Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 20 sie 2018, o 22:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lis 2016, o 13:53 
Offline
Moderator fb pkk

Dołączył(a): 15 mar 2014, o 22:03
Posty: 3332
Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta
Co wybudują obok Ciebie i jak bardzo będzie to uciążliwe?
http://krknews.pl/wybuduja-obok-bedzie-uciazliwe/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2016, o 17:25 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Deweloper chce zabudować działki przy cmentarzu Rakowickim
http://biznes.lovekrakow.pl/aktualnosci ... 17444.html

A miało tam zostać przeniesione Archiwum Narodowe z Siennej i pod nie była ta działka szykowana. I co teraz? Wszędzie ta deweloperska zaraza się zainstaluje, nie odpuszczą ani jednej działki pod wyższe cele. :/

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2016, o 22:19 
Offline
Moderator fb pkk

Dołączył(a): 15 mar 2014, o 22:03
Posty: 3332
Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta
Luneta Warszawska. Miasto będzie negocjować z deweloperem
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... perem.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016, o 16:45 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 8 maja 2012, o 16:42
Posty: 590
Lokalizacja: Kraków
Nie znalazłem tematu poświęconemu Zabłociu, więc wrzucam tutaj:

Deweloper prezentuje drugi etap osiedla na Zabłociu
http://biznes.lovekrakow.pl/aktualnosci ... 17513.html

Cytuj:
Firma ATAL rozpoczęła sprzedaż mieszkań w drugim etapie powstającego projektu mieszkaniowego ATAL Residence. Na terenie dawnej fabryki Miraculum powstanie siedmiopiętrowy budynek z 77 apartamentami.

Cytuj:
W ramach projektu powstanie też garaż oraz miejsca naziemne postojowe, które łącznie pomieszczą 56 samochodów.


Bez komentarza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016, o 16:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21571
Pytanie, czy 56 to liczone tylko dla naziemnych miejsc postojowych, czy włącznie z garażem (artykuł jest wg mnie nieprecyzyjny w tej kwestii).

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2016, o 15:20 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Osiedle mieszkaniowe w zamian za park?
http://www.dziennikpolski24.pl/region/a ... ,11467364/

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2016, o 19:36 
Offline
Moderator fb pkk

Dołączył(a): 15 mar 2014, o 22:03
Posty: 3332
Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta
Rosną biurowce dla 20 tysięcy osób. Miasto stanie w korkach
http://www.dziennikpolski24.pl/region/a ... ,11471276/

Jest też odpowiedź ZIKiT-u na ten artykuł:

Cytuj:
Dziś w Dzienniku Polskim ukazał się artykuł na temat rosnącej liczby biurowców w okolicach ronda Mogilskiego i dworca PKP. W związku z obawami dotyczącymi wzmożonego ruchu w tym rejonie ZIKiT rozpoczął już (z inicjatywy Prezydenta Trzmiela) analizy dotyczące tego obszaru w kontekście optymalizacji siatki transportu zbiorowego.
Pierwszych wyników należy się spodziewać w połowie grudnia, ale już teraz widzimy pozytywne aspekty lokalizacji tak dużych obszarów biurowych i miejsc pracy w tej okolicy, z uwagi na równoległe inwestycje kolejowe oraz rozwój Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej.
Prawie wszystkie istniejące, planowane i oddawane właśnie do użytku obiekty są w odległości maksymalnie około 1km od istniejącego dworca Głównego oraz planowanego przystanku przy Hali Targowej, co zapewni dostępność do trzech linii kolei aglomeracyjnej obsługującej zarówno gminy ościenne jak i Podgórze, Borek Fałęcki, Bronowice, Azory, Zabłocie, Bieżanów, Złocień, Prądnik Biały, Prądnik Czerwony oraz Mistrzejowice.
Można zatem wyjść z założenia, że dużą część podróży przejmie bardzo efektywny, pojemny i szybki środek transportu jakim jest pociąg. Teza ta jednak wymaga potwierdzenia w wynikach badań, zatem z jej potwierdzeniem trzeba się wstrzymać do czasu ukończenia obliczeń.

https://www.facebook.com/ZIKiT.Krakow/p ... 8719155511


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2016, o 19:51 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 16:52
Posty: 2778
Lokalizacja: Krowodrza Górka
O, widzę, że w ZIKiT też się zagotowali jak przeczytali, że nie inwestuje się w komunikację w rejonie, mimo, że lk8 i lk 118 dopiero co po remoncie, lk 91 w remoncie, lk133 w remonie, na lk94 trwają prace utrzymaniowe, lk624 w budowie, PLK zbuduje z 4 nowe przystanki, a ZIKiT z 3...

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2016, o 12:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 08:40
Posty: 6217
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
lukaskrk napisał(a):
(...) Można zatem wyjść z założenia, że dużą część podróży przejmie bardzo efektywny, pojemny i szybki środek transportu jakim jest pociąg. (...)

Jak wprowadzą integrację taryfową, to ewentualnie być może, ale pewnie jednak nie... Bo też i niestety pociąg większość ogromnych osiedli omija z daleka, a każdy potok pasażerski ma dwa końce... Jak nie wprowadzą integracji taryfowej, to już w ogóle nie ma o czym mówić...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2016, o 16:48 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Betonowanie parku krajobrazowego
http://www.dziennikpolski24.pl/aktualno ... ,11482886/

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2016, o 16:29 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Przemiany na Matecznym. Rosną nowe bloki i biurowiec
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... rowce.html

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2016, o 15:18 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Złocień - nowe bloki, coraz więcej mieszkańców. I korki
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... korki.html

Na Złocieniu teraz bardzo dużo się buduje i dobrze, bo jest to teren idealnie pod to. Będzie SKA, to będzie wygodne połączenie z centrum, choć może by też pomyśleć nad pociągnięciem tam tramwaju z Nowego Bieżanowa?

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2016, o 21:15 
Offline
Moderator fb pkk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2013, o 22:15
Posty: 2555
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Jak będzie integracja taryfowa z SKA, to tramwaj będzie bez sensu - będzie po prostu nieopłacalny czasowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2016, o 18:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21571
scyzor663 napisał(a):
Jak będzie integracja taryfowa z SKA, to tramwaj będzie bez sensu - będzie po prostu nieopłacalny czasowo.

Przede wszystkim - na co zwracano uwagę podczas dyskusji o tramwaju do Galerii Bronowice - lepiej tak projektować linie, by dostęp do komunikacji szynowej miało jak najwięcej rejonów, a nie że niektóre będą mieć i pociąg i tramwaj, a inne żadnego.

Oczywiście to ładnie brzmi "zbudujmy tramwaj do Złocienia", lecz pieniądze są ograniczone, i lepiej te środki wydać na linię w rejonie, który nie będzie miał dostępu do SKA.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 gru 2016, o 15:42 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Dwa lata między zielenią a betonem
http://www.dziennikpolski24.pl/region/a ... ,11523814/

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL