Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 19 paź 2017, o 09:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 15:18 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
Mam propozycje zmian w komunikacji nocnej. Uprzedzam nie nabijam postów, to tylko pomysł, który przyszedł do głowy aby rozwiązać problem w komunikacji nocnej.

Zmiany w komunikacji nocnej kosztem lin tramwajowych nocnych

Likwidacja-62,64,69

Oto te zmiany:

601-KOMBINAT- STRUGA- ZGODY-DH WANDA-WISLICKA- R.BAREI-
PILOTOW-LUBICZ-DW.GLOWNY-BASZTOWA-DLUGA-NOWY KLEPARZ-PLAC
INWALIDOW-KROLEWSKA-BRONOWICE MALE
602-BIEZANOW NOWY POLUDNIE- ALEKSANDRY- JERZMANOWSKIEGO- PROKOCIM SZPITAL -WIELICKA- R.MATECZNEGO-DIETLA-POCZTA GL-DW.GLOWNY-PAWIA-WROCLAWSKA-AZORY
603-KOMBINAT-ZAJEZDNIA NOWA HUTA- KOCMYRZOWSKA-WISLICKA- OPOLSKA- GORKA NARODOWA
604-ZAJEZDNIA PLASZOW-BIELANY(trasa jak obecnie)
605-ALEJA PRZYJAZNI- ARKA PANA-R.PIASTOWSKIEGO-OS.PIASTOW(wjazd na petle w obu kierunkach)-R.PIASTOWSKIE-BOHOMOLCA-R.BAREI-PILOTOW-R.MOGILSKIE-
DW.GLOWNY-BASZTOWA-JUBILAT-R.GRUNWALDZKIE-KAPELANKA-LAGIEWNIKI-BOREK FALECKI
606-OS. NA STOKU-ARCHITEKTOW-KOMBINAT- BULWAROWA-JANA PAWLA II- PLAC CENTRALNY-AL.POKOJU-LUBICZ-DW.GLOWNY-POCZTA GŁOWNA-STAROWISLNA-KALWARYJSKA-LAGIEWNIKI-KOBIERZYNSKA-CZERWONE MAKI
607-KURDWANOW-PRADNIK CZERWONY(trasa jak 184 w dzien)
608-KG.GORKA-CZERWONE MAKI(trasa jak 194 w dzien)
609-DW.CZYZYNY-R.CZYZYNSKIE-MOGILSKA-DW.GLOWNY-POCZTA GL.-STAROWISLNA-LIMANOWSKIEGO-KALWARYJSKA-LAGIEWNIKI
610-DW.GLOWNY ZACHOD-KURDWANOW(trasa jak 179 w dzien)
611-POD FORTEM-MISTRZEJOWICE(trasa jak 178 w dzien)
612-ZLOCIEN-MALY PLASZOW-LIPSKA-OFIAR DABIA-R.GRZEGORZECKIE-R.MOGILSKIE-DW.GLOWNY WSCHOD-POLITECHNIKA-NOWY KLEPARZ.
643-jak obecnie.
902- jak obecnie
903-jak obecnie
904-jak obecnie
915-jak obecnie

Autobusy nocne
od poniedzialku do czwartku co 60 minut
od piatku do niedzieli co 30 minut


Plusy zmian

- każda końcówka dostaje nocny autobus
- tabor niskopodłogowy tramwajowy będzie miał wykorzystanie w dzień powszedni


Minusy

- wysokie koszty zmiany
- większe wykorzystanie przegubowych oraz krótkich autobusów w nocy

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące pomysłu to chętnie na nie odpowiem :)


Ostatnio edytowano 20 wrz 2013, o 16:18 przez Krakowiak2013, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 15:26 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 10 sty 2013, o 00:46
Posty: 39
Lokalizacja: Kurdwanów
1. Po co niektórym końcówkom 2 nocne?
2. Czemu w swojej propozycji ROZWALASZ punkt przesiadkowy na dworcu, do którego ludzie przez te paręnaście lat zdążyli się już przyzwyczaić?
3, pozornie niezwiązane z tematem - czy jak się urodziłeś, tramwaje na Kurdwanów już jeździły, czy jesteś po prostu prowokacją?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 15:35 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
Poirot napisał(a):
1. Po co niektórym końcówkom 2 nocne?
2. Czemu w swojej propozycji ROZWALASZ punkt przesiadkowy na dworcu, do którego ludzie przez te paręnaście lat zdążyli się już przyzwyczaić?
3, pozornie niezwiązane z tematem - czy jak się urodziłeś, tramwaje na Kurdwanów już jeździły, czy jesteś po prostu prowokacją?


ad.1 Odpowiem od razu w zamian za 607 i 610 proponuje

607-KURDWANOW-trasa 179 do Warszawskiej potem do Dworca Głównego- Lubicz- R.Mogilskie i po trasie 184 na Prądnik Czerwony.
612-koryguje trasę 612 aby zahaczała o Dworzec Główny. -ZLOCIEN-MALY PLASZOW-LIPSKA-OFIAR DABIA-R.GRZEGORZECKIE-R.MOGILSKIE-Lubicz- Dw. Głowny- Pawia- Politechnika- Nowy Kleparz

ad.2 Oczywiście koordynacja autobusów, które jadą koło dworca będzie dotyczyło to 601,602,604,605,606,607,609,612,902

ad.3 To nie jest żadna prowokacja


Ostatnio edytowano 20 wrz 2013, o 15:47 przez Krakowiak2013, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 15:44 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 13:54
Posty: 1527
Lokalizacja: Kraków
A mieszkańcy północnej części Nowego Bieżanowa i Nowego Prokocimia mają iść do Jerzmanowskiego czy pod szpital? Świetna propozycja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 15:46 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
krakowianka napisał(a):
A mieszkańcy północnej części Nowego Bieżanowa i Nowego Prokocimia mają iść do Jerzmanowskiego czy pod szpital? Świetna propozycja.


W tej propozycji jest 602 które jedzie trasą Bieżanów Nowy Południe-Aleksandry- Jerzmanowskiego- Prokocim Szpital i dalej Wielicka do swej docelowej końcówki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 15:53 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 13:54
Posty: 1527
Lokalizacja: Kraków
Dokładnie o tym piszę. Fundujesz mieszkańcom super bezpieczny nocny spacer przez calutkie osiedle lub nawet przez dwa idąc wzdłuż Ćwiklińskiej i Teligi bo tam może ciut bezpieczniej niż między blokami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 15:54 
Offline
Moderator fb pkk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2013, o 22:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Ustalono już kiedyś że w nocy trasy nie przejeżdżające przez centrum nie cieszą się powodzeniem ( czyli wszystkie nocne powinny przejeżdżać przez dworzec, lub inny punkt przesiadkowy zlokalizowany w okolicy I obwodnicy. Co za tym idzie z Twoich linii :

603 do piachu, tak samo 608 i 611, do tego masz cztery linie na Kombinacie jak dobrze widzę, obecnie masz jedną co godzinę. Reszty mi się nie chce komentować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 16:01 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
krakowianka napisał(a):
Dokładnie o tym piszę. Fundujesz mieszkańcom super bezpieczny nocny spacer przez calutkie osiedle lub nawet przez dwa idąc wzdłuż Ćwiklińskiej i Teligi bo tam może ciut bezpieczniej niż między blokami.


Ok rozumiem trochę nie wypał z tym 602. I tutaj proponuje 602 po trasie Aleksandry-Jerzmanowskiego do Górki Narodowej oraz 614 jak w dzień 173.


Cytuj:
603 do piachu, tak samo 608 i 611, do tego masz cztery linie na Kombinacie jak dobrze widzę, obecnie masz jedną co godzinę. Reszty mi się nie chce komentować :)


Ok, 603,608 do piachu bo raczej pasażerów nie będą mieć, a czemu 611 to zły pomysł Mistrzejowice i pod Fortem by miało cała dobę dojazd. Spoko rozumiem to tylko propozycja, która mi do głowy przyszła, z która chciałem się z wami podzielić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 16:21 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 11:03
Posty: 1298
Lokalizacja: WDZ
Miałyby przez całą dobę dojazd donikąd... FYI na południowym odcinku 610 najwięcej wysiadających jest na przystanku "Nowosądecka". Poza tym zlot pod Dworcem i zaliczanie przez prawie wszystkie nocniki I obwodnicy bynajmniej nie jest fanaberią... NB co z Kuźnicy Kołłątajowskiej?

_________________
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")


Ostatnio edytowano 20 wrz 2013, o 22:56 przez Afterbirds, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 16:49 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
Afterbirds napisał(a):
co z Kuźnicy Kołłątajowskiej?


Zapomniałem napisać z Kuźnicy Kołłątajowskiej 637 bez zmian.


Ostatnio edytowano 20 wrz 2013, o 22:56 przez Krakowiak2013, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 17:04 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 23:20
Posty: 7949
Lokalizacja: Bieżanów
Krakowiak przestań nabijać te w dużej części durne posty. Proponujesz coś bez jakiegokolwiek pomyślunku. Dobrze wytknęła Ci to Krakowianka. Piszesz coś o czym w ogóle nie masz pojęcia. Zero topografii miasta. Nie będę Twoich propozycji komentował. :fack-off:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 17:31 
Offline
Moderator fb pkk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2013, o 22:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Krakowiak2013 napisał(a):
Afterbirds napisał(a):
co z Kuźnicy Kołłątajowskiej?


Zapomniałem napisać z Kuźnicy Kołłątajowskiej 637 bez zmian.


Po kiego grzyba likwidując tramwajowe nocki chcesz zostawić takie dowozówki? Przyjmując że na Krowodrzę autobus będzie miał f30 to co drugi kurs w tygodniu i każdy w weekendy wydłużamy do Kuźnicy i wszyscy zadowoleni bo mają bezpośredni dojazd do centrum.


Ostatnio edytowano 20 wrz 2013, o 22:57 przez scyzor663, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 17:36 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
Rozumiem i przepraszam za nie trafioną propozycję.


Ostatnio edytowano 20 wrz 2013, o 22:57 przez Krakowiak2013, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2013, o 18:21 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
@Krakowiak2013, z całym szacunkiem, ale czy Ty w ogóle jesteś świadom jakichkolwiek danych związanych z komunikacją pokroju kosztu 1 wzkm, obsługiwanej liczby pasażerów czy choćby zdroworozsądkowego podejścia do tematu?


Badger pracowałem w wiosennych pomiarach i wiem jak wygląda komunikacja i ile ludzi jeździ komunikacją miejską w Krakowie i na niektórych liniach jest naprawdę ciężko. Wiem, że pomysł z propozycją nocnych linii był nie trafiony i by trochę ta inwestycja nocna Kraków kosztowała.


Ostatnio edytowano 20 wrz 2013, o 22:59 przez Krakowiak2013, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 wrz 2013, o 13:12 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 9188
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Moja propozycja reformy linii nocnych:

https://www.dropbox.com/s/a5mjoq235zgqj ... ocnych.pdf

Czekam na opinie i proszę o pomoc w kwestii rozdziału taboru (gdzie są potrzebne przeguby a gdzie nie) i ewentualne uwagi dotyczące ekstremalnie długich postojów na pętlach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL