Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 13 gru 2017, o 12:06

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2012, o 16:25 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 10:50
Posty: 602
Lokalizacja: Kraków
"23" - trzecia linia do Kampusu UJ
http://www.klub428.pl/index.php/c_news/wiecej/376


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2012, o 16:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 20569
lolek-12 napisał(a):
"23" - trzecia linia do Kampusu UJ
http://www.klub428.pl/index.php/c_news/wiecej/376

ZIkiT pewnie chciałby "11", bo nie trzeba będzie dokładać kursów. Jednak również jestem zwolennikiem, by była to "23". Rada Dzielnicy XII oczywiście też.

Swoją drogą niesamowite, że nawet w wątek o linii "23" do Ruczaju można wpleść kolejne słowa o Krowodrzy, "12" i "7" :D

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Ostatnio edytowano 5 sty 2012, o 16:51 przez Kaszmir, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2012, o 18:17 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5040
Lokalizacja: - KrK
Może po upadku rewolucyjnych zmian w komunikacji.
W przyszłości tak siatka powinna wyglądać na Kampusie. Do "12" i "18" puścić "11" przez R. Grundwaldzkie - skończyłyby się narzekania mieszkańców Ruczaju o zabranie linii "128" oraz "23" przez Łagiewniki na Ruczaj.
"178" Kobierzyńską, Pod Fortem z jednoczesnym skasowaniem "116". Po wyprostowaniu "11" i skierowaniu na Ruczaj, można "128" umieścić na Dworcu Powstańców Wlkp. I od razu wywalamy "425" z powrotem do Dworca Wschodniego.
Możliwości jest wiele. Ciekawe czy jest cień szans na takie.

Plusy to na pewno Kampus ma połączenie z Płaszowem - linia "11" by zyskała bardzo i przestałaby tak pusta jeździć. Kolejny plus to szybkie połączenie z Bieżanowem. Oraz Ruczaj ma bezpośrednią trasę do Ronda Grzegórzeckiego.
Do tego zostawić "194" na obecnej trasie, lub skierować jak proponował SITK w wariancie I do Kampusu UJ z delikatnie zmodyfikowaną trasą.

Mało tego przy takim skierowaniu "11", "23", "128" i "178" ZIKiT miałby oszczędności.


Ostatnio edytowano 7 sty 2012, o 22:34 przez brovar, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2012, o 18:48 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 12:54
Posty: 1528
Lokalizacja: Kraków
4 tramwaje na pętli Czerwone Maki się pomieszczą? Chyba nie bardzo.


Ostatnio edytowano 7 sty 2012, o 22:35 przez krakowianka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2012, o 19:01 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5040
Lokalizacja: - KrK
krakowianka napisał(a):
4 tramwaje na pętli Czerwone Maki się pomieszczą? Chyba nie bardzo.

Pomieszczą spokojnie. Zawsze "11" może mieć w Płaszowie dłuższą przerwę.


Ostatnio edytowano 7 sty 2012, o 22:35 przez brovar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2012, o 22:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 20569
brovar napisał(a):
"178" Kobierzyńską, Pod Fortem z jednoczesnym skasowaniem "116".

Popieram, zresztą swojego czasu krążyły plotki o takiej zmianie. Byłoby to lepszym rozwiązaniem niż skracanie "178" do Łagiewnik - możliwości przesiadki na linie do Ruczaju byłyby znacznie większe przy Kobierzyńskiej niż w Łagiewnikach. Również Os. Pod Fortem zyskałoby pewną rekompensatę w postaci dojazdu do Wielickiej czy rejonów Huty.

Z drugiej strony mogłyby być obawy o punktualność, jednak po ostatnich zmianach "178" kursuje znacznie zgodniej z rozkładem.

brovar napisał(a):
I od razu wywalamy "425" z powrotem do Dworca Wschodniego.

Nie ma takiej linii ;)

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Ostatnio edytowano 7 sty 2012, o 22:40 przez Kaszmir, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2012, o 11:17 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5040
Lokalizacja: - KrK
Kaszmir napisał(a):
Nie ma takiej linii ;)

"148". Drobne potknięcie. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2013, o 21:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 20569
Tak z perspektywy - jedna z koncepcji, które miałem swojego czasu dla Ruczaju. Stan na czerwiec 2011, więc na długo przed oddaniem trasy, a także nieuwzględniające cięć które miały miejsce później:
http://img803.imageshack.us/img803/5808/ruczaj4.gif
Sami oceńcie, jaki ze mnie wróżbita ;P

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Ostatnio edytowano 13 maja 2013, o 22:06 przez Kaszmir, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2013, o 22:16 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 1 wrz 2012, o 12:52
Posty: 197
Lokalizacja: Dzielnica XII
Bardzo ciekawa propozycja, podoba mi się zostawienie 51 i to w jaki sposób poradziłeś sobie z "problemem Cichego Kącika" - tzn dobre jest imo przetrasowanie w ten sposób 3 i 6. Za to ta 9 bardzo odważna, pewnie wiele osób by protestowało.
Jedno pytanie, co z 24? Ani jej nie narysowałeś, ani nie skasowałeś :P

W każdym razie wielki szacun za tak trafne wytypowanie 10 (52) i 18 ;) (tylko 23 była tu oczywista)


Ostatnio edytowano 13 maja 2013, o 22:18 przez petr, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2013, o 23:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 20569
petr napisał(a):
Jedno pytanie, co z 24? Ani jej nie narysowałeś, ani nie skasowałeś :P

No tak, nie napisałem. Wchłonięte przez "7" (która też nie jest do końca dobrze opisana) - tzn. "7" miałaby taki rozkład, jak obecne "24" (co 10 minut w szczycie i co 20 w pozostałych porach). Przepraszam! :)

petr napisał(a):
W każdym razie wielki szacun za tak trafne wytypowanie 10 (52) i 18 ;) (tylko 23 była tu oczywista)

Akurat "23" nie była do końca oczywista - przez jakiś czas krążyły plany aby ją zlikwidować, a do Kampusu puścić "11" (Mały Płaszów - Limanowskiego - Łagiewniki - Kampus UJ).

Natomiast z perspektywy czasu muszę uczciwie przyznać, że układ z propozycji by nie wyrobił. Obecnie do Czerwonych Maków kursują 24 poc./h, być może odrobinę za dużo, jednak w powyższej grafice byłoby ich tylko 15. Wprawdzie w zamian "178" zostałby na Kampusie, lecz pewnie "10" na M. Grunwaldzkim i tak by nie wyrabiała.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL