Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 19 lip 2018, o 06:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 894 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 cze 2018, o 11:46 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 1 wrz 2015, o 14:27
Posty: 140
2 mln w przypadku samych ezt (bez kosztów utrzymania). Przekroczono budżet o ponad 40 mln - będzie unieważnienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 cze 2018, o 12:31 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 13:58
Posty: 1615
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek
dominik napisał(a):
2 mln w przypadku samych ezt (bez kosztów utrzymania). Przekroczono budżet o ponad 40 mln - będzie unieważnienie.


Cytuj:
Firma z Nowego Sącza zaproponowała kwoty: 91.512.000,00 zł brutto za 4 ezt-y, 39.360.000,00 zł brutto za utrzymanie, co daje łącznie 130.872.000,00 zł. Urząd Marszałkowski na ten cel chciał przeznaczyć 89.678.808,00 zł brutto, co oznacza, że oferta Newagu jest ponad kosztorysem.


http://inforail.pl/kolejne-impulsy-dla- ... 06165.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 cze 2018, o 13:25 
Offline
Inspektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2015, o 22:07
Posty: 460
Lokalizacja: Kraków
Sgriffin napisał(a):
To nie jest przetarg na EZT dla Kolei Małopolskich, a dla UMWM :)

To jest jedno zamówienie, przekroczenie jest większe.

No ja wiem, że dla UMWM, ale nawet w tytule jest "na potrzeby rozwoju Kolei Małopolskich" więc tak po prostu napisałem. :p
A co do przekroczenia budżetu, nie dopatrzyłem :p , faktycznie jest ogromne. Szkoda, mimo to mam nadzieję, że w powtórzonym przetargu nie pojawi się Pesa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2018, o 22:37 
Offline
Moderator fb pkk

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 19:52
Posty: 24
Zgodnie z przewidywaniami przetarg unieważniony:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 87897.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2018, o 10:27 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 11:50
Posty: 607
Lokalizacja: Kraków
Jest w ogóle jakaś szansa na to, aby SKA1 kursowała częściej na jesieni? Jakaś masakra z tym remontem, nie wiem po co na siłę się utrzymuje ruch pociągów Kraków-Katowice.. chyba tylko dla towarowych ma jakiś sens, ale ogólnie szybciej byłoby od razu burzyć wszystkie wiadukty, a zamiast pociągu puścić porządne linie autobusowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2018, o 11:34 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 21:39
Posty: 58
Lokalizacja: Bieżanów-Prokocim
lolek-12 napisał(a):
Jest w ogóle jakaś szansa na to, aby SKA1 kursowała częściej na jesieni? Jakaś masakra z tym remontem, nie wiem po co na siłę się utrzymuje ruch pociągów Kraków-Katowice.. chyba tylko dla towarowych ma jakiś sens, ale ogólnie szybciej byłoby od razu burzyć wszystkie wiadukty, a zamiast pociągu puścić porządne linie autobusowe.

Nie sądzę. Z uwagi na ruch jednotorowy na odcinkach Wieliczka - Kraków Płaszów, oraz Kraków Główny - Kraków Lotnisko. Ponadto od wrześniowej korekty znów pojawią się dłuższe przerwy w ruchu między Krakowem Głównym a Płaszowem. Słyszałem również o koncepcji SKA1 z Wieliczki do Lotniska przez Olszę z pominięciem Krakowa Głównego, ale wątpię by to przeszło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2018, o 12:08 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 27 kwi 2013, o 17:35
Posty: 1792
Lokalizacja: Kraków
Akurat SKA1 z Wieliczki do Balic przez Olszę, ale z przystankami np. nad al. Pokoju / Mogilską, by było zdecydowanie lepszym rozwiązaniem, niż badziewne ZKA.

Zresztą takie kursy mogłyby zostać docelowo na stałe, ale imho warunkiem są przystanki umożliwiające sensowne skomunikowanie SKA z KMK.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2018, o 14:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21489
kot_feliks napisał(a):
Akurat SKA1 z Wieliczki do Balic przez Olszę, ale z przystankami np. nad al. Pokoju / Mogilską, by było zdecydowanie lepszym rozwiązaniem, niż badziewne ZKA.

No nie wiem. Pasażerowie SKA do Balic to w sporej mierze turyści, a Ci w przeważającej części mieszkają w rejonach Rynku. SKA przez Olszę wg mnie oznaczałoby właściwie utratę większości tych pasażerów, sam gdybym był turystą i miał jechać na Olszę by łapać SKA, wybrałbym w zamian taxi albo "252".

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2018, o 20:16 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 11:50
Posty: 607
Lokalizacja: Kraków
Gdy ta linia kursowała punktualnie co 30min, to widać było, że i krakowianie chętnie z niej korzystali. A od kiedy kursuje co 60min, a w dodatku często niepunktualnie to część pasażerów (w tym ja) zrezygnowała z pociągu. Nie mówiąc już o takich sytuacjach, że nie można było zaplanować podróży, ponieważ pociąg czekał na Kraków Młynówka kilka lub kilkanaście minut, bo przepuszczał pociąg towarowy jadący od strony centrum. A teraz po przeniesieniu ruchu na nowy tor, pociąg dosłownie się wlecze, co często jest odbierane z politowaniem lub żenadą przez zagranicznych pasażerów. Trochę wstyd wizerunkowy i totalny chaos, bo taki pasażer też jest zakłopotany na lotnisku lub dworcu z zakupem biletu, zdecydowaniem czy SKA1 pociąg czy SKA1 autobus czy 208... i każde rozwiązanie z żałosną częstotliwością.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 894 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL