Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 23 paź 2018, o 08:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1733 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 116  Następna strona

Czy przywrócenie tramwajów nocnych to dobry pomysł?
Tak 40%  40%  [ 49 ]
Nie 54%  54%  [ 66 ]
Nie mam zdania 7%  7%  [ 8 ]
Liczba głosów : 123
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 wrz 2009, o 20:08 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:44
Posty: 2263
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
Co według Was jest dobrze? Co należałoby zmienić?

_________________
Wreszcie na odpowiedniej linii...


Ostatnio edytowano 23 gru 2013, o 11:27 przez EU8N, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 wrz 2009, o 23:09 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 22:10
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków/DH Wanda
Może ja zacznę ten temat. Otóż po ostatnich zmianach w komunikacji nocnej skrócono trasę linii 618 do dworca w Czyżynach, odcinając tym samym od komunikacji nocnej łączącej Stare Miasto dużą część Huty. Być może frekwencja na linii 618 na odcinku Medweckiego - Al. Przyjaźni nie była duża, ale to raczej ze względu na zagmatwaną trasę. Uważam że linie 618 powinna być przedłużona do al. Przyjaźni ale przez al. Andersa. II pułku lotniczego ma linie 601, akademiki politechniki mają 608, a Dywizjonu 303 miałoby autobus tyle, że od innej strony. Można by też rozpatrzyć wariant do Szpitala Rydygiera.

_________________
Darzę serdeczną antypatią straż miejską!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 wrz 2009, o 23:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21797
jez12 napisał(a):
Otóż po ostatnich zmianach w komunikacji nocnej skrócono trasę linii 618 do dworca w Czyżynach, odcinając tym samym od komunikacji nocnej łączącej Stare Miasto dużą część Huty.

Nawet nie odcinając, co w ogóle pozbawiając nocnej komunikacji, bo "604" jak kursuje każdy wie...

jez12 napisał(a):
Być może frekwencja na linii 618 na odcinku Medweckiego - Al. Przyjaźni nie była duża, ale to raczej ze względu na zagmatwaną trasę. Uważam że linie 618 powinna być przedłużona do al. Przyjaźni ale przez al. Andersa. II pułku lotniczego ma linie 601, akademiki politechniki mają 608, a Dywizjonu 303 miałoby autobus tyle, że od innej strony. Można by też rozpatrzyć wariant do Szpitala Rydygiera.

Owszem, frekwencja była mała zwykle niewielka, ale... byli pasażerowie. Jakby dalej tak rozumować, to więcej linii można byłoby skrócić na końcach.
Tym bardziej nie rozumiem, czemu skrócono ją w Hucie, a jednocześnie niepotrzebnie wydłużono do Cracovii.

Co do zmian, to w mojej opinii cały układ nocnych w NH wymagałby zmiany, wszystkie linie - ruszenie jednej pociąga za sobą pozostałe, jak w dominie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 wrz 2009, o 00:32 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 22:10
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków/DH Wanda
Kaszmir napisał(a):
Nawet nie odcinając, co w ogóle pozbawiając nocnej komunikacji, bo "604" jak kursuje każdy wie...

Co do 604, jeżdżę nim niemalże codziennie pierwszym kursem w stronę NH i tylko o nim mogę się wypowiedzieć. Kurs ten ma stałych pasażerów i wystarczyłby na nim spokojnie melon, jednakże osobiście jeśli miałbym mieć 618 na wspomnianej przeze mnie trasie, z normalnym rozkładem (co godzinę, ale nie z ostatnim kursem o 2 w nocy) i zlotem na DG o pełnej godzinie, to mógłbym jeździć do domu z przesiadką.

_________________
Darzę serdeczną antypatią straż miejską!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 wrz 2009, o 20:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21797
jez12 napisał(a):
Co do 604, jeżdżę nim niemalże codziennie pierwszym kursem w stronę NH i tylko o nim mogę się wypowiedzieć. Kurs ten ma stałych pasażerów i wystarczyłby na nim spokojnie melon, jednakże osobiście jeśli miałbym mieć 618 na wspomnianej przeze mnie trasie, z normalnym rozkładem (co godzinę, ale nie z ostatnim kursem o 2 w nocy) i zlotem na DG o pełnej godzinie, to mógłbym jeździć do domu z przesiadką.

"604" i "618" przed wycięciem się całkiem nieźle uzupełniały. Na Os. Zgody > Wiślicka ta pierwsza miała odjazdy o 23:51, 1:01 (i nadal ma), a "618" o 1:51 oraz 2:51. Teraz jest luka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2009, o 11:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21797
Swoją drogą, ZIKiT od dłuższego czasu skutecznie odmawia wzmocnienia linii nocnych nawet pojedynczymi kursami, ostatnio raczej nawet odejmował. Czemu np. "618" tak szybko kończy kursy?

Z drugiej strony, ot tak przedłuża "169" do Zielińskiego. Oczywiście zmiana to miła, jednak zaryzykuję stwierdzenie, że jest wiele tańszych i bardziej potrzebnych polepszeń, które zbywa argumentem "brak pieniędzy" (choćby dołożenie jednego kursu do wspomnianej "618"). Zatem jak to jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2010, o 20:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21797
Od jutra (noc z piątku na sobotę) "601" będzie zatrzymywał się przy AWF. Rozkłady ulegną zmianie, czasy przejazdu nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2010, o 22:05 
Offline
Kierownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 22:09
Posty: 843
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny
A gdzie jest tam przystanek?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2010, o 22:13 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:44
Posty: 2263
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
bombka napisał(a):
A gdzie jest tam przystanek?

Zapewne postawili jakieś słupki. Problem to żaden nie jest...

_________________
Wreszcie na odpowiedniej linii...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2010, o 23:56 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 20:01
Posty: 9952
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Nowa mapa km nocnej?
http://mpk.komunikacja.krakow.pl/nocne.gif


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2010, o 12:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21797
Przy okazji: sprawa cennika, który jest umieszczony w każdym pojeździe, a wg którego do niedawna liniami nocnymi były tylko te zaczynające się od "6xx". Co zatem z "902"? Brak uzupełniono dopiero po pewnym czasie, czyniąc jednak kolejny błąd - obecnie wg cennika linie specjalne kursujące we Wszystkich Świętych to również linie nocne: http://www.mpk.krakow.pl/upload_i//bile ... cennik.JPG (u dołu).


Ostatnio edytowano 12 mar 2010, o 12:48 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2010, o 15:38 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 20:01
Posty: 9952
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kaszmir napisał(a):
Przy okazji: sprawa cennika, który jest umieszczony w każdym pojeździe, a wg którego do niedawna liniami nocnymi były tylko te zaczynające się od "6xx". Co zatem z "902"? Brak uzupełniono dopiero po pewnym czasie, czyniąc jednak kolejny błąd - obecnie wg cennika linie specjalne kursujące we Wszystkich Świętych to również linie nocne: http://www.mpk.krakow.pl/upload_i//bile ... cennik.JPG (u dołu).


Gdzie Ty to tam widzisz? Ja widzę że pisze numery trzycyfrowe zaczynające się na 6 lub 9.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2010, o 17:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21797
Mseifer napisał(a):
Gdzie Ty to tam widzisz? Ja widzę że pisze numery trzycyfrowe zaczynające się na 6 lub 9.

Czyli "901", "903"-"912" oraz "938" też są :D


Ostatnio edytowano 12 mar 2010, o 17:27 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2010, o 09:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 08:40
Posty: 6356
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
No bo z tymi liniami cmentarnymi to jest burdel... Odkąd dziewięćsetki to linie aglomeracyjne nocne, cmentarne powinny być oznaczone jakoś inaczej... Na przykład literką C zamiast pierwszej cyferki (C01, C02 itd.)...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2010, o 17:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21797
Locutus napisał(a):
No bo z tymi liniami cmentarnymi to jest burdel... Odkąd dziewięćsetki to linie aglomeracyjne nocne, cmentarne powinny być oznaczone jakoś inaczej... Na przykład literką C zamiast pierwszej cyferki (C01, C02 itd.)...

Wg mnie to cała numeracja powinna teraz być inna. Jeśli linie nocne i aglo nocne koniecznie muszą mieć "inne setki", to powinny one następować po sobie, np. "8xx" i "9xx" (Wiem, wiem, "8xx" to pracownicze).

Popieram też, że linie cmentarne powinny zaczynać się od literki - byłoby to przejrzystsze. Podobnie jak nocne - ale zapewne z powodu linii "902" nie chce się wprowadzić oznaczeń "Nxx".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1733 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 116  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL