Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 21 paź 2017, o 05:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 911 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2013, o 02:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 20372
marcin1410 napisał(a):
- Rzadko korzystałem z "19" przed zmianami (bo przez Kapelankę jedzie się do I obw dłużej niż przez Krakowską), ale nigdy tłumów tam nie widziałem.

Ja jeździłem i nieraz w GT8S bywało naprawdę tłoczno. Natomiast trzeba uczciwie przyznać, że sporo osób jechało tylko w rejony Kapelanki, na Brożka ta linia była mniej zatłoczona. Obecnie ten potok pewnie przejęło "52".

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2013, o 06:57 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 03:47
Posty: 5014
Lokalizacja: - KrK
Kaszmir napisał(a):
Ja jeździłem i nieraz w GT8S bywało naprawdę tłoczno. Natomiast trzeba uczciwie przyznać, że sporo osób jechało tylko w rejony Kapelanki, na Brożka ta linia była mniej zatłoczona. Obecnie ten potok pewnie przejęło "52".

I tak właśnie było w relacji Borek - Kapelanka sama "22" wystarcza i obecnie ten potok z "19" do Brożka podbiera "18" i "52". Natomiast dwie linie z Borku przez Koronę i Krakowską w dalszym ciągu mają branie według mnie i na pewno takie dublowanie z "8" pomoże a nie zaszkodzi. Chyba że Coffee miał lepiej przed zmianą "10" i wróćmy na jego życzenie do sytuacji marnej "19" do Dworca naokoło do tego braku niedziel i zbędnego skrócenia "10" w Łagiewnikach, która z Dworca przez Krakowską jedzie szybciej niż przez Kapelankę czy też Starowiślną. Najeździłem się przez wiele lat więc wiem, że gdy wysiadałem z "22" w Łagiewnikach i gnałem do już wyjeżdżającej z pętli postojowej "10" to linia "10" i "22" spotykały się na Stradom pomimo tego że trochę utykaliśmy na Kalwaryjskiej. A wieczorami i w weekendy zawsze pierwsi byliśmy przy Stradom gdy na horyzoncie nie było jeszcze czy to "19" czy też "22". Dlatego nikt mi nie wmówi, że przez Kapelankę jedzie się krócej niż przez Kalwaryjską i Krakowską do Stradom. Pomimo tego że na Krakowskiej i Kalwaryjskiej było więcej tramwajów niż jest obecnie i dochodziło do delikatnych zatorów. :ehh:

_________________
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG :)


Ostatnio edytowano 4 sie 2013, o 10:50 przez brovar, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2013, o 10:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 20372
brovar napisał(a):
Chyba że Coffee miał lepiej przed zmianą "10" i wróćmy na jego życzenie do sytuacji marnej "19" do Dworca naokoło do tego braku niedziel i zbędnego skrócenia "10" w Łagiewnikach, która z Dworca przez Krakowską jedzie szybciej niż przez Kapelankę czy też Starowiślną. Najeździłem się przez wiele lat więc wiem, że gdy wysiadałem z "22" w Łagiewnikach i gnałem do już wyjeżdżającej z pętli postojowej "10" to linia "10" i "22" spotykały się na Stradom pomimo tego że trochę utykaliśmy na Kalwaryjskiej. A wieczorami i w weekendy zawsze pierwsi byliśmy przy Stradom gdy na horyzoncie nie było jeszcze czy to "19" czy też "22". Dlatego nikt mi nie wmówi, że przez Kapelankę jedzie się krócej niż przez Kalwaryjską i Krakowską do Stradom. Pomimo tego że na Krakowskiej i Kalwaryjskiej było więcej tramwajów niż jest obecnie i dochodziło do delikatnych zatorów. :ehh:

Ja też jeżdżę do/z Borku więc myślę, że mogę zabrać głos. I masz w pełni rację - właśnie też preferuję jazdę przez Krakowską, zwłaszcza poza szczytem jest odczuwalnie szybciej. Tylko "19" niewiele mi dawała, bo spotykała się tylko z "22" na Starowiślnej. Bardzo mi brakowało właśnie czegoś jak dawna "40" gdzie można było ją i "8" łapać ze Stradom. Wydłużenie "10" to idealne rozwiązanie, dzięki temu przez cały tydzień ma się "8" i "10" na Stradom :)

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2013, o 11:08 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 03:47
Posty: 5014
Lokalizacja: - KrK
Kaszmir napisał(a):
Wydłużenie "10" to idealne rozwiązanie, dzięki temu przez cały tydzień ma się "8" i "10" na Stradom :)

Dokładnie i bardzo się cieszyć MK powinni, że udało nam się przemówić do rozumu panu Saponiowi w idealnym i najszybszym dojeździe do Dworca z Borku i okolic. :)

_________________
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG :)


Ostatnio edytowano 4 sie 2013, o 11:13 przez brovar, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2013, o 11:28 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 9190
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
brovar napisał(a):
Dokładnie i bardzo się cieszyć MK powinni, że udało nam się przemówić do rozumu panu Saponiowi w idealnym i najszybszym dojeździe do Dworca z Borku i okolic. :)

Weźcie pod uwagę to że w Borku wylądowała "19" a nie "10" miało jakąś przyczynę. Linię "10" na odcinku Łagiewniki - Korona - Dworzec pocięto z f~10 do f~20 przez co zrobiło się w niej wystarczająco tłoczno. Zapewne ZIKiT przeczuwał że gdyby ją wydłużył do Borku to składy 2x105Na byłyby niezabieralne.. tymczasem "19" z Łagiewnik woziłaby tlen jak dawna "11".

Więc ZIKiT wpadł na genialny plan odciążenia "10" i sztucznego zapełnienia "19" upychając do tej drugiej potok Borek - Dworzec który z braku innych alternatyw woził się przez cały rok szkolny trasą krajoznawczą przez Plac Boh. Getta.

Coby na wakacje zaoszczędzić zawieszono "19" bo z racji ogólnie mniejszych potoków "10" jest w stanie obsłużyć jej relację. Jednak mam spore obawy że jeśli wraz z rozpoczęciem roku sytuacja się nie zmieni i "10" zostanie w Borku to po prostu ludzie będą zostawać na przystankach. No chyba że skierujemy na tą linię E1+c3, ale to też wątła obietnica poprawy (?)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2013, o 11:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 20372
Cukier napisał(a):
Weźcie pod uwagę to że w Borku wylądowała "19" a nie "10" miało jakąś przyczynę.

Owszem - oszczędności :D

Jeśli "19" jest okrojona w soboty a do tego nie kursuje w święta, podczas gdy "10" jeździ przez cały tydzień, to ja nie mam wątpliwości co było jedną z podstawowych przyczyn.

Cukier napisał(a):
Linię "10" na odcinku Łagiewniki - Korona - Dworzec pocięto z f~10 do f~20 przez co zrobiło się w niej wystarczająco tłoczno.

Tak lecz z drugiej strony doszła "19" której wcześniej na Kalwaryjskiej nie było. Zwróćcie uwagę, że [tam gdzie się dało] "10" i "19" zostały zsynchronizowane, co w efekcie dawało coś na wzór dawnej "10" co 10 minut - nawet mimo tego, że "19" jechała przez Starowiślną.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Ostatnio edytowano 4 sie 2013, o 11:54 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2013, o 14:22 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2013, o 18:09
Posty: 529
Lokalizacja: Bronowice
Z tunelu KST mamy 2 linie: w kierunku NH i w kierunku Bieżanowa. Więc czemu nie dać czegoś w kierunku Bronowic? Stara '12', która była obsługiwana przez NGT6 byłaby idealna. Ot tak sobie pomarzyłem :puppyeyes:

_________________
:sugoi: :sugoi: :sugoi:Konstal 105 :sugoi: :sugoi: :sugoi:
Roweroterroryści WON z ATW i ul. Karmelickiej !!!
NIE dla wiedni na ciągu bronowickim
TAK dla NGT8 na '14' i 2x105Na na '24'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2013, o 14:25 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 19:48
Posty: 3230
Lokalizacja: Kraków
Nie ma relacji tunel<->Lubicz.

_________________
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2013, o 14:29 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2013, o 18:09
Posty: 529
Lokalizacja: Bronowice
Można by jechać przez RG i PWŚ. Na upartego do CK żeby nie obciążać Królewskiej.

_________________
:sugoi: :sugoi: :sugoi:Konstal 105 :sugoi: :sugoi: :sugoi:
Roweroterroryści WON z ATW i ul. Karmelickiej !!!
NIE dla wiedni na ciągu bronowickim
TAK dla NGT8 na '14' i 2x105Na na '24'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2013, o 14:55 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 19:48
Posty: 3230
Lokalizacja: Kraków
A po co taka linia "na upartego"? Jakie napełnienie miała "uparta" linia "12", każdy wie...

_________________
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2013, o 19:31 
Offline
Kierownik

Dołączył(a): 17 lut 2010, o 02:07
Posty: 942
Lokalizacja: Kraków
Po to, że gimbusy mają wakacje i z nudów już padają takie propozycje bo przecież nawet nie ma żadnego argumentu dla takiej zmiany...

Zresztą jak ktoś pisze, że z tunelu jest linia do Bieżanowa, albo jest skręt w Lubicz to nawet szkoda tracić czasu na czytanie czegoś takiego.


Dyskusja przeniesiona do tematu tutaj - mod. K


Ostatnio edytowano 19 sie 2013, o 23:13 przez streng, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 911 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL