Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 23 wrz 2018, o 02:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 561 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lut 2018, o 18:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21705
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Czyżby się może ewentualnie szykowało S1/S2/S3 i więcej linii z f~15 lub chociaż f~20, czy to więcej pociągów to ma być powrót do częstotliwości sprzed tych remontów f~30?

Tak, na spotkaniach mówiono np. o tym, że SKA2 ma dostać uzupełnienie w postaci kursów z Piastów/Batowic dzięki czemu w Krakowie w szczycie będzie chyba nawet ~f=15 :)

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2018, o 20:03 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Kaszmir napisał(a):
Tak, na spotkaniach mówiono np. o tym, że SKA2 ma dostać uzupełnienie w postaci kursów z Piastów/Batowic dzięki czemu w Krakowie w szczycie będzie chyba nawet ~f=15 :)

No i bardzo dobrze, o ile się ziści, chociaż z Batowic to trochę wylewanie dziecka z kąpielą, bo dodatkowe kursy ominą przystanek Kraków Os. Piastów, który na pewno będzie wielkim generatorem potoków, a z kolei tam nie będzie można zakończyć kursów, bo nie będzie to stacja, więc lepiej te wzmocnienia zakończyć w Zastowie - najbliższej stacji. Bardzo się to przyda, bo na trasie S2 jest/będzie wiele przystanków takich w ważnych i zaludnionych miejscach jak Os. Piastów, Prądnik Czerwony, Podgórze, Łagiewniki, Opatkowice i w końcu Skawina.

W gruncie rzeczy na S1 również powinny być takie wzmocnienia do f~15, bo to zresztą jest maksimum częstotliwości na linii do Wieliczki, też na trasie podobnie jak S2 jest/będzie dużo przystanków w miejscach zaludnionych i ważnych punktach, więc wzmocnienia się przydadzą tym bardziej ze względu również na Lotnisko i Wieliczkę, widzieliśmy zapełnienia przed remontem. Z S3 natomiast można różnie postąpić, bo z jednej strony na terenie miasta jest w dużym stopniu zdublowana przez S1, no ale - Złocień.

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2018, o 20:14 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 16:52
Posty: 2800
Lokalizacja: Krowodrza Górka
A gdyby czoło zmieniać na stacji Kraków Nowa Huta?

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2018, o 20:22 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Po pierwsze: Do Zastowa bliżej.
Po drugie: Na linii 95 nawet jeszcze nie ma przystanków i nie zanosi się na ich budowę.
Po trzecie: Czy aby te wzmocnienia czyli częstotliwość f~30 to nie za miało jak na ten rejon? Chociaż z drugiej strony teraz to nic tam nie ma, ale z taką częstotliwością kolej na Wzgórzach przegra z tramwajem.

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2018, o 23:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21705
Mistrzejowiczanin napisał(a):
No i bardzo dobrze, o ile się ziści, chociaż z Batowic to trochę wylewanie dziecka z kąpielą, bo dodatkowe kursy ominą przystanek Kraków Os. Piastów, który na pewno będzie wielkim generatorem potoków, a z kolei tam nie będzie można zakończyć kursów, bo nie będzie to stacja, więc lepiej te wzmocnienia zakończyć w Zastowie - najbliższej stacji.

Bardzo możliwe, było mówione gdzie ta linia ma kończyć lecz przyznam, że po prostu nie zapamiętałem i dlatego napisałem "Piastów/Batowice". Być może ktoś bardziej siedzący w temacie uzupełni te informacje?

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2018, o 22:18 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Tak będzie wyglądał przystanek PKP Bronowice [WIZUALIZACJA]
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... zacja.html

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 561 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL