Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 19 lip 2018, o 05:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 894 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 gru 2017, o 12:45 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 2 gru 2016, o 02:09
Posty: 100
yosujiro napisał(a):
cezik- nie do końca mnie przekonuje Twoja teoria, bo nawet dla upewnienia się rzuciłem okiem na google maps i przed stacją jest "komplet" rozjazdów i wygląda jakby można było z każdego toru przejechać na każdy inny.

Informacja z fb profilu Linii Kolejowej 117, potwierdzona zresztą przez przewoźnika i zarządcę infrastruktury kolejowej. Też mi si wydawało, że pociągi będą korzystały z rozjazdów (nie do końca byłem pewien czy tam są).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2017, o 21:40 
Offline
Inspektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2015, o 22:07
Posty: 460
Lokalizacja: Kraków
https://www.facebook.com/KolejeMalopols ... 1368844590

Przewozy Regionalne. Nic więcej nie trzeba mówić...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017, o 20:56 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 21 cze 2013, o 17:08
Posty: 675
Lokalizacja: Kraków
yosujiro napisał(a):
cezik- nie do końca mnie przekonuje Twoja teoria, bo nawet dla upewnienia się rzuciłem okiem na google maps i przed stacją jest "komplet" rozjazdów i wygląda jakby można było z każdego toru przejechać na każdy inny.

Wszystko po staremu ruch pociągów pasażerskich jak i towarowych wciąż odbywa się obok peronu 1.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2018, o 15:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21489
NIE USTAJE WIELKI SPÓR NA MAŁOPOLSKICH TORACH
http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/ak ... ionalnymi/
Cytuj:
Przewozy Regionalne ponad miesiąc zwlekały z podpisaniem aneksu do obowiązującej z Urzędem Marszałkowskim umowy na przewozy. Władzom POLREGIO nie spodobały się zapisy aneksu zaproponowane przez Urząd Marszałkowski. Andrzej Siemieński, dyrektor krakowskiego oddziału spółki stwierdził, że ta przedstawiła konkurencyjną dla oferty marszałka propozycję. Kolejnym problemem jest kwestia budowy nowego zaplecza technicznego dla pociągów w Krakowie. Ponadto osią sporu ciągle jest kwestia korzystania przez Koleje Małopolskie z krakowskiej bocznicy.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2018, o 11:58 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Konflikt na torach. Stawowy: Nie widzę zbytnio szans na dogadanie się
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... danie.html

Cyrk jak nie przymierzając. Oczywiście ucierpią na tym pasażerowie. Dopóki w regio będzie PiS to ja nie wyobrażam sobie szans na dogadanie się, a nawet wielki wykop regio z naszego województwa. Nawet powiedziałbym, że Trzmiel w tym momencie blokuje integrację SKA z KMK, aby miasto nie było stroną w konflikcie - znowu cierpią na tym pasażerowie.

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2018, o 14:03 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2013, o 14:21
Posty: 1809
Lokalizacja: Kreuzberg
Jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć po co w ogóle zamawia się składy z utrzymaniem skoro nikt nie ma zamiaru tego zapisu SIWZ egzekwować?

Przecież jak ktoś by wyegzekwował ten zapis od Newagu to żadnych płaczów i hućpy politycznej by nie było.

_________________
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2018, o 17:29 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 22:35
Posty: 3731
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Pierwszy kurs z Nowego Targu do Zakopanego. Startuje Podhalańska Kolej Regionalna
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... anska.html

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2018, o 07:30 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 13 wrz 2016, o 10:00
Posty: 357
Sgriffin napisał(a):
Jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć po co w ogóle zamawia się składy z utrzymaniem skoro nikt nie ma zamiaru tego zapisu SIWZ egzekwować?
Egzekwuje się to, co jest w umowie. Zapisy o pełnym utrzymaniu są dopiero w ostatniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2018, o 08:42 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2013, o 14:21
Posty: 1809
Lokalizacja: Kreuzberg
To, że Wykonawca jest odpowiedzialny za zaplecze techniczne? ;)

_________________
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2018, o 11:04 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 13 wrz 2016, o 10:00
Posty: 357
^^^ Owszem :)
__________________

Mistrzejowiczanin napisał(a):
Pierwszy kurs z Nowego Targu do Zakopanego. Startuje Podhalańska Kolej Regionalna
I zaczyna być niezła frekwencja.
Tutaj zapis transmisji na żywo z przejazdu w pierwszym dniu kursowania https://www.facebook.com/OkazjePodroznika/videos/1083987838421198/
Szok, na stacji Zakopane pojawili się ludzie https://www.facebook.com/pociagautobusgory/photos/a.1488636598070417.1073741828.1477976255803118/2023995681201170/?type=3&theater


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2018, o 21:59 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2013, o 14:21
Posty: 1809
Lokalizacja: Kreuzberg
Że niby MPK Kraków jest drogim przewoźnikiem? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Obrazek

_________________
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2018, o 07:29 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 8 sie 2017, o 12:19
Posty: 181
A nie wynika to z tego że ów zastępcza komunikacja ma jeździć stosunkowo krótko? Nie wiem czy można to porównywać z przetargiem na wiele lat ze znacznie większą ilością wzkm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2018, o 09:20 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2013, o 14:21
Posty: 1809
Lokalizacja: Kreuzberg
Wynika z tego, że ogłoszono go bardzo późno (otwarcie ofert 6 czerwca - start 10 czerwca). A po co wstrzymywano postępowanie?

_________________
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 cze 2018, o 00:34 
Offline
Inspektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2015, o 22:07
Posty: 460
Lokalizacja: Kraków
https://bip.malopolska.pl/api/files/1853155

W przetargu na 4 EZT dla Kolei Małopolskich złożył ofertę (całe szczęście) tylko Newag. Jednak oferta przekracza budżet o niecałe 2 miliony. Myślę jednak, że te 2 miliony się znajdą i w 2019 powitamy kolejne Impulsy, lub pierwsze Impulsy II na małopolskich torach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 cze 2018, o 11:00 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2013, o 14:21
Posty: 1809
Lokalizacja: Kreuzberg
To nie jest przetarg na EZT dla Kolei Małopolskich, a dla UMWM :)

To jest jedno zamówienie, przekroczenie jest większe.

_________________
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 894 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL