Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 19 cze 2018, o 06:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lut 2018, o 16:04 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 27 kwi 2013, o 17:35
Posty: 1762
Lokalizacja: Kraków
Mistrzejowiczanin napisał(a):
A parking oczywiście jest potrzebny - miasto wyraźnie nadmienia, że parking pod estakadą ma być w zamian za miejsca parkingowe na okolicznych ulicach, głównie Starowiślnej, która po remoncie byłaby wyczyszczona w znacznej części z parkingów.

W sensie, że skoro na Halickiej jest wiecznie mnóstwo wolnych miejsc postojowych, to ludzie, którzy najwyraźniej nie chcą tam parkować, będą woleli parkować jeszcze dalej, pod estakadą...?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2018, o 18:51 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:17
Posty: 89
Trzeba przyznać, że remont na odcinku Kraków-Rudzice idzie znacznie sprawniej, niż remont od Krakowa w stronę Śląska...

Na Wrocławskiej w tunelu dla pieszych już zdjęte rusztowania, odtworzony strop przejścia i zaczynają zasypywać ziemią, na Łokietka już przygotowane pod wylanie płyty stropu, a na Kamiennej otwarto przejazd dla samochodów... A prace ruszyły we wrześniu 2017 r.

A na "zachodnim" odcinku prac efekty są mniej widoczne... Prace ruszyły ponad rok temu, a na Rydla szału nie ma, na Armii Krajowej ledwo wiadukt zbudowano, a brakuje zupełnie przyczółków do niego...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2018, o 22:38 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 10093
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
pjetrek napisał(a):
Prace ruszyły ponad rok temu, a na Rydla szału nie ma, na Armii Krajowej ledwo wiadukt zbudowano, a brakuje zupełnie przyczółków do niego...

Z tego co wiem to w obu tych miejscach prace są, tylko ich nie widać, bo są w ziemi. Zarówno nowy przepust pieszo - rowerowy z którego będą wyjścia na perony przystanku Kraków Bronowice, jak i przepust drogowo-pieszy wzdłuż Rydla są budowane poprzez wylanie ścian, potem wylanie stropu, potem usunięcie ziemi z wnętrza i na samym końcu wylanie płyty dolnej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2018, o 16:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 21:25
Posty: 21445
MIESZKAŃCY PRZECIWKO WYBURZENIU JEDNEGO Z SYMBOLI BIEŻANOWA. KOLEJE USPOKAJAJĄ
http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/kr ... spokajaja/
Cytuj:
Petycja przeciw likwidacji kładki pieszej nad torami kolejowymi stacji Kraków Bieżanów obiegła internet. Grupa mieszkańców protestuje, gdyż - jak możemy przeczytać - PKP PLK zamierza wyburzyć 400-metrowy wiadukt, który stał się już częścią krajobrazu Starego Bieżanowa. Co dalej z kładką dla pieszych nad torami między ulicami Stacyjną i Magazynową?

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL