatorzy
01.09.2020
DN002 na 173
- pasazer_mobilisu
- Administrator Techniczny
- Posty: 1685
- Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19
01.09.2020
TTSS oczywiście nie działa, żeby za łatwo nie było
Na "52" jest Lajkonik na odcinku Mogilskie -> Maki napełnienie spore, ale do sytuacji w której ktoś miałby nie wejść jeszcze brakowało.
Na "52" jest Lajkonik na odcinku Mogilskie -> Maki napełnienie spore, ale do sytuacji w której ktoś miałby nie wejść jeszcze brakowało.
01.09.2020
Po mieście jeździ jako pociąg rezerwowy RW(148+548?).
01.09.2020
Z tego co mi wiadomo od dzis sa uruchomione 2 lub 4 wtyczki dla wzmocnienia.
01.09.2020
Na "22" jest HZ248+249 z nową brygadówką "H-02".
Na 52-05 jest E1+c3.
Na 52-05 jest E1+c3.
01.09.2020
BR737 ma wymontowany tablet. Jedzi dziś na "572" tak samo jak BR738, 739 i 740.
01.09.2020
Powrót 12m. na 138?
01.09.2020
H-02 wtyczka z Huty, wtyczki z kazdej zajezdni maja oznaczenie od symbolu zajezdni plus cyfry porządkowe 01, 02... itd
01.09.2020
Czym się to różni od rezerwy i jakie są godziny dyżurów tych wtyczek ?
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"
Więc o co ci chodzi?"
01.09.2020
Rezerwa ma na celu zastępowanie w przypadku awarii, a wtyczka jest typowym wozem do zasilania różnych linii w zależności od potrzeb.
Co da czasu to na tramwajach są chyba po dwie: jedna całodzienna, druga szczytowa.
Jeżdżą juz od 1.09 żeby zmniejszać przepełnienia... pewnie ZTP nie byl w stanie określić zapotrzebowania, nie chcieli od razu dawac częstotliwości 7.5/15 więc w ramach oszczędności jest kilkanaście wtyczek, które są kierowane już konkretnie tam gdzie jest potrzeba.
Co da czasu to na tramwajach są chyba po dwie: jedna całodzienna, druga szczytowa.
Jeżdżą juz od 1.09 żeby zmniejszać przepełnienia... pewnie ZTP nie byl w stanie określić zapotrzebowania, nie chcieli od razu dawac częstotliwości 7.5/15 więc w ramach oszczędności jest kilkanaście wtyczek, które są kierowane już konkretnie tam gdzie jest potrzeba.
01.09.2020
Podejrzewam, że raczej badają, które linie 10-minutowe zasługują na większy tabor, a które 20-minutowe potrzebują "awansu" lub jakiejś wspomagającej czterdziestki.
Na bank nie będą pchać się w 7,5/15, bo teraz jest dobra (zwłaszcza dla nich) okazja, by ciąć 16 i 21, 2 i czterdziestki oraz wszystkie linie wieczorami.
Na bank nie będą pchać się w 7,5/15, bo teraz jest dobra (zwłaszcza dla nich) okazja, by ciąć 16 i 21, 2 i czterdziestki oraz wszystkie linie wieczorami.
MKM-owie to jednak wielkie: