Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 15 gru 2017, o 18:57

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sty 2016, o 19:08 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 11 lut 2015, o 18:41
Posty: 390
Najlepiej przyciąć "2" do 20 minut :) Inną linię wysłać dodatkowo, która będzie jeździć koło UEK.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 20:12 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 9430
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
karolak napisał(a):
Dlatego ja uważam, że "2" z Salwatora w ogóle powinna zniknąć, a w zamian puścić tam np. "20" po przetrasowaniu jej na Basztową. Salwator wtedy dostałby dużo ciekawszą linię. Pytanie tylko co z dwójką... Ale to już jest dyskusja na osobny temat.

Pełna zgoda. "2" zawsze była linią znikąd donikąd, która robił tylko sztuczny tłok na Pierwszej Obwodnicy. Rozwiązanie o d*pę rozbić zarówno dla Salwatora jak i dla Rakowic. Również uważam, że połączenie Salwator - Dworzec Główny powinna obsługiwać "20" przez Dunajewskiego. Natomiast na Rakowicach bym widział jakąś linię z południa miasta przez Westerplatte i tu "40" wspomagająca "10" pasowałaby idealnie.

Pytanie co z Cichym Kącikiem.. Może kosztem "12" (która w proponowanej wersji i tak będzie niewypałem) uruchomić nową linię na trasie CICHY KĄCIK - Franciszkańska - Gertrudy - Kapelanka - BOREK FAŁĘCKI?

Tyle, że znów problem z Borkiem, bo tam wypadałoby, żeby kończyły "10" i "40", zaś "19" out. Może ktoś dołączy się do burzy mózgów i wymyśli coś lepszego? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 20:54 
Offline
Kierownik

Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:56
Posty: 882
Lokalizacja: Wola Radziszowska
Moja propozycja:
20 na trasie Mały Płaszów - Starowiślna - Lubicz - Cmentarz Rakowicki,
2 na trasie Cichy Kącik - Borek Fałęcki co 20 minut w szczycie jako wsparcie 8.
19 końcówki bez zmian tylko przez Kapelankę.

Może trochę propozycje "z czapy".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 21:37 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 11 lut 2015, o 18:41
Posty: 390
Rammstein92 napisał(a):
Moja propozycja:
20 na trasie Mały Płaszów - Starowiślna - Lubicz - Cmentarz Rakowicki,
2 na trasie Cichy Kącik - Borek Fałęcki co 20 minut w szczycie jako wsparcie 8.
19 końcówki bez zmian tylko przez Kapelankę.

Może trochę propozycje "z czapy".


A co z Salwatorem? Salwator ma nie mieć nic ? Wysyłanie linii z Borku na Cichy Kącik jest bez sensu (wystarczy się przesiąść).. Już lepiej Borek - Salwator co 20 minut..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 21:43 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 18:17
Posty: 578
Lokalizacja: Prądnik Czerwony
Ja też ostatnio myślałem jak sensownie zaplanować ruch wokół Pierwszej Obwodnicy.
Również dodam swoją propozycję:
- "2" pociąć do 20 min i skrócić do Cichego Kącika albo ( jeżeli to możliwe ) żeby robiła kółko wokół Pierwszej Obwodnicy i do Cmentarza Rakowickiego
- "6" przenieść do Cichego Kącika
- "20" puścić przez Dunajewskiego i przekierować na Salwator i ewentualnie dodać do niej 2 kursy aby nieco zrekompensować mieszkańcom zabranie "12" z Małego Płaszowa

Cichy Kącik na niczym by nie stracił, a wręcz przeciwnie. "20" przejęłaby zapełnienie z "2" jako dowózka na węzeł przesiadkowy pod Dworcem. Tylko nie mam pojęcia czy można by coś przenieść na Cmentarz Rakowicki by zrekompensować pasażerom zabranie połowy kursów "2". Najlepszy moim zdaniem jest pomysł Cukra by utworzyć "40" jako linię wspomagającą "10". Wtedy Cmentarz Rakowicki nic by nie stracił na ilości kursów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 21:54 
Offline
Inspektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 21:42
Posty: 468
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok
bomsiarz napisał(a):
"2" pociąć do 20 min i skrócić do Cichego Kącika

Znaczy się trasa Salwator - Cichy Kącik? :D Bo jeśli chodzi o wersję CR - CK to w stosunku do obecnej byłoby to wydłużenie.

_________________
lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 21:57 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 18:17
Posty: 578
Lokalizacja: Prądnik Czerwony
lucapacioli napisał(a):
bomsiarz napisał(a):
"2" pociąć do 20 min i skrócić do Cichego Kącika

Znaczy się trasa Salwator - Cichy Kącik? :D Bo jeśli chodzi o wersję CR - CK to w stosunku do obecnej byłoby to wydłużenie.


Na chłopski rozum to taka trasa by najmniejszego sensu nie miała. ;D Wiadomo że ten wariant byłby trochę dłuższy ale jakbym napisał "wydłużenie do Cichego Kącika" to mogłoby to brzmieć trochę dziwnie. :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 22:21 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 9430
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Głośno myślę:
- likwidacja "2"
- "20" przez Dunajewskiego na Salwator
- powrót "10" do Borku
- nowa linia całotygodniowa "40" BOREK FAŁĘCKI - po trasie 10 - CMENTARZ RAKOWICKI (kursy weekendowe od Łagiewnik)
- "19" skierować od Łagiewnik na Czerwone Maki
- przywrócić całotygodniową "23"
- "11" zrobić całotygodniową, zmienić trasę na MAŁY PŁASZÓW - estakada - Na Zjeździe - Starowiślna - Franciszkańska - CICHY KĄCIK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2016, o 00:44 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 30 lis 2015, o 18:17
Posty: 76
Moja propozycja:
"2" Cmentarz Rakowicki - Lubicz - Westerplatte - Starowiślna - Wielicka - Mały Płaszów (f co 20 minut cały tydzień)
"6" Cichy Kącik - Franciszkańska - Stradomska - Wielicka - Kurdwanów (f co 20 minut cały tydzień)
"7" Bronowice - Basztowa - Lubicz - Dąbie (f co 20 minut w szczycie, kursuje na przemian z 14)
"11" likwidacja (zastąpienie przez 2 i 23)
"12" Borek Fałęcki - Kapelanka - Grzegórzecka - Wieczysta (f co 20 minut w dni powszednie, kursuje na przemian z 22)
"20" Salwator - Straszewskiego - Basztowa - Lubicz - Mały Płaszów (f co 10 w dni powszednie, co 20 w weekendy)
"23" trasa bez zmian (f co 20 minut cały tydzień)

Mam problem z 10. Przydałoby się, aby kursowała do Borku Fałęckiego, ale za bardzo nie ma możliwości wyrzucenia czegokolwiek stamtąd, a na 21 kursów na h raczej nie ma szans. 8 - musi zostać połączenie z Borku do zachodniej I obwodnicy. 19 - jakakolwiek zmiana trasy wypaczy sens tej linii (do Czerwonych Maków bardzo pokręcona trasa, do Łagiewniki powtórka z dawnej 11). 12 i 22 zapewniają połączenie przez most Grunwaldzki).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2016, o 02:40 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 9430
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Podoba mi się :thumbup:

Jedyne co się można przyczepić to zabranie "6" z Salwatora i nie pozostawienie niczego w zamian, lecz w sumie nie mam pomysłu czym to uzupełnić..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2016, o 08:30 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 10:03
Posty: 1310
Lokalizacja: WDZ
Czyli Maki i Salwator po -3 w DP.

Wysłane z mojego SM-T561 przy użyciu Tapatalka

_________________
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2016, o 11:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 5891
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Projekt Cukra najbardziej mi się podoba. W zasadzie nikt nic nie traci, a przy takim układzie sieci wszystkie pozmieniane linie powinny mieć przyzwoite zapełnienia...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2016, o 15:55 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 00:30
Posty: 508
* 20 Salwator - Mały Płaszów. Jeżeli decydujemy się, że 20 nie wskakuje na Bronowice to chyba każdy się zgodzi, że powinno się ją wrócić na Basztową a wtedy bardziej przyda się na Salwatorze.
* 2 Cmentarz Rakowicki - Cichy Kącik f~20
* 6 Kurdwanów - Cichy Kącik f~20.
* 11 Mały Płaszów (estakada - Starowiślna - Franciszkańska) - Salwator

Plusem jest najmniejsza ingerencja w cały ten bajzel. Salwator wychodzi +3 w międzyszczycie. CK bez zmian (2 linie z f~20, możliwość wyjazdu w obie strony zarówno Basztowej jak i Franciszkańskiej). Tracimy tlenowóz (chociaż ostatnio 2 czy 3 razy mnie zaskoczył) na trasie Salwator - Rakowice. Pewnie zyskujemy wówczas tlenowóz na trasie CK - Rakowice, ale tutaj z obu końcówek wozimy powietrze tak czy tak. Wydaje mi się, że i kosztowo nie wyjdziemy na tym źle i jakaś drobna oszczędność się znajdzie.

Maki są (-3) kursy / h. I nie za bardzo wiem jak sobie z tym poradzić i czy jest to konieczne (nie wiem jak wygląda 11 na takiej trasie?)? Jeżeli jest taka konieczność to:

* 19 z Łagiewnik na Czerowone Maki zamiast do Borku
* 10 - powrót do Borku Fałęckiego

W tym momencie w plecy jest zdaje się Borek (-3 w szczycie)

* Kursy wariantowe 10 na Wieczystą.
* Likwidacja 12 w nowej formie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2016, o 16:30 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 09:29
Posty: 1573
Lokalizacja: Grzegórzki Wschód
aislinnek napisał(a):
* 20 Salwator - Mały Płaszów. Jeżeli decydujemy się, że 20 nie wskakuje na Bronowice to chyba każdy się zgodzi, że powinno się ją wrócić na Basztową a wtedy bardziej przyda się na Salwatorze.
* 2 Cmentarz Rakowicki - Cichy Kącik f~20
* 6 Kurdwanów - Cichy Kącik f~20.
* 11 Mały Płaszów (estakada - Starowiślna - Franciszkańska) - Salwator


Ogólnie fajna propozycja, tylko że:

aislinnek napisał(a):
Salwator wychodzi +3 w międzyszczycie


To zupełnie niepotrzebne.

aislinnek napisał(a):
Maki są (-3) kursy / h


A to z kolei może okazać się szkodliwe.

_________________
TAK dla porządnej marszrutyzacji. NIE dla śmieciowych szmatrutyzacji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2016, o 16:31 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 9430
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
aislinnek napisał(a):
* 2 Cmentarz Rakowicki - Cichy Kącik f~20

No i z deszczu pod rynnę, zamiast jednego potworka mamy inny, służący do tego samego czyli robienia sztucznego tłoku przy plantach gdzie każdy kurs/h przepustowości jest na wagę złota.

Moim zdaniem na każdej pętli położonej blisko Pierwszej Obwodnicy, a zwłaszcza takiej, gdzie dociera tylko jedna linia, powinna to być linia dalekosiężna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL