Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 19 paź 2017, o 09:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 710 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 10:22 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 10:29
Posty: 1571
Lokalizacja: Grzegórzki Wschód
PanFranek napisał(a):
Ja korzystam z "1" dość często, ale na odcinku Grzegórzeckie-Salwator i tam 27-metrowce są według mnie w zupełności wystarczające. Nie wiem, jak jest na dalszym odcinku,


Mogę szczerze powiedzieć, że w warunkach normalnego ruchu 27m na "1" byłyby idealne - zwykle jeździ po al. Pokoju zapełniona ok. 50-60 % . Zaraz po marszrutyzacji kursowały stopiątki i świetnie sobie radziły. Właściwie nie wiem, dlaczego tak uparcie kursują na niej E1+c3 - pewnie dlatego, że te jest ogólny nadmiar tych wozów na stanie, które jak wiadomo na pewne "święte" linie i ciągi nigdy nie trafią! :twisted: Jeśli chodzi zaś o obecną sytuację, to "1" notuje na al. Pokoju większe zapełnienia ze względu na objazdy innych linii relacji Huta-Centrum miasta, ponadto jest jedyną linią na Kocmyrzowskiej, co według mnie każe wielkopojemny tabor do czasu zakończenia remontu na niej utrzymać.

_________________
TAK dla porządnej marszrutyzacji. NIE dla śmieciowych szmatrutyzacji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 10:49 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
kucyk napisał(a):
Huta otrzyma na swój stan najstarsze NGT6


Czemu Huta ma dostać najstarsze NGT6, a nie nowoczesne pojazdy?

Cytuj:
PESY mogą być przypisane zajezdni na Brożka i prawdopodobnie kursować będą na "4" i "50" (wg. najnowszych planów).


Czemu PESY jeśli będą to mogą być przypisane do Podgórza? Z tego co pamiętam plan był taki, że PESY miały być przydzielone pomiędzy zajezdniami, tak jak teraz są przypisane obecnie 3x105Na. Czemu na ,,50" mogą trafić PESY, tylko mi nie mów, że z racji na to, że ,,50 ma zostać skierowana przez łącznik to nowe wozy też tam muszą trafić.

Mam prośbę do administracji albo moderatorów aby dyskusje odnośnie nowych 40-metrowych wozów przenieść do działu Przetarg na Nowe Tramwaje

_________________
Zapraszam do polubienia fan page komunikacyjnego :

https://www.facebook.com/kmkwobiektywie/


Ostatnio edytowano 22 lut 2014, o 10:51 przez Krakowiak2013, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 10:55 
Offline
Moderator fb pkk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2013, o 22:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Czegoś tu nie rozumiem - niektórzy pisali, że zapełnienie na '1' takie duże, jedyna linia na Kocmyrzowskiej itp. itd. ( szczególnie Krakowiak ) a teraz uważasz, że zatłoczenie jest ale nie jest tak źle w sumie i wozy 27m wystarczą. No to jak w końcu ? Ludzie zdecydujcie się. Uparliście się strasznie na tą niską podłogę, ok macie rację, ale nie kosztem tego żeby ludzie zostawali na przystankach...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 11:19 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
scyzor663 napisał(a):
Czegoś tu nie rozumiem - niektórzy pisali, że zapełnienie na '1' takie duże, jedyna linia na Kocmyrzowskiej itp. itd. ( szczególnie Krakowiak ) a teraz uważasz, że zatłoczenie jest ale nie jest tak źle w sumie i wozy 27m wystarczą. No to jak w końcu ? Ludzie zdecydujcie się.


Zapełnienie ,,1" największe jest na odcinku Wzgórza Krzesławickie- Kocmyrzowska- AP i na odwrót i teraz wychodzi iż zapełnienie na odcinku Rondo Grzegórzeckie- Salwator i na odwrót jest w sam raz pod 27 metrowce.
Wczoraj załatwiając sprawę w Nowej Hucie, około 16:30 widziałem zapełnienie ,,1" na Rondzie Kocmyrzowskim w kierunku Wzgórz Krzesławickich i było na poziomie 90%.


Informacja pochodzi od znajomego, wczoraj pod Lidlem matka z wózkiem, miała problemy z wejściem do tramwaju i pasażerowie musieli pomóc z wejściem do tramwaju.

_________________
Zapraszam do polubienia fan page komunikacyjnego :

https://www.facebook.com/kmkwobiektywie/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 11:34 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 31 mar 2011, o 19:42
Posty: 487
Lokalizacja: Kraków - NB
Krakowiak2013 napisał(a):
Wczoraj załatwiając sprawę w Nowej Hucie, około 16:30 widziałem zapełnienie ,,1" na Rondzie Kocmyrzowskim w kierunku Wzgórz Krzesławickich i było na poziomie 90%.

Ja już Cię kompletnie nie rozumiem - raz piszesz tak, raz tak... Zastanów się o co konkretnie chcesz walczyć, bo w taki sposób nikogo nie przekonasz do swoich pomysłów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 11:42 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 23:20
Posty: 7949
Lokalizacja: Bieżanów
PanFranek napisał(a):
Krakowiak2013 napisał(a):
Wczoraj załatwiając sprawę w Nowej Hucie, około 16:30 widziałem zapełnienie ,,1" na Rondzie Kocmyrzowskim w kierunku Wzgórz Krzesławickich i było na poziomie 90%.

Ja już Cię kompletnie nie rozumiem - raz piszesz tak, raz tak... Zastanów się o co konkretnie chcesz walczyć, bo w taki sposób nikogo nie przekonasz do swoich pomysłów.


Jak widać sam nie wie czego chce. :fack-off:

Dlatego żałosna jest ta dyskusja. :wow:

Ale bawcie się dalej. Trochę można się pośmiać z boku. ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 11:51 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
PanFranek napisał(a):
Zastanów się o co konkretnie chcesz walczyć.


Wiem o co chce walczyć, tylko pisze jakie miała ,,1" zapełnienie o 16:30, ale wiem iż piątek nie jest idealnym dniem do obserwacji napełnień. Teraz do rzeczy, w meilu, którym dostałem od rzecznika MPK, była mowa iż przesłali do ZIKIT rozwiązanie, które mogłoby poprawić dojazd ze Wzgórz do centrum i teraz mi przyszła do głowy taka myśl, że mogą uruchomić tramwaj wspomagający ,,1" na trasie Wzgórza Krzesławickie- Kocmyrzowska- AP- Rondo Grzegórzeckie- Mały Płaszów który obsadzą niskopodłogowcami, aby ludzie dali spokój tak sobie pomyślałem, że w ten sposób problem chcą rozwiązać.

_________________
Zapraszam do polubienia fan page komunikacyjnego :

https://www.facebook.com/kmkwobiektywie/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 12:03 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 23:20
Posty: 7949
Lokalizacja: Bieżanów
Krakowiak2013 napisał(a):
PanFranek napisał(a):
Zastanów się o co konkretnie chcesz walczyć.
Teraz do rzeczy, w meilu, którym dostałem od rzecznika MPK, była mowa iż przesłali do ZIKIT rozwiązanie, które mogłoby poprawić dojazd ze Wzgórz do centrum i teraz mi przyszła do głowy taka myśl, że mogą uruchomić tramwaj wspomagający ,,1" na trasie Wzgórza Krzesławickie- Kocmyrzowska- AP- Rondo Grzegórzeckie- Mały Płaszów który obsadzą niskopodłogowcami, aby ludzie dali spokój tak sobie pomyślałem, że w ten sposób problem chcą rozwiązać.


Tak. Pytanie tylko jakim kosztem ? :lmao:

Przytną "1" do 20 minut ? Zawieszą "11" bo 3 linie na Płaszowie się nie zmieszczą ?

Nawet jeśli zawieszą "11" to zaczną krzyczeć na Czerwonych Makach że zabrano im linię nie dając nic w zamian. :shy:

Osobiście mieszkając gdzieś na Ruczaju i chcąc dojechać do R. Grzegórzeckiego a nawet Mogislkiego albo dalej do Huty to wybralbym "11" nawet z przesiadką a nie "52" która okropnie krąży. :)

Może za zabranie coś dać na Czerwonych Makach ? Tylko co ?

Albo linia: Czerwone Maki - Grzegórzecka - Kocmyrzowska - Wzg. Krzesławickie przy pocięciu "1" do 20 minut, zawieszeniu "11" ? Tak tylko myślę. ^_^

Tylko co na Płaszów i Salwator ? :wow:

Trudno jest coś wymyślić. :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 12:21 
Offline
Moderator fb pkk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2013, o 22:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Krakowiak: walczysz o niską podłogę na Wzgórzach a piszesz, że na odcinek Grzegórzeckie - Salwator wystarczające są tramwaje 27m, jednocześnie pisząc, że na Kocmyrzowskim '1' miała zapełnienie 90% w E1c3. Powodzenia życzę zmieścić się z takim tłumem do NGT6 - nie dość, że 6 metrów krótszy to jeszcze ma węższe przejścia. A ten pomysł z linią na M. Płaszów już jest totalnie pogięty. Po 1 - na AP się więcej tramów nie zmieści, więc coś by trzeba przyciąć - wychodzi na to, że '1', więc po co ją wzmacniać żeby ją jednocześnie przycinać ? Bez sensu. Inna sprawa, że ta linia w dojeździe do centrum nic nie pomoże i tak się trzeba będzie przesiadać, więc równie dobrze można teraz ze Wzgórz jechać na Kocmyrzowskie autobusem i się przesiąść do '14'. Do tego tak jak zaznaczył rafaello trzy linie na M. Płaszowie to przesada - szczególnie, że ta Twoja jechała by w totalnie bezsensownym kierunku = wożenie powietrza od Grzegórzeckiego do MP tylko po to żeby zawrócić...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 12:23 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 13:54
Posty: 1527
Lokalizacja: Kraków
rafaello napisał(a):
Ale bawcie się dalej. Trochę można się pośmiać z boku. ;P

10/10


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 12:50 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 10:29
Posty: 1571
Lokalizacja: Grzegórzki Wschód
rafaello napisał(a):
Tak. Pytanie tylko jakim kosztem ? :lmao:

Przytną "1" do 20 minut ? Zawieszą "11" bo 3 linie na Płaszowie się nie zmieszczą ?

Nawet jeśli zawieszą "11" to zaczną krzyczeć na Czerwonych Makach że zabrano im linię nie dając nic w zamian


Jeśli już gdybamy, to może tak:

1 - co 20 minut
11 - Czerwone Maki - Kapelanka - Dietla - Starowiślna - Poczta Gł.- Franciszkańska - Salwator
71 - Wzgórza - al. Pokoju - Mały Płaszów EU8N f~20

_________________
TAK dla porządnej marszrutyzacji. NIE dla śmieciowych szmatrutyzacji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 12:56 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
rogow153 napisał(a):
Jeśli już gdybamy, to może tak:

1 - co 20 minut
11 - Czerwone Maki - Kapelanka - Dietla - Starowiślna - Poczta Gł.- Franciszkańska - Salwator
71 - Wzgórza - al. Pokoju - Mały Płaszów EU8N f~20


Projekt powiem fajny, ale dokonałbym 2 zmiany:

1-co 10 minut
72-kasujemy bo jak słyszę mało ludzi jeździ nią i wtedy nie przycinamy częstotliwości ,,1"

Do ,,11 i 71" nie mam uwag.

_________________
Zapraszam do polubienia fan page komunikacyjnego :

https://www.facebook.com/kmkwobiektywie/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 13:46 
Offline
Kierownik

Dołączył(a): 17 lut 2010, o 02:07
Posty: 942
Lokalizacja: Kraków
Krakowiak2013 napisał(a):
teraz mi przyszła do głowy taka myśl, że mogą uruchomić tramwaj wspomagający ,,1" na trasie Wzgórza Krzesławickie- Kocmyrzowska- AP- Rondo Grzegórzeckie- Mały Płaszów który obsadzą niskopodłogowcami, aby ludzie dali spokój tak sobie pomyślałem, że w ten sposób problem chcą rozwiązać.


Miodzio pomysł, a co za to ? Potniesz 1 do f-20 żeby były kolejne dwa potworki rozwalające takty na innych liniach jeżdżących przez Aleję Pokoju ? Czy może zabierzemy komuś innemu kursy byle tylko upchnąć kolejną linię...
Bardziej wzmocnienia wymaga 52 na całym odcinku w szczycie, a wtedy można by pchnąć krótkie niskacze na 1.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 14:28 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 03:47
Posty: 5013
Lokalizacja: - KrK
Krakowiak2013 napisał(a):
Wczoraj załatwiając sprawę w Nowej Hucie, około 16:30 widziałem zapełnienie ,,1" na Rondzie Kocmyrzowskim w kierunku Wzgórz Krzesławickich i było na poziomie 90%.

Takie zapełnienie mnie nie dziwi przed nią jechała zawalidroga opóźniona 10 minut "52-11", więc na R. Kocmyrzowskim -> Wzgórz mogła być dziura 20 minutowa w kursowaniu "1".
Co do pustaków na AP są dwa "22" i "72".


Ostatnio edytowano 22 lut 2014, o 14:40 przez brovar, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2014, o 14:35 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
streng napisał(a):
Miodzio pomysł, a co za to ? Potniesz 1 do f-20 żeby były kolejne dwa potworki rozwalające takty na innych liniach jeżdżących przez Aleję Pokoju ? Czy może zabierzemy komuś innemu kursy byle tylko upchnąć kolejną linię...


Czemu akurat ,,1" ciąć? Można przecież skasować ,,72", które powietrze wozi i spokojnie wtedy skierować ,,71" na aleje Pokoju i bez problemów na Mały Płaszów, Rogow zaproponował w swoim pomyśle, jak załatwić sprawę pętli na Małym Płaszowie.

Cytuj:
Bardziej wzmocnienia wymaga 52 na całym odcinku w szczycie


Wzmocnienie na ,,52" to oczywista sprawa i powinno to się zrobić od razu

_________________
Zapraszam do polubienia fan page komunikacyjnego :

https://www.facebook.com/kmkwobiektywie/


Ostatnio edytowano 22 lut 2014, o 14:46 przez Krakowiak2013, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 710 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL