Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 16 gru 2017, o 00:46

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 13:40 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 8 lut 2013, o 12:51
Posty: 76
Lokalizacja: Tytek80
Propozycja zmian w komunikacji autobusowej z Nowej Huty do Centrum.
Propozycja zawiera korekty linii bezpośrednich łączących Nową Hutę z Centrum oraz innych linii pokrywających się w części z liniami bezpośrednimi i obejmuje linie:
124 - korekta,
125 - korekta,
128 - korekta,
129 – bez zmian,
137 - korekta,
139 – bez zmian,
152 – bez zmian,
159 - korekta,
182 - korekta,
184 – bez zmian,
185 - likwidacja,
424 - likwidacja,
429 – bez zmian,
439 - likwidacja,
482 - likwidacja,
501 – bez zmian,
502 - korekta,
503 - korekta,
537 - likwidacja
Analiza wzkm obejmuje 3 godziny szczytu porannego (6.00 – 9.00). Po korektach wzkm będzie troszkę mniejszy niż jest obecny.

_________________
Tytek80


Ostatnio edytowano 3 lut 2014, o 21:49 przez Tytek80, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 14:02 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 25 lis 2010, o 18:18
Posty: 4388
Lokalizacja: Kraków
Mam obawy, czy 139 poradzi sobie sam bez 439 i bez wzmocnień na swojej trasie (chodzi o odcinek od Dobrego Pasterza przez Aleje 29XI do Czarnowiejskiej).


Ostatnio edytowano 5 kwi 2013, o 14:02 przez pablo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 14:10 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 8 lut 2013, o 12:51
Posty: 76
Lokalizacja: Tytek80
Myślę, że sobie poradzi jak przed nim w 29 Listopada wjedzie 503 i 501 który wcześniej pozbiera trochę ludzi z Huty. Podobny układ jest z 502 i 152 na trasie do Dworca Gł (najpierw 502 zbiera do Wiślickiej i od Ronda Młyńskiego, a 152 zbiera z Prądnika Czerwonego).

_________________
Tytek80


Ostatnio edytowano 5 kwi 2013, o 14:24 przez Tytek80, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 14:49 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 15:37
Posty: 2689
Lokalizacja: zawsze Kraków
I UR, Wileńską, Brogi zostaw bez "159" i baw się w autobusy przez Łukasiewicza i Prandoty :evil:

_________________
Numery taborowe lepiej by wyglądały na Krakowiaku gdyby były "księgowe"


Ostatnio edytowano 5 kwi 2013, o 14:57 przez Arsents, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 15:54 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5044
Lokalizacja: - KrK
Nie poradzi sobie ok 12 -13:00 "139" jest sardynka, kiedy brak jeszcze "439" od AGH do UR. Bezsensowne zmiany udu*iające dwie linie przy braku "159" i "439" będzie rzeźnia w "139".
"501" guzik pomoże bo jedzie przez Pilotów i do tego dubler "159"..
To dlatego "159" zatrzymuje się na UR -> Cichego Kącika, bo gdy nie było jeszcze "439" był problem z wejściem do autobusu linii "139" podczas gdy "159" przejeżdżał bez zatrzymania.

_________________
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG :)


Ostatnio edytowano 5 kwi 2013, o 23:12 przez brovar, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 16:02 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 25 lis 2010, o 18:18
Posty: 4388
Lokalizacja: Kraków
Tytek80 napisał(a):
Myślę, że sobie poradzi jak przed nim w 29 Listopada wjedzie 503 i 501 który wcześniej pozbiera trochę ludzi z Huty. Podobny układ jest z 502 i 152 na trasie do Dworca Gł (najpierw 502 zbiera do Wiślickiej i od Ronda Młyńskiego, a 152 zbiera z Prądnika Czerwonego).


Znam osoby, które codziennie z okolic Dobrego Pasterza jeżdżą na Aleje do pracy i często mają problem z pomieszczeniem się do 139, a skoro zabierasz mu wsparcie, to zgaduję, że będzie im się to zdarzać częściej, w związku z tym faktem w tym miejscu projekt oceniam negatywnie. Jeden z moich przedmówców wyraził też zaniepokojenie w związku z nową trasą 159 (podzielam tę obawę). Nie wiem dlaczego likwidujesz 424 - w ten sposób na Ugorku i Wieczystej będzie autobus tylko w jedną stronę. Wątpliwości budzi też trasa 137. Chcesz KK wozić przez Witkowice? Oczywiście są też pozytywy - w moim odczuciu nowa trasa 128 jest lepsza od obecnej (odwrócenie trasy w Mistrzejowicach i trasa przez Bohomolca), pozytywnie oceniam też zamianę 124 (skrócenie do Cracovii) z 502 (wydłużenie do RG). Ciekawa jest też propozycja 125 do NK, bo obecnie jedynie 501 łączy RM i NK. Także połączenie 182 i obecnego 482 w nowy 182 wygląda niezgorzej (m. in. dojazd do tramwaju na WK). Natomiast nie rozumiem w jaki sposób przeguby z 503 chcesz pokierować przez KK (to chyba fizycznie nie jest wykonalne).


Ostatnio edytowano 5 kwi 2013, o 23:19 przez pablo, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 16:09 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 09:29
Posty: 1573
Lokalizacja: Grzegórzki Wschód
Jest jeszcze jeden mankament dotyczący "125" i "128" - jeden z ważniejszych przystanków w Hucie- "Wiślicka" traci połączenie z Rondem Grzegórzeckim, które obecnie obsługują dwie linie.

_________________
TAK dla porządnej marszrutyzacji. NIE dla śmieciowych szmatrutyzacji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 16:56 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 07:11
Posty: 321
Lokalizacja: Kraków
Nie zgadzam się co do "125", lepiej jak jeździ do Szpitala niż żeby jeździł tylko do Nowego Kleparza :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 23:22 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 8 lut 2013, o 12:51
Posty: 76
Lokalizacja: Tytek80
brovar napisał(a):
"501" guzik pomoże bo jedzie przez Pilotów i do tego dubler "159"..


Przykre, nie przeczytałeś proponowanych zmian, a z definicji krytykujesz. 501 ma jechać 29 Listopada (a nie przez Pilotów) i wypełni lukę po 439. Z moich obserwacji w godzinach porannego szczytu wynika, że 439 i 139 mają tendencję do łączenia się w stado na 29 Listopada. Pierwszy ze stada wypełnia (dopakowuje) się dopiero na przystanku Opolska Estakada, a w to miejsce wpadałby 501 (przed 139) i zgarniał tłum.

_________________
Tytek80


Ostatnio edytowano 5 kwi 2013, o 23:27 przez Tytek80, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2013, o 23:30 
Online
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 20574
pablo napisał(a):
pozytywnie oceniam też zamianę 124 (skrócenie do Cracovii) z 502 (wydłużenie do RG).

Tylko jaki jest sens takiej zmiany? "124"/"424" obecnie wożą garstkę pasażerów do R. Grunwaldzkiego, więc zwiększanie ilości kursów na tym odcinku się wg mnie mija z celem. I zużywa masę wzkm, które można by przeznaczyć na faktyczne potrzeby.

Tytek80 napisał(a):
501 ma jechać 29 Listopada (a nie przez Pilotów) i wypełni lukę po 439.

A co wypełni lukę po "501"? Przecież te linie - zwłaszcza "139" i "439" - jeżdżą pełne, a i "501" ma sporo swoich pasażerów. Próba upakowania pasażerów trzech zatłoczonych linii do jedynie dwóch może być trudna.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2013, o 00:02 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 9437
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Tytek80 napisał(a):
Przykre, nie przeczytałeś proponowanych zmian, a z definicji krytykujesz. 501 ma jechać 29 Listopada (a nie przez Pilotów) i wypełni lukę po 439.

Przykre, że sam sobie przeczysz:
Tytek80 napisał(a):
Propozycja zmian w komunikacji autobusowej z Nowej Huty do Centrum.
Propozycja zawiera korekty linii bezpośrednich łączących Nową Hutę z Centrum oraz innych linii pokrywających się w części z liniami bezpośrednimi i obejmuje linie:
[...]
501 – bez zmian,


Kaszmir napisał(a):
Tylko jaki jest sens takiej zmiany? "124"/"424" obecnie wożą garstkę pasażerów do R. Grunwaldzkiego, więc zwiększanie ilości kursów na tym odcinku się wg mnie mija z celem. I zużywa masę wzkm, które można by przeznaczyć na faktyczne potrzeby.

Sens może i by był, bo "124/424" to obecnie dowozówki z rejonów Wieczystej do Pierwszej Obwodnicy. Raczej mało prawdopodobne jest by wśród nich znalazło się dużo osób którym by zależało na dojeździe do Ronda Grunwaldzkiego (zwłaszcza że mają "184" po krótszej i szybszej trasie). Zaś wśród pasażerów "502" które zgarnia znaczną część Huty, faktycznie mogłoby się znaleźć znacznie więcej osób którym by na dojeździe właśnie do RG zależało :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2013, o 00:12 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 8 lut 2013, o 12:51
Posty: 76
Lokalizacja: Tytek80
Cukier napisał(a):
Przykre, że sam sobie przeczysz:
Tytek80 napisał(a):
Propozycja zmian w komunikacji autobusowej z Nowej Huty do Centrum.
Propozycja zawiera korekty linii bezpośrednich łączących Nową Hutę z Centrum oraz innych linii pokrywających się w części z liniami bezpośrednimi i obejmuje linie:
[...]
501 – bez zmian,


Masz rację tu biję się w pierś. Błąd napisałem bez zmian. Jednak dalej jest dokładnie rozpisana propozycja zmiany trasy w układzie obecna i proponowana.

_________________
Tytek80


Ostatnio edytowano 6 kwi 2013, o 08:20 przez Tytek80, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2013, o 00:26 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 8 lut 2013, o 12:51
Posty: 76
Lokalizacja: Tytek80
Kaszmir napisał(a):
Tylko jaki jest sens takiej zmiany? "124"/"424" obecnie wożą garstkę pasażerów do R. Grunwaldzkiego


W miarę często dojeżdżam 502 do Cracovii i przesiadam się do Ronda Grunwaldzkiego. Z tego co widzę sporo osób robi podobnie. Natomiast faktem jest że 124 na tej trasie nie jest popularne. Być może dlatego, że 502 jedzie szybciej i część osób jadących z Huty woli przesiąść się pod Cracovią na wiele linii niż na Rondzie Młyńskim tylko na 184 żeby dojechać do Grunwaldzkiego.


Kaszmir napisał(a):
A co wypełni lukę po "501"? Przecież te linie - zwłaszcza "139" i "439" - jeżdżą pełne, a i "501" ma sporo swoich pasażerów. Próba upakowania pasażerów trzech zatłoczonych linii do jedynie dwóch może być trudna.


W planach zmiana trasy 159 i 125 ma wypełnić lukę po 501.

_________________
Tytek80


Ostatnio edytowano 6 kwi 2013, o 08:21 przez Tytek80, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2013, o 00:36 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5044
Lokalizacja: - KrK
Tytek80 napisał(a):
brovar napisał(a):
"501" guzik pomoże bo jedzie przez Pilotów i do tego dubler "159"..


Przykre, nie przeczytałeś proponowanych zmian, a z definicji krytykujesz. .

Jak chcesz mogę mocniej napisać. NIE MA ŻADNYCH INFORMACJI ANI W ANALIZIE WZKM NA TEMAT "501" ANI PRZEBIEGU TRASY. ZROZUMIAŁEŚ TERAZ ?
Ja duchem nie jestem by przewidzieć twój tok myśli bez pokazania "501" w nowszej wersji.
I dajesz gwarancje, że do Prandoty "159" nie będzie gniło w korku ? Bo kilka lat temu jeszcze do TPsa szedłem to długi był zator do skrzyżowania z 29 Listopada.

_________________
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG :)


Ostatnio edytowano 6 kwi 2013, o 00:39 przez brovar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2013, o 00:54 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 8 lut 2013, o 12:51
Posty: 76
Lokalizacja: Tytek80
Przepraszam wszystkich, a szczególnie Brovara, który ma 100% racji. Przez pomyłkę wkleiłem wersję z linią 501 - bez zmian i do teraz byłem tego nieświadomy.

linia 501 w mojej wersji ostatecznej miała przebiegać obecną trasą ze zmianą na odcinku: zamiast Rondo Polsadu - Rondo Mogilskie - Nowy Kleparz trasą Rondo Polsadu - Lublańska - 29 Listopada - Nowy Kleparz ( z przystankami Rondo Polsadu, Opolska Estakada, Uniwersytet Rolniczy, Nowy Kleparz). Szybka linia i miała częściowo zastąpić 439. Przesunięcie lini 159 przez Rondo Młyńskie - Prandoty miało na celu zgarnięcie z tego rejonu osób dojeżdżających w rejon AGH-UR i dowiezienie Huty do przesiadki w stronę Ronda Grzegórzeckiego.

_________________
Tytek80


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL