Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 16 gru 2017, o 04:22

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1375 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 92  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 paź 2010, o 17:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2010, o 17:45
Posty: 1974
Lokalizacja: Kraków
Poniższe zmiany wybiegają w przyszłość (rok 2016), ale wg. mnie rozwiązałyby problemy m.in. połączenia Kurdwanowa z T. Bagatela:
"7" KURDWANÓW - BRONOWICE, dawna "24",~f 20 przez cały dzień i tydzień, a ~f 10 w szczycie w dzień roboczy, jednocześnie likwidacja obecnej "24".
"10" KAMPUS UJ - Kapelanka, Dietla, dalej bez zmian - OS. PIASTÓW, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20, do taktu z "22".
"11" MAŁY PŁASZÓW - Lipska, Grzegórzecka, Starowiślna, Westerplatte, Basztowa, Długa - DW. TOWAROWY (ewentualnie do Basztowej po trasie "20"), ~f 20 przez cały dzień i tydzień, do taktu z "20".
"12" BOREK FAŁĘCKI - Zakopiańska, Kalwaryjska, Na Zjeździe, Starowiślna, Grzegórzecka, Aleja Powst. Warszawskiego, Tunel - DW. TOWAROWY, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20.
"18" ŁAGIEWNIKI - Zakopiańska, Kalwaryjska, Krakowska, dalej bez zmian - CICHY KĄCIK, ~f 20 przez cały dzień i tydzień, a w soboty i święta do taktu z "8".
"22" KAMPUS UJ - Kapelanka, Dietla, dalej bez zmian - WALCOWNIA, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20, do taktu z "10".
"50" i "51" przez łącznik Lipska/Wielicka.
W przypadku gdyby na Dworcu Towarowym byłoby za ciasno, którąś z linii można by było przedłużyć do KG. Proszę o komentarze.


Ostatnio edytowano 3 lut 2014, o 21:46 przez Jopek36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 18:00 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5044
Lokalizacja: - KrK
jopek36 napisał(a):
"10" KAMPUS UJ - Kapelanka, Dietla, dalej bez zmian - OS. PIASTÓW, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20, do taktu z "22".
"22" KAMPUS UJ - Kapelanka, Dietla, dalej bez zmian - WALCOWNIA, ~f 10 przez cały dzień

"10" Tylko przez Łagiewniki i żadne ale, trzeba być twardy jak Ci z Bieżanowa. Nie i już...
A Poważnie, to "8" nie wydoli sama, a na Rzemieślniczej jest trochę biurowców, którzy pracownicy dojeżdżają z Huty.
"22" Nie skrócą, bo z zakładów na Zakopiańskiej - Armatura, itp dojeżdżają.
Najlepsze rozwiązanie dla Ruczaju to:
"10" przez Łagiewniki ~f 10 - pozbywamy się cudownej "40" a Ruczaj ma połączenie z Dworcem.
"18" przez Kapelanke ~f 10 - Ruczaj ma Połączenie prawie z Teatrem Bagatelą.
"23" z Bieżanowa do Kampusu UJ ~f 20 - ma połączenie, bo tak lud chce. :twisted:
"11" przedłużona do Borku ~f 20 - rekompensata "23"


Ostatnio edytowano 22 paź 2010, o 18:12 przez brovar, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 18:21 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 21:14
Posty: 1605
Lokalizacja: Lengyelország
brovar napisał(a):
"10" Tylko przez Łagiewniki i żadne ale, trzeba być twardy jak Ci z Bieżanowa. Nie i już...
Zazdrościsz - typowy tik psychologiczny, gdy tobie dzieje się gorzej, bo inni walczą o cokolwiek do domu (co zresztą kilka lat wcześniej wywalczyli wieloma pismami) - tak powstanie przystanku Aleksandry wiązało się z wieloma pismami i w końcu udało im się.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 18:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2010, o 17:45
Posty: 1974
Lokalizacja: Kraków
brovar napisał(a):
"10" Tylko przez Łagiewniki i żadne ale, trzeba być twardy jak Ci z Bieżanowa. Nie i już...
A Poważnie, to "8" nie wydoli sama, a na Rzemieślniczej jest trochę biurowców, którzy pracownicy dojeżdżają z Huty.

Przecież dałem "12" z ~f 10, która łączy BF z R. Grzegórzeckim i Mogilskim => przesiadka na tramwaj do Huty.
brovar napisał(a):
"22" Nie skrócą, bo z zakładów na Zakopiańskiej - Armatura, itp dojeżdżają.
Armatura chyba się przeniosła.
brovar napisał(a):
"10" przez Łagiewniki ~f 10 - pozbywamy się cudownej "40" a Ruczaj ma połączenie z Dworcem.
Nie jest potrzebne jeżeli jest "12".
brovar napisał(a):
"18" przez Kapelanke ~f 10 - Ruczaj ma Połączenie prawie z Teatrem Bagatelą.
Prawie robi wielką różnicę, jakie ~f ? Wolę, aby wspomagała "8" w wekeendy na dłuższej trasie.
brovar napisał(a):
"23" z Bieżanowa do Kampusu UJ ~f 20 - ma połączenie, bo tak lud chce. :twisted:
"11" przedłużona do Borku ~f 20 - rekompensata "23"
"23" zostawiłbym tak jak teraz, a "11" zostaje na Długiej, aby zastąpić "7".


Ostatnio edytowano 22 paź 2010, o 18:42 przez Jopek36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 18:34 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 21:14
Posty: 1605
Lokalizacja: Lengyelország
jopek36 napisał(a):
Armatura chyba się przeniosła.
Budynki są rozebrane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 18:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2010, o 17:45
Posty: 1974
Lokalizacja: Kraków
W dzień roboczy "3" i "8" do taktu, a w weekendy "3" z "8" i "8" z "18" do taktu - na Stradomiu ułatwi to przesiadkę dla ludzi jadących od/do T. Bagatela do/od KAMPUSU UJ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 18:41 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 19:01
Posty: 9952
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
LK napisał(a):
jopek36 napisał(a):
Armatura chyba się przeniosła.
Budynki są rozebrane.


Buduje się tam druga hala Makro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 18:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 20574
jopek36 napisał(a):
"7" KURDWANÓW - BRONOWICE, dawna "24",~f 20 przez cały dzień i tydzień, a ~f 10 w szczycie w dzień roboczy, jednocześnie likwidacja obecnej "24".
jopek36 napisał(a):
"11" MAŁY PŁASZÓW - Lipska, Grzegórzecka, Starowiślna, Westerplatte, Basztowa, Długa - DW. TOWAROWY (ewentualnie do Basztowej po trasie "20"), ~f 20 przez cały dzień i tydzień, do taktu z "20".

Dołóż jeszcze do tego "20" co 10 minut i masz przeciążenie ciągu do Bronowic, a może i Basztowej.

jopek36 napisał(a):
"12" BOREK FAŁĘCKI - Zakopiańska, Kalwaryjska, Na Zjeździe, Starowiślna, Grzegórzecka, Aleja Powst. Warszawskiego, Tunel - DW. TOWAROWY, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20.

Mało miejsca na DT. A przedłużenie do KG to duże, w dodatku nieuzasadnione koszty.

jopek36 napisał(a):
"50" i "51" przez łącznik Lipska/Wielicka.

A "9" nie? To sypie się system, bo ta linia uzupełnia się z "51".

jopek36 napisał(a):
Przecież dałem "12" z ~f 10, która łączy BF z R. Grzegórzeckim i Mogilskim => przesiadka na tramwaj do Huty.

"8" i "10" nawet obecnie na odcinku Łagiewniki-Św. Gertrudy są przetłoczone, a w Twojej propozycji jest mniej kursów na tej trasie. "12" na około nie zastąpi "10", do tego odcinasz mieszkańców od połączenia z Dw. Głównym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 18:55 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5044
Lokalizacja: - KrK
jopek36 napisał(a):
Przecież dałem "12" z ~f 10, która łączy BF z R. Grzegórzeckim i Mogilskim => przesiadka na tramwaj do Huty.

Nie wiem czemu rozwalić chcecie coś co dobrze funkcjonuje. Ale walczcie z wiatrakami. "8" i "10" na Krakowskiej zostaną.
jopek36 napisał(a):
Armatura chyba się przeniosła.

Bzdura... skąd takie rewelacyjne wieści ?
Armatura jest w nowo wybudowanym budynku obok. Można dojść od Jugowickiej.

LK napisał(a):
Zazdrościsz - typowy tik psychologiczny, gdy tobie dzieje się gorzej, bo inni walczą o cokolwiek do domu (co zresztą kilka lat wcześniej wywalczyli wieloma pismami) - tak powstanie przystanku Aleksandry wiązało się z wieloma pismami i w końcu udało im się.

No i teraz Złocień w ten sposób walczy. Ja nic nie muszę walczyć, bo "10" jest nie do ruszenia. :twisted: Przekonasz się sam zresztą jak zbudują tą trasę na Ruczaj.
Po drugie składajcie i piszcie listy, bo "163" jest zagrożone - wszak Dworzec na Powstańców Wlkp. się buduje. :twisted:


Ostatnio edytowano 22 paź 2010, o 19:32 przez brovar, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 22:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 20574
jopek36 napisał(a):
"10" KAMPUS UJ - Kapelanka, Dietla, dalej bez zmian - OS. PIASTÓW, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20, do taktu z "22".
jopek36 napisał(a):
"12" BOREK FAŁĘCKI - Zakopiańska, Kalwaryjska, Na Zjeździe, Starowiślna, Grzegórzecka, Aleja Powst. Warszawskiego, Tunel - DW. TOWAROWY, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20.
jopek36 napisał(a):
"18" ŁAGIEWNIKI - Zakopiańska, Kalwaryjska, Krakowska, dalej bez zmian - CICHY KĄCIK, ~f 20 przez cały dzień i tydzień, a w soboty i święta do taktu z "8".
jopek36 napisał(a):
"22" KAMPUS UJ - Kapelanka, Dietla, dalej bez zmian - WALCOWNIA, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20, do taktu z "10".

Jeszcze parę spraw:
> do Kampusu tylko dwie linie - mało
> w dodatku obie jadą przez Kapelankę
> odcinek Łagiewniki-Brożka obsługiwany tylko przez "19"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2010, o 23:57 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 4 paź 2010, o 21:55
Posty: 145
Lokalizacja: Kraków
Na pętli tramwajowej w Łagiewnikach po wybudowaniu trasy na Ruczaj pewnie już nic nie zostanie.

8 na pewno zostanie w Borku Fałęckim.
10 zostanie przedłużona do z Łagiewnik do Ruczaju - nawet jeśli w ten sposób stanie się trasą okrężną to i tak zapewni dojazd mieszkańców Ruczaju do Ronda Matecznego Bumy czy szkół w Podgórzu. Również po przesiadce możliwość dojazdu do Borku Fałęckiego (studenci również mieszkają w BF, a także często dojeżdżają do BF i z tego miejsca kontynuują podróż).
11 przedłużona do BF w zamian za 23. Łączność między BF, a Bieżanowem zapewnia 204/244, a 11 umożliwia dojazd do Limanowskiego lub przesiadkę w celu kontynuowania podróży na Wielicką (część bliżej centrum)
23 z Łagiewnik skręci na Ruczaj zapewniając połączenie Kampusu z Bieżanowem, później docelowo skierowałbym ją również przez Kurdwanów, to znaczy tym nowym łącznikiem między Kurdwanowem, a Borkiem Fałęckim.

z linii 18,19,22 co najmniej jedna wyląduje na Ruczaju. Może być np. tak, że:
18 na Ruczaj co 10 minut
19 do BF co 10/20 minut
22 BF - Walcownia co 20 min
25 Ruczaj - Plac Centralny co 20 min w takcie z 22

Ta propozycja dawałaby:
Ruczaj: 10,23,18,25 - łącznie tramwaj co 5 min (zakładając zachowanie obecnych częstotliwości, chyba, że powyżej zaznaczyłem inaczej)
BF: 8,11,19,22- również tramwaj co 5 min

Ciut zwiększyłaby się ilość wozokilometrów, w zamian zmiany na trasach autobusowych:
104 - likwidacja
106,116, 166 - teoretycznie zakończyłbym je w okolicach tramwaju przy Grota Roweckiego. Choć, jak mi się wydaje Nowy Ruczaj, który obsługują może generować również potoki pasażerskie na Kampus, więc najlepiej byłoby każdą z nich skierować w inne miejsce:
106 dalej do Łagiewnik
116 na Kampus UJ
166 do skrzyżowania Grota/Rostworowskiego
178 mogłaby być skrócona do Łagiewnik - jeśli zapewni się dobrą możliwość przesiadki. Trasa Łagiewniki - Kampus w całości się z nią pokrywa, więc chyba nie ma potrzeby dublowania tramwaju.
213,223,253,263 skrócone do pętli przy Kampusie, poza tym wszystkie najkrótszą trasą.
201 rozbita na dwie linie ze Skawiny: jedna Bunscha do Kampusu, a druga do BF. Jeśli Zawiła generowałaby większe potoki pasażerskie wówczas można przemyśleć dodatkową linię do BF ze Skotnik lub nawet spod Kampusu

114/194 jedną z nich proponowałbym zostawić do Kampusu, a drugą skrócić do RG. Przy czym linię skróconą można by później przedłużyć do obsługi osiedla Podwawelskiego ("w środku", oczywiście po odpowiednim przygotowaniu ulic), również można reaktywować pętlę Twardowskiego lub zrobić z nich linie jeżdżące po osiedlach przy Kapelance.
Drugą zamiast do Kampusu skierowałbym na ul. Kobierzyńską z pętlą w okolicy ulicy Szuwarowej.
124 (424) - okrężna linia autobusowa na Wieczystej (może nawet koło Ronda Mogilskiego) - dojazd do tramwaju. z RG do Mogilskiego trasę obsłuży 502
502 - Przedłużyć z Cracovii do pętli na RG, dodatkowy przystanek przy Jubilacie.
128 właściwie w całości jest zastąpione przez tramwaj.Od ronda Mogilskiego do Mistrzejowic można rozważyć jakąś linię uzupełniającą, obsługiwaną autobusem 18m


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2010, o 14:28 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 7 sty 2010, o 21:34
Posty: 2602
Lokalizacja: Kraków
pionek napisał(a):
10 zostanie przedłużona do z Łagiewnik do Ruczaju - nawet jeśli w ten sposób stanie się trasą okrężną to i tak zapewni dojazd mieszkańców Ruczaju do Ronda Matecznego Bumy czy szkół w Podgórzu.

Po co? Przecież sam piszesz, że będzie 23.
Cytuj:
19 do BF co 10/20 minut

19 co 10/20? To niemożliwe.

Moim zdaniem odkorkują Kalwaryjską i linie z BF (8, 10, 11) pojadą przez Podgórze, a z Ruczaju (18, 19) przez Kapelankę, zostaną także dwie linie 'na krzyż' (22 z BF i 23 z Ruczaju).

_________________
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2010, o 15:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2010, o 17:45
Posty: 1974
Lokalizacja: Kraków
Uwzględniłem Twoje uwagi Kaszmirze - na pętli Dw. Tow. przez cały tydzień jest 6-9p/h, czyli tj. teraz w szczycie; odciążyłem Basztową dając "7" ~f 20 i wywaliłem "11"; Kampus dostał "23", a Borek "18"=> przez co na odcinku Łagiewniki-Brożka przez cały tydzień 9p/h; pod Koroną może być tłoczniej - dodatkowo 3p/h, można zastosować jeżeli się da przystanki podwójne; "8" ma "19" od BF do Stradomia:
"7" KURDWANÓW - BRONOWICE, dawna "24", ~f 20 przez cały dzień i tydzień, jednocześnie likwidacja obecnej "24".
"10" KAMPUS UJ - Kapelanka, Dietla, dalej bez zmian - OS. PIASTÓW, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20, do taktu z "22".
"11" MAŁY PŁASZÓW - Lipska, Grzegórzecka, Dietla, Kapelanka - ŁAGIEWNIKI, ~f 20 przez cały dzień i tydzień, do taktu z "20" i "18".
"12" BOREK FAŁĘCKI - Zakopiańska, Kalwaryjska, Na Zjeździe, Starowiślna, Grzegórzecka, Aleja Powst. Warszawskiego, Tunel - DW. TOWAROWY, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20.
"18" Wydłużona do BORKU FAŁĘCKIEGO, do taktu z "11", ~f 20.
"19" BOREK FAŁĘCKI - Zakopiańska, Kalwaryjska, Krakowska, dalej bez zmian - KROWODRZA GÓRKA, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20, do taktu z "8".
"22" KAMPUS UJ - Kapelanka, Dietla, dalej bez zmian - WALCOWNIA, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20, do taktu z "10".
"23" KAMPUS UJ - Brożka, dalej bez zmian - BIEŻANÓW NOWY, przez cały dzień i tydzień ~f 20.
"43" BIEŻANÓW NOWY - Wielicka, Na Zjeździe, Starowiślna, Westerplatte, Basztowa, Długa - DW. TOWAROWY, linia jeżdżąca tylko w soboty i święta ~f 20, do taktu z "13", i "3" (tylko na odcinku Dw. Tow. - Basztowa).
"9", "50" i "51" przez łącznik Lipska/Wielicka
Inne takty:
Przez cały tydzień: "8" z "19" i "3".
W dni robocze "12" z "13", aby tramwaj na Starowiślnej był co 5 minut.
("9" z "51") z "50" w dni robocze w szczycie.

EDIT: Jeżeli dla Długiej nie wystarczyłaby jedna linia co 10 minut w dzień roboczy, to można by "43" puścić przez cały tydzień, ale byłby problem z pętlą na Bieżanowie. Tak na marginesie gdzie jest informacja o "20" z ~f 10 minut?


Ostatnio edytowano 23 paź 2010, o 15:52 przez Jopek36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2010, o 17:34 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 20574
jopek36 napisał(a):
na pętli Dw. Tow. przez cały tydzień jest 6-9p/h, czyli tj. teraz w szczycie

Problem leży gdzie indziej. Na DT masz dwa tory, przy czym jeden służy do zawracania od strony Długiej, a drugi od Pawiej. I u Ciebie wszystkie linie kończące na DT jadą z Pawiej, więc problem jest dalej.

jopek36 napisał(a):
"7" KURDWANÓW - BRONOWICE, dawna "24", ~f 20 przez cały dzień i tydzień, jednocześnie likwidacja obecnej "24".
jopek36 napisał(a):
"43" BIEŻANÓW NOWY - Wielicka, Na Zjeździe, Starowiślna, Westerplatte, Basztowa, Długa - DW. TOWAROWY, linia jeżdżąca tylko w soboty i święta ~f 20, do taktu z "13", i "3" (tylko na odcinku Dw. Tow. - Basztowa).
jopek36 napisał(a):
EDIT: Jeżeli dla Długiej nie wystarczyłaby jedna linia co 10 minut w dzień roboczy, to można by "43" puścić przez cały tydzień, ale byłby problem z pętlą na Bieżanowie.

Czyli proponujesz zabrać z Kurdwanowa, by dać na Bieżanów. Nie jestem pewny do końca, czy to jest fair. "7" w takim układzie musiałaby być obsługiwana przez Ufoki. Do tego Długa nie może zostać z jedną linią i bez połączenia z Dworcem - zatem "43" musi być całotygodniowe. A to rodzi koszty.
Numer też nieodpowiedni - "43" błędnie sugerowałoby, że mając kartę na "3" ("13"?) można nim jeździć.

jopek36 napisał(a):
"18" Wydłużona do BORKU FAŁĘCKIEGO, do taktu z "11", ~f 20.

Jednak jedna linia kursująca co 20min. z Borku w kierunku Kapelanki to mało.

jopek36 napisał(a):
"22" KAMPUS UJ - Kapelanka, Dietla, dalej bez zmian - WALCOWNIA, ~f 10 przez cały dzień roboczy, a w weekendy ~f 20, do taktu z "10".

...żeby wagony jeździły puste do Walcowni już nie co 20, lecz co 10 minut poza szczytem? ;)

jopek36 napisał(a):
Tak na marginesie gdzie jest informacja o "20" z ~f 10 minut?
"20" ma kursować co 10min. w szczycie. Trzeci akapit tego artykułu.


Ostatnio edytowano 23 paź 2010, o 17:35 przez Kaszmir, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2010, o 18:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2010, o 17:45
Posty: 1974
Lokalizacja: Kraków
Kaszmir napisał(a):
Problem leży gdzie indziej. Na DT masz dwa tory, przy czym jeden służy do zawracania od strony Długiej, a drugi od Pawiej. I u Ciebie wszystkie linie kończące na DT jadą z Pawiej, więc problem jest dalej.
Jak dobrze pamiętam "51" jeździła co 10 minut w szczycie i "12" co 20 minut i obie linie jeździły od Pawiej i kończyły na Towarowym, więc chyba nie było problemów.
Kaszmir napisał(a):
Czyli proponujesz zabrać z Kurdwanowa, by dać na Bieżanów. Nie jestem pewny do końca, czy to jest fair. "7" w takim układzie musiałaby być obsługiwana przez Ufoki. Do tego Długa nie może zostać z jedną linią i bez połączenia z Dworcem - zatem "43" musi być całotygodniowe. A to rodzi koszty.
Numer też nieodpowiedni - "43" błędnie sugerowałoby, że mając kartę na "3" ("13"?) można nim jeździć.
"7" trasa tak jak teraz, z tymże jeździłaby Pn-Pt, z ~f 20 przez cały dzień.
"24" trasa tak jak teraz, z tymże jeździłaby przez cały dzień i tydzień, z ~f 20.
"25" - patrz linia "43"
Kaszmir napisał(a):
Jednak jedna linia kursująca co 20min. z Borku w kierunku Kapelanki to mało.
Wydłużyć jeszcze "11" do Borku i nic by się nie stało gdyby w Łagiewnikach żaden tramwaj nie zawracał.
Kaszmir napisał(a):
...żeby wagony jeździły puste do Walcowni już nie co 20, lecz co 10 minut poza szczytem? ;)
Masz rację.

Co do kosztów - przecież nie da się budować nowych tras tramwajowych bez zwiększenia ilości i częstotliwości linii i nie wiem czy ZIKiT to kiedykolwiek zrozumie...


Ostatnio edytowano 23 paź 2010, o 18:20 przez Jopek36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1375 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 92  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL