Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 26 wrz 2017, o 18:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 418 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowa Huta
PostNapisane: 2 lut 2010, o 16:05 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 20:01
Posty: 9949
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Nowa Huta czeka na niskopodłogowe
http://www.krakow.pl/prasowka/?art_id=10952


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 16:07 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 22:14
Posty: 1605
Lokalizacja: Lengyelország
Na "4" będą za małe, torowisko na Mrozowa jest w zbyt złym stanie, a przystanki na Kapelance i Alei Pokoju nie są dostosowane (przynajmniej część), więc czy oni się nad tym zastanawiali :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 16:12 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 20:01
Posty: 9949
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
LK napisał(a):
Na "4" będą za małe, torowisko na Mrozowa jest w zbyt złym stanie, a przystanki na Kapelance i Alei Pokoju nie są dostosowane (przynajmniej część), więc czy oni się nad tym zastanawiali :?:


Na "22" też szkoda niskiej podłogi. A EU8N to na żadną linię do Huty się nie nadaję. Poza chyba "15"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 16:13 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:44
Posty: 2263
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:

_________________
Wreszcie na odpowiedniej linii...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 16:20 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 20:01
Posty: 9949
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
EU8N napisał(a):
Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:


Tam już są niskie podłogi :d.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 16:22 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 19:52
Posty: 367
Lokalizacja: aglo
EU8N napisał(a):
Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:

16,17 i 21 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 16:24 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 20:01
Posty: 9949
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Flover napisał(a):
EU8N napisał(a):
Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:

16,17 i 21 :)


Tam za duże :P.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, o 20:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 20298
Mseifer napisał(a):
Nowa Huta czeka na niskopodłogowe
http://www.krakow.pl/prasowka/?art_id=10952

Oj to sobie poczekają ;P

A jeśli mowa o niskowejściowcach, to "15" już byłaby wielkim krokiem naprzód. Na "9" są ciut za małe, ale wpływu na to nie ma - decyzja wydaje się już być podjęta. A jakby do tego jeszcze na tą nieszczęsną "41", to całkiem duży obszar Krakowa byłby objęty tramwajami z co najmniej jednym niskim wejściem.

Ech... byleby nie na "5".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 22:46 
Offline
Kierownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 22:09
Posty: 843
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny
Gdyby "9" puścić co 15 min to EU8N będą dobre, to samo z "14". Choć i "15" by nie zaszkodziła ^_^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 22:47 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:44
Posty: 2263
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
Kaszmir napisał(a):
Ech... byleby nie na "5".

Ale podobno, jak zaczną wchodzić EU8N (a one mają być w Hucie) to wszystkie N8S trafią do Podgórza. A przecież Huta na pewno zostanie w obsłudze "5" i będzie musiała na nią kierować coś, co może wjechać w tunel, czyli EU8N.

Bombka: częstotliwość 15 minut poza okresem wakacji nie wchodzi w grę.

_________________
Wreszcie na odpowiedniej linii...


Ostatnio edytowano 2 lut 2010, o 22:48 przez EU8N, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 22:51 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 22:14
Posty: 1605
Lokalizacja: Lengyelország
bombka napisał(a):
Gdyby "9" puścić co 15 min to EU8N będą dobre, to samo z "14". Choć i "15" by nie zaszkodziła ^_^
Na "9" posypał by się takt z "51", na "15" obawiałbym się tylko stanu torowiska przez, które jeździ, a "14" - albo co 20 minut z "41" (od Dąbia razem co 10 min.), albo ścisk co 15 minut do Dąbia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2010, o 01:55 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 03:47
Posty: 5010
Lokalizacja: - KrK
EU8N napisał(a):
Flover napisał(a):
Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:
16,17 i 21 :)


Tam za duże :P.

Na '15', '16' i '21' są idealne po skasowaniu '17'.
Można by też eksperymentalnie puścić '16' i '21' z częstotliwością 15 minutową.
Co w takcie dawałoby nam 7 min. - w szczycie.
Jak i co 20 min. poza szczytem.
Szczytem głupoty jest koordynacja '15' i '21' kto ma z niej korzystać ?
Ciekawe ile osób z Pleszowa jeździ pod Kopiec.
Równy takt powinien nastąpić na '16' i '21'.


Ostatnio edytowano 3 lut 2010, o 02:08 przez brovar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2010, o 02:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 20298
brovar napisał(a):
Na '15', '16' i '21' są idealne po skasowaniu '17'.

Na Ptaszyckiego potrzebne są dwie linie tramwajowe, chociaż w szczycie.

brovar napisał(a):
Szczytem głupoty jest koordynacja '15' i '21' kto ma z niej korzystać ?

Pasażerowie jadący z/do Pleszowa i okolic. Owszem, linie rozdzielają się na Kopcu, ale obie jadą do lepiej skomunikowanych rejonów, co więcej spotykają się na Pl. Centralnym - całkiem znaczącym punkcie przesiadkowym. Dlatego synchronizacja linii jest pomysłem dobrym, wręcz obowiązkowym. Niestety w praktyce nie zawsze zachodzi.


Ostatnio edytowano 3 lut 2010, o 02:12 przez Kaszmir, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2010, o 13:04 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 23:20
Posty: 7949
Lokalizacja: Bieżanów
No to już wszystko jasne. Jak donosi dzisiejszy "Fakt" w nowej hucie pojawią się jeszcze w tym roku niskopodłogowe tramwaje na "4" i "22". Jeśli jest to prawda i dotyczy wagonów GT8, EU8N i N8F to jest to rewelacja !!! Warto również dodać że z tych linii mają zniknąć wiedeńskie szroty (myślę że chodzi tu o linię "22" gdyż na "4" to tylko w weekendy wiedeńce goszczą). Czyli mieszkańcy chcieli to będą mieć niskopodłogowe tramwaje a MPK i ZIKiT będą zapewne szczęśliwsi bo uffa i szroty wiedeńskie przydadzą się na inne linie. ;P


Ostatnio edytowano 3 lut 2010, o 13:05 przez rafaello, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2010, o 13:41 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 20:01
Posty: 9949
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
rafaello napisał(a):
No to już wszystko jasne. Jak donosi dzisiejszy "Fakt" w nowej hucie pojawią się jeszcze w tym roku niskopodłogowe tramwaje na "4" i "22". Jeśli jest to prawda i dotyczy wagonów GT8, EU8N i N8F to jest to rewelacja !!! Warto również dodać że z tych linii mają zniknąć wiedeńskie szroty (myślę że chodzi tu o linię "22" gdyż na "4" to tylko w weekendy wiedeńce goszczą). Czyli mieszkańcy chcieli to będą mieć niskopodłogowe tramwaje a MPK i ZIKiT będą zapewne szczęśliwsi bo uffa i szroty wiedeńskie przydadzą się na inne linie. ;P


To teraz poczekamy na dużą ilość telefonów do ZIKIT i MPK w sprawie niemieszczenia się ludzi na przystankach do "4" i "22". Chcieli niskiej podłogi to teraz zostaną na przystankach.

A co do gazety fakt to raczej bym się tym nie sugerował...


Ostatnio edytowano 3 lut 2010, o 13:49 przez Mseifer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 418 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Cukier i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL