Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 21 lis 2017, o 06:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 237 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 wrz 2017, o 18:14 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 10:29
Posty: 1572
Lokalizacja: Grzegórzki Wschód
Kaszmir napisał(a):
Z pewnych wad - trochę uwalenie "14", z drugiej strony aleja Pokoju oraz Bieńczycka i tak będą mieć "1" do Dworca


Mam wrażenie, że jesteś krótkowzroczny. Za 2 tygodnie oddadzą Grzegórzecką i wówczas "1" wróci na swoją normalną trasę.

_________________
TAK dla porządnej marszrutyzacji. NIE dla śmieciowych szmatrutyzacji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2017, o 18:56 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 11:37
Posty: 296
Lokalizacja: Kraków
Układ bez sensu, Bieżanów pozbawia się podstawowej linii tj. "3" co 10 minut, zostawiając drugą linię z Bieżanowa na Czerwone Maki, mamy więc z jednej pętli 23 i 73 na Czerwone Maki, a na Dworzec Główny tramwaj co 20 minut :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2017, o 18:56 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 9311
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Arsents napisał(a):
Gdzie przystanek dla "132" i "154" na Nowym Kleparzu w stronę Dworca?

No na pętli, a gdzie indziej niby? Tak samo jak miał do tej pory "669".

tomta1 napisał(a):
Natomiast po otwarciu Grzegórzeckiej można by puścić "18" z f-5, zaś wzmocnienia "52" puścić jako "72" przez Grzegórzecką. Wylądowałaby tam "1" i "22" z Westerplatte, co zwalnia nam aż 9/h w tamtym miejscu, więc dodatkowe 6/h na "18" zmieszczą się bez problemu.

Ja bym wówczas dał f~5 na "52" co również załatwia sprawę Ruczaju, ale przy okazji Mogilskiej i Huty, zaś na Krowodrzy nie wiem czy jest sens zwiększać f~ "18" skoro nie kursuje ona swoją podstawową trasą, czyli co dla Krowodrzy istotne nie dowozi pod Bagatelę ani Filharmonię. Zdublowana do Poczty przez "3" powinna dać radę z f~10. Ewentualnie żeby kursy się zgadzały to Krowodrza mogłaby dostać coś w tunel, może "19" albo "14"?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2017, o 19:42 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 25 lis 2010, o 19:18
Posty: 4366
Lokalizacja: Kraków
Cukier napisał(a):
No na pętli, a gdzie indziej niby?

Na jakiej pętli? :O Ani 132 ani 154 przez pętlę nie przejeżdżają w drodze do dworca i idiotyzmem byłoby, gdyby zaczęły przejeżdżać. Brakuje przystanku na końcu Prądnickiej, przed skrzyżowaniem z Wrocławską, który był przez "dziesiąt" lat i został zlikwidowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2017, o 20:36 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 9311
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
pablo napisał(a):
Na jakiej pętli? Ani 132 ani 154 przez pętlę nie przejeżdżają w drodze do dworca i idiotyzmem byłoby, gdyby zaczęły przejeżdżać.

No ale pewnie zaczną - mówię przez analogię do "669", które również jadąc na wprost w Długą nie miało żadnego przystanku po drodze, więc wymyślono że będzie w obie strony jechać przez pętlę - z tym że jako że pętla dwukierunkowa, to i dwa osobne przystanki dla poszczególnych kierunków się dało wygospodarować.

Chyba że się mylę i stanie gdzieś felga.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2017, o 22:51 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 28 lut 2017, o 17:58
Posty: 133
tomta1 napisał(a):
Też opcja. Ale to prowizorka ;)

Natomiast po otwarciu Grzegórzeckiej można by puścić "18" z f-5, zaś wzmocnienia "52" puścić jako "72" przez Grzegórzecką. Wylądowałaby tam "1" i "22" z Westerplatte, co zwalnia nam aż 9/h w tamtym miejscu, więc dodatkowe 6/h na "18" zmieszczą się bez problemu.

W poprzednich remontach, 72 przewoził powietrze z Huty do Ruczaju przez Grzegórzecką. 72 musi jeździć na Dworzec. Na dworcu potrafi się wysypać nawet 3/4 tramwaju. Tramwaj do dworca co 2,5 minuty nie jest potrzebny (biorąc pod uwagę wzmocnienie 18 i 52 do f=5).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2017, o 23:10 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 16:37
Posty: 2663
Lokalizacja: zawsze Kraków
"669" to nocą może wjeżdżać na pętle NK, "132", "154" łatwo by z niej nie wyjechały.

_________________
Numery taborowe lepiej by wyglądały na Krakowiaku gdyby były "księgowe"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2017, o 09:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 08:40
Posty: 5849
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Ja również dołożę swoje trzy grosze. Otóż rzeczywiście bardzo zaskakuje mnie powrót dwójki, która będzie woziła muchy i brak linii z Salwatora w kierunku Bagateli...

Natomiast nie poprę przedmówców, którzy chcieliby skrócenia czternastki... Ja wiem, że praktykowano to przy licznych remontach, ale naprawdę uważam, że odcinanie Mistrzejowic od Pierwszej Obwodnicy przy każdej możliwej okazji to lekkie przegięcie.

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2017, o 11:50 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 13 cze 2017, o 19:50
Posty: 153
Locutus napisał(a):
Natomiast nie poprę przedmówców, którzy chcieliby skrócenia czternastki... Ja wiem, że praktykowano to przy licznych remontach, ale naprawdę uważam, że odcinanie Mistrzejowic od Pierwszej Obwodnicy przy każdej możliwej okazji to lekkie przegięcie.

Masz trochę racji, to niech zamienią końcówkami "13" i "20" ("13" na Cichy Kącik a "20" do Bronowic) bo przy 9/h z Bronowic do Dworca może być dramat w "4" i "14".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2017, o 15:12 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3212
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Kraków. Ulica Długa bez tramwajów przez długie trzy miesiące!
http://www.gazetakrakowska.pl/motofakty ... ,12479495/

_________________
Linia 14 co 10 minut z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla faworyzacji Krowodrzy Górki i Podgórza, NIE dla tunelów tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2017, o 18:07 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 27 kwi 2013, o 17:35
Posty: 1594
Lokalizacja: Kraków
Locutus napisał(a):
Natomiast nie poprę przedmówców, którzy chcieliby skrócenia czternastki... Ja wiem, że praktykowano to przy licznych remontach, ale naprawdę uważam, że odcinanie Mistrzejowic od Pierwszej Obwodnicy przy każdej możliwej okazji to lekkie przegięcie.

Super, tyle, że w zamian masz totalne sardynki na JPII - Mogilskiej, gdzie nadal zostanie '52' z f-10 i 24 poc/h.... A gdyby wyrzucić '2' i '14' z Westerplatte, można by właśnie '52' wzmocnić do f-5....

No ale lepiej, żeby kilka osób mogło dojechać bezpośrednio tramwajem z Mistrzejowic do I obwodnicy, a w zamian tłum ludzi jechał jak sardynki / nie mieścił się do tramwajów, bo obsługę na JPII - Mogilskiej obcięto o 1/5...

Naprawdę nie rozumiem, w czym jest ważniejsze zapewnienie za wszelką cenę bezpośredniego dojazdu z Mistrzejowic tramwajem (gdzie przy skróceniu '14' i wzmocnieniu '52' wystarczyłoby wsiąść w cokolwiek i przesiąść się na '52' na Mikołajczyka.... przy okazji dojeżdżając do centrum.... szybciej niż przez al. Pokoju), od zapewnienia sensownej oferty na głównym ciągu łączącym NH z centrum...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2017, o 18:32 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 19 sie 2017, o 19:24
Posty: 19
Dzisiaj w 52 na JPII, okolo godz. 16.15 fuul ludzi, motorniczy nie mogl ruszyc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2017, o 22:01 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 23 kwi 2013, o 22:12
Posty: 29
Lokalizacja: kraków
Arsents napisał(a):
Gdzie przystanek dla "132" i "154" na Nowym Kleparzu w stronę Dworca?
Przystanek Nowy Kleparz w kierunku Dworca Głównego WSCHÓD (?!!!)zostanie tymczasowo przeniesiony z al. Słowackiego na ulicę Prądnicką (przed skrzyżowaniem z al. Słowackiego, na wysokości oddziału Banku Millennium) -cytat ze strony MPK.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2017, o 22:46 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 16:37
Posty: 2663
Lokalizacja: zawsze Kraków
Myślę że MPK od poniedziałku na "154" skieruje elektryki 12-metrowe.

_________________
Numery taborowe lepiej by wyglądały na Krakowiaku gdyby były "księgowe"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2017, o 07:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 08:40
Posty: 5849
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
@ Kot Feliks - na problem sardynek też jest rozwiązanie. I to rozwiązanie, które wielokrotnie sam proponowałeś. Zwiększenie pojemności taboru (powrót trójskładów na ulice miasta).

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 237 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL