Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 19 paź 2017, o 09:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 911 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 09:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 20363
brovar napisał(a):
Tak mnie naszło, czy przeprowadzenie trasy "52" przez Starowiślna (którą sam kwestionowałem) jako że dubluje się obecnie z "9" na Starowiślnej, to nie jest już wybieganiem w przyszłość do wywalenia "9" na przyszłą estakadę ?

Jak dla mnie chodziło tylko o Ruczaj i zapewnienie dojazdu do tego właśnie przystanku. Choć może przy okazji...

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 13:52 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 9188
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
brovar napisał(a):
Jestem pewny że wtedy na Małym Płaszowie zostanie sama "20"

Taki drobny szczegół - osobom przesiadającym się na Małym Płaszowie z "221" czy "123" naprawdę NIC A NIC nie da 15/h "50" i "9" trzy przystanki dalej. Więc osoby się tam przesiadające dostaną mocno po tyłku i tym samym sama pętla jako punkt przesiadkowy straci rację bytu i najlogiczniejsze byłoby wydłużenie "221" i "123" w rejony skrzyżowania Lipska/Saska no ale jak wszyscy wiemy nowa pętla którą ZIKiT i MPK się wciąż chwalą (mimo że minęło już trzy lata od jej oddania do użytku) nie_może_stać_pusta_i_już.. A Niepołomiczanie niech się przesiadają na "20" kursującą nawet co pół godziny w weekendy..

Niech żyje propaganda! :devil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 17:22 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 25 lis 2010, o 19:18
Posty: 4357
Lokalizacja: Kraków
brovar napisał(a):
Jestem pewny że wtedy na Małym Płaszowie zostanie sama "20" i to już wystarczy, bo dwa przystanki dalej będzie całe wsparcie komunikacyjne z "9" i "50". Dlatego jeśli "11" nie będzie potrzebne na CM to tak samo straci rację bytu na Małym Płaszowie.


A ja myślę, że druga linia (11?) pojedzie z MP przez nowy łącznik i Wielicką albo w stronę Łagiewnik, albo przez Starowiślną do centrum. Starowiślna straci połowę kursów, wyleci 9 i 50, a zostanie tylko 3 i 24 oraz 19 jeśli przetrwa zmiany. Wylecą z niej relacje w stronę Grzegórzeckiego i Mogilskiego, więc trzeba będzie coś dać w zamian.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 17:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 20363
pablo napisał(a):
A ja myślę, że druga linia (11?) pojedzie z MP przez nowy łącznik i Wielicką albo w stronę Łagiewnik, albo przez Starowiślną do centrum.

-> http://krabok.wordpress.com/2012/12/26/ ... m-plaszow/

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, o 17:57 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 17:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 15:59
Posty: 5840
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Cytuj:
A ja myślę, że druga linia (11?) pojedzie z MP przez nowy łącznik i Wielicką albo w stronę Łagiewnik, albo przez Starowiślną do centrum. Starowiślna straci połowę kursów, wyleci 9 i 50, a zostanie tylko 3 i 24 oraz 19 jeśli przetrwa zmiany. Wylecą z niej relacje w stronę Grzegórzeckiego i Mogilskiego, więc trzeba będzie coś dać w zamian.

Ja bym to widział tak:
"10" -> Borek -> Kalwaryjska -> Na Zjeździe -> Starowiślna -> Dietla -> R. Grzegórzeckie -> R. Mogilskie -> Mogilska -> PC -> Pleszów (f~10)
"11" -> Ruczaj -> Łagiewniki -> Kalwaryjska -> Limanowskiego -> Płaszów (Estakada) -> Mały Płaszów (f~20)
"19" -> Borek -> Kapelanka -> Stradom -> Westerplatte -> Pawia -> Dworzec Towarowy (f~20)
"8" i "22" -> Bez zmian
"23" -> Likwidacja.

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, o 18:05 przez Coffee, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 18:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 20363
Coffee napisał(a):
Ja bym to widział tak:
"10" -> Borek -> Kalwaryjska -> Na Zjeździe -> Starowiślna -> Dietla -> R. Grzegórzeckie -> R. Mogilskie -> Mogilska -> PC -> Pleszów (f~10)
"11" -> Łagiewniki -> Kalwaryjska -> Limanowskiego -> Płaszów (Estakada) -> Mały Płaszów (f~20)
"19" -> Borek -> Kapelanka -> Stradom -> Westerplatte -> Pawia -> Dworzec Towarowy (f~20)
"8" i "22" -> Bez zmian
"23" -> Likwidacja.

1. Czyli odcinasz Pleszów od ścisłego centrum?
2. Nie oszukujmy się, taka "11" byłaby tlenowozem.
3. Ruczaj/CM tracą dojazd w stronę Łagiewnik.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 18:05 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 15:59
Posty: 5840
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kaszmir napisał(a):
2. Nie oszukujmy się, taka "11" byłaby tlenowozem.
3. Ruczaj/CM tracą dojazd w stronę Łagiewnik.

Ale "11" zaczynała by na Ruczaju :) Tylko zapomniałem o tym napisać ;P

Cytuj:
1. Czyli odcinasz Pleszów od ścisłego centrum?

To co innego proponujesz, by obsłużyło relację Dietla/Starowiślna -> Na Zjeździe?

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, o 18:06 przez Coffee, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 18:20 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 03:47
Posty: 5013
Lokalizacja: - KrK
Coffee napisał(a):
To co innego proponujesz, by obsłużyło relację Dietla/Starowiślna -> Na Zjeździe?

Czyli mówisz, że w tej relacji jest więcej pasażerów niż w relacji Lubicz - Wawel - Krakowska ? Śmiem wątpić widząc od czasu do czasu linie "10" w rejonie Lubicz która jest nie raz lepiej zapełniona niż nie jedna linia.
Linia "10" po skierowaniu do Borku F może być zaraz po "8" najbardziej popularną linią w Borku. Wiem, że tobie to się nie podoba.
Jednak to nie "19" a "10" obroniła się z zapełnieniem mimo że do Borku nie dojeżdżała a miała o wiele lepsze zapełnienie z uwagi na to, że jechała przez Mogilskie/Lubicz/Dworzec/Wawel/Krakowska - które są mocnymi generatorami pasażerskimi w kierunku Łagiewnik/Ronda Matecznego, a Ty chcesz ją skierować po trasie starej "11" gdzie pusta jeździła.

_________________
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG :)


Ostatnio edytowano 3 sie 2013, o 07:19 przez brovar, łącznie edytowano 12 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 18:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 20363
Coffee napisał(a):
To co innego proponujesz, by obsłużyło relację Dietla/Starowiślna -> Na Zjeździe?

Nie mam pojęcia :P Natomiast też się zastanawiam, czy ta relacja jest konieczna - może tak.

W czasach gdy mała marszrutyzacja ani linie co ~f=5 się filozofom nie śniły, rozważałem coś w stylu:
"50" Kurdwanów - Łącznik - KG (co 10 min.)
"51" BN - Łącznik - KG (co 10 min.)
"9" Mistrzejowice - R. Mogilskie - R. Grzegórzeckie - Pl. Boh. Getta - Łagiewniki (co 20 min.)

Tak, żeby przy okazji "9" wchłonęła ówczesną pustą "11". Jednak czasy się zmieniły i plan oczywiście nie może być dalej aktualny :)

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, o 18:44 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 18:49 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
Moja propozycja

3-bez zmian
6-Kurdwanów-Starowiślna-Poczta Gł-Salwator
9-Mistrzejowice-Łącznik-Bieżanów Nowy 10/20
11-Mały Płaszów-Łącznik-Wielicka-Czerwone Maki co 20 minut
13-bez zmian
19-Borek Fałęcki-Kapelanka-Dietla-Grzegórzecka-Tunel-Dw.Towarowy co 20 minut
23-likwidacja
24-bez zmian
50-Kurdawnów-Łącznik-K.Górka a może w niedalekiej przyszłości do Górki Narodowej

Zrobiłem tak bo na Starowiślnej jak zabierzemy 9,19,50 zostaną same 3 i 24,dodałem do tej trasy 6 i będą trzy tramwaje na Starowiślnej,a zaś na Krakowskiej będą wtedy też 3 linie czyli 8,10,13.
Bo chyba tramwaj Limanowskiego-PBG potrzebny czy nie? No i oczywiście na nową trasę NGT6,NGT8


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, o 18:53 przez Krakowiak2013, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 21:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 15:59
Posty: 5840
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Cytuj:
Linia "10" po skierowaniu do Borku F może być zaraz po "8" najbardziej popularną linią w Borku. Wiem, że tobie to się nie podobać.

Ależ mi się podoba, tylko nie widzę sensu dublowania "8" z "10", zwłaszcza że tłok w "8" wcale nie zmalał.
Kaszmir napisał(a):
"9" Mistrzejowice - R. Mogilskie - R. Grzegórzeckie - Pl. Boh. Getta - Łagiewniki (co 20 min.)

Niegłupie, ale w takim razie powinna być już wydłużona do Borku lub Ruczaju. Choć osobiście uważam, że Bieżanów powinien mieć coś "mocnego" przez estakadę dalej, niż do pierwszej obwodnicy i przyległości.

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, o 23:02 przez Coffee, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2013, o 22:16 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 25 lis 2010, o 19:18
Posty: 4357
Lokalizacja: Kraków
Coffee napisał(a):
"19" -> Borek -> Kapelanka -> Stradom -> Westerplatte -> Pawia -> Dworzec Towarowy (f~20)

Krakowiak2013 napisał(a):
19-Borek Fałęcki-Kapelanka-Dietla-Grzegórzecka-Tunel-Dw.Towarowy co 20 minut


Dlaczego wywalacie jeden tramwaj z Długiej, nie dając nic w zamian? Sama 18 nie starczy, a nie wierzę, że zacznie jeździć częściej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sie 2013, o 07:36 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 08:24
Posty: 6523
Lokalizacja: Kraków
pablo napisał(a):
Coffee napisał(a):
"19" -> Borek -> Kapelanka -> Stradom -> Westerplatte -> Pawia -> Dworzec Towarowy (f~20)

Krakowiak2013 napisał(a):
19-Borek Fałęcki-Kapelanka-Dietla-Grzegórzecka-Tunel-Dw.Towarowy co 20 minut


Dlaczego wywalacie jeden tramwaj z Długiej, nie dając nic w zamian? Sama 18 nie starczy, a nie wierzę, że zacznie jeździć częściej.


Pablo zaraz dokonam korekty,

3-bez zmian
6-Kurdwanów-Starowiślna-Poczta Gł-Salwator
9-Mistrzejowice-Łącznik-Bieżanów Nowy 10/20
11-Mały Płaszów-Łącznik-Wielicka-Czerwone Maki co 20 minut
13-bez zmian
19-Borek Fałęcki-Kapelanka-Dietla-Starowiślna-Poczta Gł-Dworzec Gł-Dłuba-Dw.Towarowy co 20 minut
23-likwidacja
24-bez zmian
50-Kurdawnów-Łącznik-K.Górka a może w niedalekiej przyszłości do Górki Narodowej

Pablo teraz może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sie 2013, o 07:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 15:59
Posty: 5840
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Cytuj:
Dlaczego wywalacie jeden tramwaj z Długiej, nie dając nic w zamian? Sama 18 nie starczy, a nie wierzę, że zacznie jeździć częściej.

Wywalam z Długiej "19", bo uważam, że powinna tam wrócić "3".

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sie 2013, o 07:44 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 03:47
Posty: 5013
Lokalizacja: - KrK
Coffee napisał(a):
Ależ mi się podoba, tylko nie widzę sensu dublowania "8" z "10", zwłaszcza że tłok w "8" wcale nie zmalał.

Przekonamy się w okresie nauki czy na "10" nie będą potrzebne większe wozy.
Jeśli jest zapotrzebowanie realne na dwie linie przez Podgórze/Krakowską to czemu na siłę wygaszać jego popyt? Przecież w wielu miejscach linie się dublują, bo każda ma swój potok pasażerski. Linia "8" swój do Placu Wszystkich Św i tak samo linia "10" przez Podgórze/Kazimierz do Huty. Fakt, że doszedł teraz drugi potok Borku do Dworca. Dlatego niech MPK już zdejmuje ten zakaz w E1+c3 na Pleszowie.
W wariantach WIR z Borku F przez Krakowską było 10/h. Ty zaś nie chcesz 9/h? Nie rozumiem.

Po wywaleniu "9" i "50" ze Starowiślnej. Nie potrzeba kierować na siłę zbędnej linii "10" tylko iść w końcu większy tabor na "3", ewentualnie również w powrót linii "19" przez tą Miodową.

_________________
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG :)


Ostatnio edytowano 3 sie 2013, o 11:43 przez brovar, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 911 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL